1. leht 3-st

e36 klaasipritsungite probleem

Postitatud: 20.12.2005 11:05 57
Postitas Mihkel L
Tere.
Probleem selles et e36 klaasipesu pritsungid ei tööta korralikult , kui nõelaga paika panna siis peale paari laskmist veesurve kaob ja hakkavad huupi laskma kuigi voolikute vahelt midagi läbi ei tule (ei ole nagu surve viga)
Aga kuna on soojendustega siis kas on võimalik et sinna on tekkinud katlakivi???
On kellelgi kogemusi sellise asjaga
Tanx

Postitatud: 20.12.2005 11:35 38
Postitas AARE540
Võid pumba ka üle kontrollida- omal oli põhjus just seal.

Postitatud: 20.12.2005 16:20 44
Postitas Kalla
Endal oli sama probleem.Võtsin pesurid külest ja viskasin Cillitisse likku.10 minutit ja probleem lahendatud.Proovi äkki aitab. :D :D

Postitatud: 08.01.2006 14:01 51
Postitas KristjanS
Endal koguaeg sama probleem. Korra lasin puhastada ja natuke aega oli ok. Siis jälle jama. Nokkisin ise nõelaga ja pritsis enam vähem. Ja suht kohe jälle kaub nagu juhipoolel surve ja lõpuks üldse ei pritsi. Siis jälle nõelaga torkima :P Suht siiber ees juba.

Postitatud: 08.01.2006 14:26 44
Postitas Ergo750
Keegi siin rääkis,et need pritsid maksavad poes umbes 30.- EEK-i,milleks siis üldse vanadega jamate ?

Postitatud: 08.01.2006 14:28 39
Postitas KristjanS
mingimees kirjutas:Keegi siin rääkis,et need pritsid maksavad poes umbes 30.- EEK-i,milleks siis üldse vanadega jamate ?
UM maksavad soenduseta 45.- aga soendusega 450.- tk :!:

Postitatud: 08.01.2006 14:37 45
Postitas Ergo750
Mul pole ühelgi autol need soojendusega olnud ,samas ma pole ka kunagi ka näinud,et nad oleksid ära jäätunud :roll:

Postitatud: 08.01.2006 15:22 56
Postitas jansi
Ma ei mõista kuidas nad saavad ära jäätuda kui sul on seal mingi -25 pesuvedelik sees. Aga endal murdus nõela ots pikema surkimise peale sinna auku ära :)

Postitatud: 08.01.2006 15:26 23
Postitas Mirko
Eks nad ikka saavad ära külmuda, kui sinna aukudesse vett satub.Aga põhimõtteliselt on surve piisavalt suur, et lööb selle jää eest ära. Endal pole sellist probleemi olnud, et aknapesupritsungid oleks kinni jäätunud.

Postitatud: 08.01.2006 15:51 55
Postitas Markii7
Mul pole nad ükski kord kinni külmunud, kui tulebki käre pakane
ja külmuvad, siis sellise ilmaga pole vajadust kasutada.
Mingi aja peale hakkab ka mootor soojendama.

Postitatud: 08.01.2006 16:00 26
Postitas Ragnar
KristjanS kirjutas:UM maksavad soenduseta 45.- aga soendusega 450.- tk :!:
kui ma suvel e34 jaoks ostsin siis ilma soojenduseta maksid 165eek/tk.

Postitatud: 08.01.2006 17:23 07
Postitas AARE540
Markii7 kirjutas:Mul pole nad ükski kord kinni külmunud, kui tulebki käre pakane
ja külmuvad, siis sellise ilmaga pole vajadust kasutada.
Mingi aja peale hakkab ka mootor soojendama.
See asi ka, et palju sõltub klaasipesuvedeliku ''kangusest'', kus ja kui palju düüs kinni külmub, ise panen kontsentraati pigem ''liiga palju'', kui et sellega koonerdan ja pärast ''kokkuhoiu'' pärast umbes sõidan... :cool:

Postitatud: 09.01.2006 03:16 18
Postitas meph
E36'le kuu aega tagasi maksid soojenduseta düüsid 30 eek. Soojendusega düüsid olid mingid 170 eek ja mingid muud olid jah sinna 400 krooni kanti. Endal olid ennem soojendusega düüsid. Samas niikaua kui mul see auto endal oli, polnud see soojenduse süsteem kunagi töötanud (andurijuhe oli katki) ning midagi ära ka kunagi ei külmunud selle aja jooksul.

Samas peab tõdema, et praeguseks on juhipoolse düüsi 1 kahest otsast jälle umbes... :\

Üldiselt peaks olema klaasipesuvedeliku paagis mingisugune peenikese teraga sõel, mis ei lase sodil paaki minna. Enda autol on see sõel katki läinud ja eemaldatud. Minu puhul on probleem vist järelikult selles, et sodi on süsteemi sisse läinud.

Samas vana klassivend kes omas 320'i rääkis ka, et iga poole aasta tagant ostis uusi düüse, kuna pidevalt pidid umbe minema... ju siis tegu tüüpveaga.

Postitatud: 09.01.2006 09:17 05
Postitas Wille
tuleb vist välja jah et tüüpviga, endalgi sama probleem:(

Postitatud: 09.01.2006 11:09 44
Postitas AARE540
Mul ka hiljuti kummalgil pesuril ainult üks düüs töötas- võtsin elektrijuhtme ühe kiu ja sorkisin läbi, asi toimib peale seda ilusti :)

Postitatud: 10.01.2006 10:40 40
Postitas bürk
Mul endal hakkab ka see jama endast märku andma.... Kusjuures annab mul õhutemperatuur ka tunda, külmema ilma (-10 ja madalam) puhul on surve kuidagi tunduvalt nõrgem. Siin mängib kindlasti oma osa klaasipesu vedelik....

Postitatud: 11.01.2006 15:51 07
Postitas tmw
Tervist!

Oli sama probleem!

Ostsin UM-st uue ja ilma soojenduseta. Edit: 36.- EEki ja toimib siiani ilusti.
Uus soojendusega oli mingi 385-400.- EEki. See tundus mõtetuna. Kuigi süda tahtis originaali järgimist. Aga nag eelpool ka mainiti, tundus ka minul, et ega see soojendus ei töötagi. Kõige paremini peaks see ju näha olema, kui autol kerge härm kapoti peal ja lased rahulikult soojaks minna. Mina ei näinud ennem, ega ka nüüd mingit erinevust, et oleks sealt ümmert jäätus ära sulanud. Eelmisel autol, MB124, oli aga see pihusti ümbrus ilusti ära sulanud. Sellepärast eeldasin, et ei toimi. Võibolla eksin. Aga tõesti soovitaks tavapihustid panna ja see tuules ja vihmas nõelaga jamamine on lõppenud. Vähemalt minul oli.

Tervitades

Tomso

Postitatud: 11.01.2006 16:59 08
Postitas priitv8
Mina ostsin soojendusega ja toimivad väga ilusti. Tasuks mõõta, kas sinna pistikusse pinge tuleb peale. Enne, kui välistemp pole +6 kraadi, niikuinii ei tule.

Postitatud: 11.01.2006 17:01 17
Postitas jjanno
Tere
AARE530 kirjutas:Mul ka hiljuti kummalgil pesuril ainult üks düüs töötas- võtsin elektrijuhtme ühe kiu ja sorkisin läbi, asi toimib peale seda ilusti :)
Kas võtsid ka need pesurid korralikult lahti? Soovitaks nad ka lahti võtta, kui väga probleeme on. Nad käivad üsna lihtsalt. Ettevaatlik tasuks olla ainult sellega, et seal on paar päris pisikest vidinat.

jJanno

Postitatud: 11.01.2006 17:06 45
Postitas AARE540
Kusjuures ei v6tnud yldse lahti, need käisid lahti eelmine aasta ming aeg ja siis sai need läbi ka puhuda, kuid seda soga kippus ikka ette jääma miskipärast. Juhtmekiuga sorkisin läbi niisama, ligi 2 cm läks ettevaatlikult meelitades dyysi sisse ja nüüd töötab jälle, arvan et lihtsalt ees oli mingi jama...

Postitatud: 11.01.2006 17:54 18
Postitas erx37
endal ka sama probleem(E36), et düüsid kipuvad ummistuma.
Sai siis täna suruõhuga kõik ilusti läbi lastud.
Lisaks sai aknapesupaak maha v6etud ja see ära loputatud. Lisaks sogale, mis seal sees ujus, leidsin ma sealt ka sõela! :)
Kuskohas see sõel kinnituma yleyldse peaks?

Postitatud: 11.01.2006 18:26 18
Postitas AARE540
Kui ma hästi mäletan, siis see s6el peaks olema aknapesuri mootori otsas v kuidagi niimoodi :)

Postitatud: 11.01.2006 19:23 27
Postitas Markii7
Tegelikult on see sõel täpselt sobiva läbimõõduga sobimaks sinna paagi kõrisse(st on ette nähtud sinna) ainut ta ei taha seal seista millegipärast :|

Postitatud: 11.01.2006 20:04 06
Postitas erx37
seda ma isegi proovisin, aga seista seal kuidagi ei tahtnud, vaid kukkus kohe sisse tagasi. Ehk siis on algselt liimitud ta sinna ette?

Postitatud: 11.01.2006 21:02 18
Postitas Mihkel L
aga kui panna sinna mingid muud tüüsid?

Postitatud: 11.01.2006 21:59 16
Postitas Kalla
Ise olen mõelnud sama asja peale.Mingil volkaril tekitavad pissipoisid mitte kaks soru vaid lehviku.Kui olen kindlaks teinud mis vw tegemist on annan teada.Aga kui keegi enne mind leiab siis oleks ka väga tänulik :D :D :D

Postitatud: 11.01.2006 23:24 31
Postitas Markii7
erx37 kirjutas:endal ka sama probleem(E36), et düüsid kipuvad ummistuma.
Sai siis täna suruõhuga kõik ilusti läbi lastud.
Lisaks sai aknapesupaak maha v6etud ja see ära loputatud. Lisaks sõlale, mis seal sees ujus, leidsin ma sealt ka sõela! :)
Kuskohas see sõel kinnituma yleyldse peaks?
Ryan iga just jõudsime järeldusele, et sõelal on nn sevad(hoiavad sõela kinni) mis lähevad katki.

Postitatud: 11.01.2006 23:32 44
Postitas Markii7
Kalla kirjutas:Ise olen mõelnud sama asja peale.Mingil volkaril tekitavad pissipoisid mitte kaks soru vaid lehviku.Kui olen kindlaks teinud mis vw tegemist on annan teada.Aga kui keegi enne mind leiab siis oleks ka väga tänulik :D :D :D
Uutel BMW- del on samamoodi... hea süsteem!
Arvatavalt on tegemist pihustite kaasaegse disainiga?!

Postitatud: 13.01.2006 14:15 43
Postitas KristjanS
Kui siin üldiseks teemaks läks siis tahaks teada sellist asja, et kaks klaasipesuvedeliku paaki on 0,8l ja 5l. Kuidas see väiksem paak toimib ja miks ta umbes nädalaga tühjaks saab. Tunne nagu ainult sealt võtakski kuigi see 5 liitrine paak ka vaikselt kahaneb aga normaalselt. Mida sinna üldse tohib panna või mis seal käib. Valan ise sinna tavalist polarit sisse 21 kraadist. Peabki see paak koguaeg nii kiirelt tühjaks saama ? Mõnele ehk rumal küsimus aga pole lihtsalt kursis selle asjaga :oops: Ei katki ta ei ole ja kuskilt läbi ka ei lase :)

Postitatud: 13.01.2006 15:03 04
Postitas Ergo750
Kas tegemist pole mitte tuledepesu paagiga ?