1. leht 1-st

E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 15.10.2013 19:12 50
Postitas Toomas94
Tere

Ühesõnaga tahan vahetada mootorit m50b20 m50b25 vastu
Olemas on mootor ja kast mis on tulnud e34 pealt

Küsimus siis selline kas kast istub e36 alla ? kardaan istub?
Ja siis põhilise juurde et kas ma pean 2.0 juhtmestiku ka välja vahetama või istub ka see 1:1`le 2.5`se külge(plug in)?

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 19:13 02
Postitas Toomas94
Hää küll kui keegi ei viitsi nõu anda siis võib selle teema lukku panna

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 19:25 15
Postitas p2ss
kast istub kenasti otsa, juhtmestiku pole vaja vahetada, kardaani on sul lühemat(oli vic lühem) vaja(2.5L oma), vaja sul veel e36 karteripõhja(e34 oma ei sobi) mõistlik kh 2.5L aju panna ja mõistlik oleks differi ja pooltelgede vahetus.

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 21:07 14
Postitas Toomas94
p2ss kirjutas:kast istub kenasti otsa, juhtmestiku pole vaja vahetada, kardaani on sul lühemat(oli vic lühem) vaja(2.5L oma), vaja sul veel e36 karteripõhja(e34 oma ei sobi) mõistlik kh 2.5L aju panna ja mõistlik oleks differi ja pooltelgede vahetus.
Poolteljed jäävad esialgu samad, diffriks tuleb 2,5 TDS`I alt LSD

Karteripõhi on ju 2.0 oma olemas(tihendi alusel vähemalt peaks istuma 2.5sele)

Kardaani kohapealt pidi nii olema et kui on suurekorpusega differ taga et siis vist ei pea ära vahetama?!

suure korpusega 188 e sellise kaanega!?
Pilt

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 21:27 29
Postitas p2ss
ma kindel pole kas 2.0 pooltelg istub selle differi otsa, vb sisemised nuudid samad nagu 2.5L-l. aga muidu küll 2.5L omad paksemad.
jah 2.0 õlivann sobib, ära unusta ka uut tihendit.
kardaani kohta ei oska nii täpselt õelda.

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 21:38 55
Postitas Toomas94
p2ss kirjutas:ma kindel pole kas 2.0 pooltelg istub selle differi otsa, vb sisemised nuudid samad nagu 2.5L-l. aga muidu küll 2.5L omad paksemad.
jah 2.0 õlivann sobib, ära unusta ka uut tihendit.
kardaani kohta ei oska nii täpselt õelda.
Tihendi tellin homme ära ja seda kardaani asja peab täitsa uurima

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 21:48 20
Postitas Veltz
Kirjuta siis kas kardaan sobib ja kuidas lahendasid veovõllide teema :) Mul oma sama plaan ette võtta :)
Kuidas lahendad juhtmestiku värgi ma ise vaatasin et õhulugeja pistikud küll samad pole :evil:

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 21:54 26
Postitas Toomas94
Veltz kirjutas:Kirjuta siis kas kardaan sobib ja kuidas lahendasid veovõllide teema :) Mul oma sama plaan ette võtta :)
Kuidas lahendad juhtmestiku värgi ma ise vaatasin et õhulugeja pistikud küll samad pole :evil:
uurin kohe mõõdud välja mis on 3sel suure korpusega diffri kardaani pikkus ja 2.5`se oma

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 22:03 19
Postitas jargo
alustaks siis selliste asjadega!
kas sul mootor hetkel siemensi või boschi tehnikaga.kui sul peal praegu siemensi tehnika,siis vajad ka boschi juhtmestikku.2,5 oli minu teada algusest lõpuni boschi pärusmaa.2,0 muudeti vist koos vanose tulekuga siemensi tehnikale ümber.
kõige lihtsam viis teada saada on see,et vaatad enda praeguse auto õhukulumõõturit.kas bosch või siemens.
see siis esimene asi.

kui hetkel autol all typ 168 differ,siis sinna alla saab panna küll typ188 difrit,kuid tänu sellele on vaja ka uut kardaani.typ 188 diffri korpus suurem ja tänu sellele ka enam pikk kardaan ära ei mahu.
typ188-le typ168 poolteljed ei istu.poltide asetus on natuke teine.äkki oli ka pikkuse vahe.

käigukast istub ka e34 oma,seal ainult kaks kõrva ülearust.e34 kast kinnitub teise kohaga kere külge,kui e36.samas on olemas ka e36 kinnituskohad.käigukasti otsas olev flants on ka tegelikult mõeldud typ 188 diffrile.ehk tegemist on suure flantsiga.typ 168 on reeglina väikese flantsiga kardaan.see sinna otsa ei istu.

kui soovid siiski jätta enda vana difrit ja poolasse,siis saad ka vajadusel kasutada enda tagasilda.alla paned sellisel juhul enda käigukasti ja hooratta koos siduriga.see on küll 228mm kettaga,kuid olen kuulnud,et kestab korraliku korviga piisavalt.

karterit põhi sobib jah ka sinu mootori oma.koos sellega pead vahetama ka õlivõtturi ja vist ka pumba.

õhutoru õhulugejasse on sul ka uut vaja,kuna e34 oma on teistsugune ja ei istu e36-le.2,0 oma on 10mm peenem.

summutiga otseselt probleemi ei ole,kuid tegelikkuses peaks ka see jämedam olema.iseenesest väib see ka 2,0 oma jääda.kui tekib erinevus boschi ja siemensi teema vahel,siis vaja ka lambda andur vahetada.

aju ei istu ka e34 oma sinu mootori juhtmestiku otsa.seal mingi pistikute erinevused.kas ka dinide erinevus sees,seda ma peast ei mäleta.seega kui sul ikka siemensi tehnikaga masin hetkel peal,siis pead otsima e36-le sobiva juhtmestiku.kas mõlemad mootorid vanosega?vanoseta?

kindlasti on midagi veel,kuid hetkel ei tule kohe meelda.väiksemaid vidinaid märkad ise ka.

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 16.10.2013 22:16 39
Postitas Toomas94
Mõlemad mootorid on vanoseta ja minu mäletamist mööda oli ka õhulugeja boschi oma

summutaja on juba orginaalist jämedam pandud

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 20.10.2013 14:35 02
Postitas Margo_325
Minul pole seni veel ükski 2.0 juhtmestik 2.5 peale sobinud. Ei vanosega ega ilma. Aju ja õhulugeja pistik on juba erinev ju + muude andurite omad.
Üks arengupeetus hetkel töös, kus mootorivahetusel 2.0>2.5 jäetud lisaks 2.0 ajule ja juhtmestikule ka 2.0 kollektor. Ärge tehke tööd juurde ja pange ikka selle juhtmestikuga, millega mootor tuleb. E34 juhtmestik istub E36 peale ka, kolm releed kolivad paremasse nurka ainult ja juhtmekarp vaja vahetada.

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 20.10.2013 14:56 37
Postitas Veltz
Küsiks veel niipalju et kas jämedamad vevoõllid istuvad rattapoole? Ehk siis kui panna suur differ ja veovõllid et kas siis saab jätta muu 2.0 oma ehk kas välimiste vevõllide nuut ja jämedus sama ?

Re: E36 kupee 2.0 --> 2.5

Postitatud: 20.10.2013 15:04 36
Postitas p2ss
saab jätta küll, nuudid samad