tühikäigul pöörded kõiguvad
tühikäigul pöörded kõiguvad
masinax 325 e36 benz. 91a. probleem siis selline et algul panen mootori tööle kõik ok korra gaazi annan siis hakkavad tühikäigul pöörded kõikuma, olen proovinud sõidan rahulikult kuni mootor soe ikka kõiguvad aga kui paar korda korralikult kiirendada pöörded "**** up sectorini" lasta siis see jama kaob ara ja seda niikauax kui mootor maha jahtub. ehk oskab keegi sellist nähtust komenteerida?
Mul küll diisel aga enne vaevasid samad probleemid ja tarkpead väitsid, et pump nahkas. Sümptomid olid järgmised, tühikäigul pöörded kõikusid, külmalt sama lugu, automaatkastiga auto siis pidurdusel ja käigu sisse lülitamisel pöörded kõikusid jne.
Reedel 13.01.2006 juhtus järgmine lugu. Koju lõunale minnes oli kõik justkui ok. Lõunalt kahjuks tööle ei jõudnud kuna auto ei läinud enam lihtsalt käima. Sai siis igasuguseid nippe proovitud tolku midagi.
Lõpuks meenus foorumis loetu, et pakiruumi luugi amordi (vasakpoolsel) küljes on juhtmed mis võivad olla mõranenud. Sai siis kimp lahti lõigatud ja oh üllatust kõigil juhtmetel isolatsioon puruks (mõranenud) ja üks täiesti pooleks, loomulikult ülejaanud massis. Sai siis seal kord majja loodud ja auto lippab nagu muiste.
Samas huvitav fakt see, et pump(paagi pump) justkui tegi kogu aeg häält aga tegelikult inises hoopis juba pikemat aega pumba pea mis sai huvitavaid elektri signaale.
Tahaks veel lisada, et UM- i diagnoos oli pump täiesti nahkas ja vajaks välja vahetamist. Diagnoos pandi 10 000 km tagasi. Auto on muidu läinud väga hästi käima nii külmalt kui ka soojalt.
Reedel 13.01.2006 juhtus järgmine lugu. Koju lõunale minnes oli kõik justkui ok. Lõunalt kahjuks tööle ei jõudnud kuna auto ei läinud enam lihtsalt käima. Sai siis igasuguseid nippe proovitud tolku midagi.
Lõpuks meenus foorumis loetu, et pakiruumi luugi amordi (vasakpoolsel) küljes on juhtmed mis võivad olla mõranenud. Sai siis kimp lahti lõigatud ja oh üllatust kõigil juhtmetel isolatsioon puruks (mõranenud) ja üks täiesti pooleks, loomulikult ülejaanud massis. Sai siis seal kord majja loodud ja auto lippab nagu muiste.
Samas huvitav fakt see, et pump(paagi pump) justkui tegi kogu aeg häält aga tegelikult inises hoopis juba pikemat aega pumba pea mis sai huvitavaid elektri signaale.
Tahaks veel lisada, et UM- i diagnoos oli pump täiesti nahkas ja vajaks välja vahetamist. Diagnoos pandi 10 000 km tagasi. Auto on muidu läinud väga hästi käima nii külmalt kui ka soojalt.