1. leht 1-st

Omapärane käivitusprobleem

Postitatud: 07.02.2006 09:18 44
Postitas Muhv
Järjekordne anomaalia tekkinud peale inspection 2-te. (kõik vedelikud, küünlad jne)

E30 keeldub käima minemast. Starter veab mootorit jõuliselt ringi, aga asi ei luba ka mitte. Vahel jõuab aku tühjaks saada, vahel läheb ühel hetkel lambist käima.

Pole kunagi sellist probleemi olnud, ei tea isegi kuhu poole abi otsima minna. Patrik? Truumu? ???

Postitatud: 07.02.2006 10:00 27
Postitas Hans
Mina alustaks tel kõnedega eelpool nimetatud härradele.
Mõlemil piisavalt kogemusi. Ja ise hetkel ei pakuks lambist küll midagi.
Aga kirjuta pärast siia ka ikka kuidas asi lahenes. :)

Postitatud: 07.02.2006 10:16 30
Postitas patrik
vända andur, kord on kord ei

Postitatud: 07.02.2006 20:27 59
Postitas võll
võid ka pensupumpa kontrollida,on olnud sellega sama jama küll aga E36-ga.

Postitatud: 07.02.2006 21:42 31
Postitas Muhv
Täna õnnestus proual siis 2 korda aku tühjaks käiata ja täis laadida. Kolmandal korral läks käima. Tundub, et probleem süveneb. Samas sooja mootoriga läheb probleemitult igast asendist. Seega linnast koju saab igal juhul :lol:

Kuna ise eestist ära, siis saan hetkel vaid internetivahendusel teoretiseerida.

Ise kahtlustasin ka bensupumpa, samas see liiga uus, et tuksis võiks olla. Samuti ei sõltuks selle käitumine temperatuurist.

Postitatud: 08.02.2006 20:08 15
Postitas sass85
Muhv kirjutas:Täna õnnestus proual siis 2 korda aku tühjaks käiata ja täis laadida. Kolmandal korral läks käima. Tundub, et probleem süveneb. Samas sooja mootoriga läheb probleemitult igast asendist. Seega linnast koju saab igal juhul :lol:

Kuna ise eestist ära, siis saan hetkel vaid internetivahendusel teoretiseerida.

Ise kahtlustasin ka bensupumpa, samas see liiga uus, et tuksis võiks olla. Samuti ei sõltuks selle käitumine temperatuurist.

kylmk2ivitus pihusti 2kki kui se e30 veel olemas on?

Postitatud: 09.02.2006 09:09 38
Postitas truumu
Kui viga tekkis peale benafiltri vahetust, otsi viga sealt(voolik näiteks kahekorra)

Postitatud: 09.02.2006 22:55 30
Postitas Muhv
Benafiltrit vahetatud viimaste kuude jooksul ei ole. Arengutest veel nii palju, et heatke seisuga on auto meiega koostöö lõpetanud.
Ei tea, kas peaks selle veeretama nüüd Patriku või Truumu hoovi peale. Kelle kompetentsi selline viga võiks kuuluda?

Postitatud: 09.02.2006 23:05 42
Postitas Silwer
Ma arvan et nad mõlemad saavad sellega ilusasti hakkama - seega vast vaba valik...

Postitatud: 10.02.2006 00:09 28
Postitas Hans
Muhv kirjutas:Benafiltrit vahetatud viimaste kuude jooksul ei ole. Arengutest veel nii palju, et heatke seisuga on auto meiega koostöö lõpetanud.
Ei tea, kas peaks selle veeretama nüüd Patriku või Truumu hoovi peale. Kelle kompetentsi selline viga võiks kuuluda?
Kui Patrik ja Truumu pole meelt muutnud siis nende poolt on ka välja hõigatud ise kohale tulemine.

Postitatud: 11.02.2006 16:32 58
Postitas Muhv
Viljakas diagnostikapäev seljataga. Selgus, et igati respekteeritud töökojas paigaldatud NGK küünlad olid pisut valet marki. Lisaks olid need NGK-d toodetud Prantsusmaal. Asjaolu, mis asjatundjatel külmavärinaid tekitab. Igaljuhul kolm küünalt võtsid kõigele lisaks veel ka kõrgematel pööretel "üle lüüa". Ühesõnaga - täis saast.
Lisaks juhiti tähelepanu, et suurepärase K&N filtriga (eriti kui see on pool aastat puhastamata) ei saavutata muud kui võimsuse kadu ja suurenenud kütusekulu.

Postitatud: 28.02.2006 20:41 31
Postitas Muhv
Saaga jätkub. Vahetasin ära küünlad ning profülaktika mõttes jagaja kaane ja rootori. Kõrgepinge osa nüüd täiesti uus. Patrik vahetas ära ka pisut väsinud elektroonilised salalukud.
Seis siiski selline:
Auto läheb käima siis kui ise tahab ja põhiliselt ei taha. Enam ei morjenda mootori temperatuur ka. Töötav mootor on võimeline ise seiskuma. 1a vanast Bosch Silver 100A akust kaob müstilisel kombel vool, nii et õhtul sõitnud auto hommikul starterit järgi ei võta. Kui laadida tunnike, siis kimab ringi nagu noor hirv. (lekkeid pole - kontrollitud)

Ise kahtlustan auto solvumist kuna sai siin pisut ühe M-iga tiiba ripsutatud. Rohkem mõtteid ei ole. Äkki teil on?

Postitatud: 28.02.2006 21:05 55
Postitas Ergo750
1a vanast Bosch Silver 100A akust kaob müstilisel kombel vool, nii et õhtul sõitnud auto hommikul starterit järgi ei võta. Kui laadida tunnike, siis kimab ringi nagu noor hirv. (lekkeid pole - kontrollitud)


Ma võitlen sama probleemiga....siiani muidugi edutult :( Oleksin väga tänulik,kui sellele probleemile lahenduse leides ka mind teavitaksid milles viga oli.
Vabandan ette,kui see postitus kellelegi meele järgi ei olnud :oops:

Postitatud: 01.03.2006 12:54 57
Postitas MairoG
Muhv kirjutas:1a vanast Bosch Silver 100A akust kaob müstilisel kombel vool, nii et õhtul sõitnud auto hommikul starterit järgi ei võta. Kui laadida tunnike, siis kimab ringi nagu noor hirv. (lekkeid pole - kontrollitud)

Ise kahtlustan auto solvumist kuna sai siin pisut ühe M-iga tiiba ripsutatud. Rohkem mõtteid ei ole. Äkki teil on?
endal oli sama probleem mingi aeg tagasi ja probleemiks oli kindalaeka tuli, mis siis voolu tarbis.

Postitatud: 01.03.2006 21:00 22
Postitas Muhv
Aku müsteerium lahendatud.

Alustuseks olgu vastuseks MairoG-le öeldud, et nö tarbijatest tekkivad võimalikud lekked kontrollis Truumu järgi - neid polnud.

Patriku soovituse peale kimasin täna Boschi poodi. Seal võeti kena roheline aparaat välja, mis trükkis peatselt pisikese paberilipaka infoga- aku küpse, käivitusvoolu väga vähe. Kuna aku oli suht värske, jalutati pikema jututa taharuumi ja tariti uus aku lauale.

Aku nüüdseks siis korras. Auto käima ei lähe sellegi poolest.

Postitatud: 01.03.2006 21:45 34
Postitas Danil523
Mul oli enda e28 peal nii et normilt laetud akuga ei läinud käima. Just mootor käis ringi ja ka starter lasi päris hästi kuid tööle ei läinud. Isegi kui ühendasin aku laadija siis lihtsalt starter keerutas kiiremini mootorit....

Lahenduseks oli see et bensiinipumba juhe oli halvasti külge aretatud ja oli mingi rooste seal... puhastasin ära KÕIK juhtmed ja klemmid siis läks käima ilusti. Muideks aku ei tahtnud end ka laadida korralikult kuna massijuhe oli halvas kontaktis kerega.. Nüüdseks probleemid lahendatud.

Sul muidugi võibolla ka teine viga kuid neid kohti tasuks üle vaadata igaks juhuks.

Postitatud: 01.03.2006 21:49 29
Postitas hanzvonkazak
mul ka vahepeal ei tõmba benapumpa järgi siis selleks on mul kaigas pagassis. togin pumpa senikaua kui järgi võtab. pole viitismist sellise ilmaga auto alla ka ronida. muidu alguses ei saanud aru mis jama on, et käia lolliks aga auto tööle ei lähe :lol:

Postitatud: 01.03.2006 22:56 23
Postitas Muhv
Ka bensupump on mu autol uus ja Patriku poolt korralikult paigaldatud.

Postitatud: 01.03.2006 23:57 38
Postitas Silwer
Alustaks sellest, et kui käima ei lähe siis peale starteri käiamist võiks keerata korra küünlad maha ja vaadata mis näoga need on. Kui on märjad siis on selge et on probleem süüte poolega kui on kuivad siis kütuse etteandmisega...

Seal edasi on siis juba lihtsam minna.

Postitatud: 02.03.2006 09:09 13
Postitas hanzvonkazak
siis võib jah olla, et aju lihtsalt ei ava pihusteid. selline viga oli minu autol ka kui uue pritse peale panin. muidu sümptom oli täpselt sama, et käiad ja käiad aga käima ei lähe. erinevuseks oli mul see, et külmkäivitus pihusti siiski andis kütet pele mingil määral ja siis alguses auto mõne turtsu tegi. muidugi võib olla ka veel, et süüde pudub.