K: 318TDS
K: 318TDS
kas oskab keegi sellise mootoriga bmw-st midagi rääkida ja millised on selle mootori plussid ja miinused võrreldes 2.5 tds iga.kas keegi on käinud vaatamas seda autot: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
on teine üsna pikalt juba müügis, piltidel suht normaalne
on teine üsna pikalt juba müügis, piltidel suht normaalne
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
- Asukoht: Rae vald
- Kontakt:
318 tds-i eelis on see ,et tal on 2 silindrit vähem ja nagu me teame 6 silindristel kipub plokikaas kõveraks minema(325tds).Minek on tunduvalt nõrgem ja varuosasi 318 tds-ile on raskem saada, sest 2.5 tds mootor on levind nii 3-estel kui ka 5-estel mudelitel rohkem.
Olen kuulnud, et 2.5 tds mootorid pidid olema ka töökindlamad(va. plokikaane kergem võimalus kõveraks minna
)
Segane värk aga loodan ,et saad aru
Olen kuulnud, et 2.5 tds mootorid pidid olema ka töökindlamad(va. plokikaane kergem võimalus kõveraks minna

Segane värk aga loodan ,et saad aru

-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
- Asukoht: Rae vald
- Kontakt:
Olen kuu aega sõitnud sellega, edasi läheb nagu 1,9 tdi audi, mida olen proovinud. Normaalseks sõitmiseks täitsa piisab sellest mootorist ja kui kiirendades õigeaegselt käike vahetada siis läheb edasi täitsa hästi. Mootor on natuke lärmakam kui 2,5 tds aga selle eest on juurdepääs norm. mõne asja vahetamiseks. Minul on touring ja kütust võtab -15 kraadiga 8L sajale, põhiline linnasõit. Õlivardast karteri survet ei saa kontrollida! Seda saab teha ainult siis kui eemaldada õhupuhasti. Praegu on külmadega õige aeg diisel autot osta. See kes julgeb normaalset autot müüa on ka nõus mõne asja peale investeerima kui põhjuseks on väidetav aku või eelsüüte küünlad. Aga üldiselt korraliku auto puhul ei ole tegemist kehva mootoriga. Salongis on piisavalt vaikne ja diislile omast vibratsiooni nagu on omane jaapani autodele ei tunne.