2,4td turbo klapp
2,4td turbo klapp
Nii, asi selline, et ehk keegi asine miis seletab pikalt-laialt tobukesele lahti, mida konkreetselt teeb 2,4td (uuemat tõugu mootor) turboklapp. Töötab vaakumiga, ok, seal peal saab seda ka veel seadistada, reguleerides hoova pikkust. Mis muutub kui hoova pikkust muuta pikemaks-lühekmaks. Võtsin vooliku lahti, auto liikus ilusti, kuid kõrgematel pööretel hakkas katkuma. Kui klapp lahti hoida, siis minek täiesti unine.
Ühesõnaga on mure selles, et auto vahest liigub normaalselt, teinekord aga ei taha pöördesse minna. Näha on, et klapp jääb ehk pisut kinni. Enne kui lahkama hakata, uuriks natuke hingeelu.
Teine mure veel ka selles, et masin hakkab jõnksutama. Vaakumvoolikuteks olid sellelsamal klapil originaal pehmemat tõugu voolikud, siis kui paigaldada vähe jäigema ja paksema seinaga voolik, muutub asi stabiilsemaks, enam niiväga ei jõnksuta. Jõnksutamine tuleb just 1, 2 ja vahest 3 käiguga madalatel pööretel. Infiks veel see, et filtrid jms iseenesestmõistetav kola on vahetatud´
ideid ?
Ühesõnaga on mure selles, et auto vahest liigub normaalselt, teinekord aga ei taha pöördesse minna. Näha on, et klapp jääb ehk pisut kinni. Enne kui lahkama hakata, uuriks natuke hingeelu.
Teine mure veel ka selles, et masin hakkab jõnksutama. Vaakumvoolikuteks olid sellelsamal klapil originaal pehmemat tõugu voolikud, siis kui paigaldada vähe jäigema ja paksema seinaga voolik, muutub asi stabiilsemaks, enam niiväga ei jõnksuta. Jõnksutamine tuleb just 1, 2 ja vahest 3 käiguga madalatel pööretel. Infiks veel see, et filtrid jms iseenesestmõistetav kola on vahetatud´
ideid ?
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
seda klappi nimetatakse wastgate-ks. see on jubin mis reguleerib turbo turbiinile langevat gaasi hulka. st reguleerib boosti suurust. ma nüüd ei mäleta kumba pidi see rõhu tõstmine käis aga ühtebidi boost suureneb teispidi väheneb. ja see vaakum on sellejaoks, et turbo lagi vähendada. vaakum sulgeb hetkeks otse väljalaskesse mineva kanali ja suunab kogu gaasi turbiinile, et see madalamatel pööretel juba käima tõmmata.
see jõnksutamine võib just tekkida sellest, et turbol on lag st. viivitus ennem kui see käima läheb ja rohu üles tõmbab.
jutt pikk ja segane aga loodan, et on abi
see jõnksutamine võib just tekkida sellest, et turbol on lag st. viivitus ennem kui see käima läheb ja rohu üles tõmbab.
jutt pikk ja segane aga loodan, et on abi
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Turbo rõhu tõstmine küll ei tohiks plokikaanele viga teha, pigem kuuma saamine või kui on minekupeal plokikaane tihen, siis võib-olla saab see otsa. Originaalis on rõhk 0,9 bar-i, toivoku lasi vahepeal isegi 2-ga ja ei ole veel mitte midagi juhtunud (tal teine turbo ka et nii kõrgeks üldse rõhu sai ajada)siim528 kirjutas:turbo rõhku küll ei soovita tõsta. see plokikaan ei pea ju originaalsurvelegi eriti hästi vastu.
Lauri
320d `02
jah eks kuumasaamine ole muidugi ohtlikum. lihtsalt kui vaadata plokikaane probleeme siis turboga mootoritel on probleeme rohkem. vaevalt saab koik kuumasaamise peale ajada.
aga kui tehase poolt on mõeldud 0.9 siis miks hakata ise aretama ja mootorit lõhkuma.
edu.
aga kui tehase poolt on mõeldud 0.9 siis miks hakata ise aretama ja mootorit lõhkuma.
edu.
525 iA e28; 524 tdA e28; 730 iA e32
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
528eA e28; 525e M-tech e28; 518i e28
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa