1. leht 1-st

Kas 2,8 liitrine e28 mootor istub e30-le?

Postitatud: 26.02.2006 12:41 18
Postitas Goodyear
Selline küsimus oleks siis teadjate meeste poole läkitada... :roll:

Postitatud: 26.02.2006 17:40 58
Postitas krs
ei istu, aga saab istuma panna. 700 karteri vann ja rohkem ei tulegi meelde... :P Kandurid pead nii või naa ise tegema.

Postitatud: 26.02.2006 17:44 09
Postitas Tom
See peaks tehnilise all olema ma arvan.

Postitatud: 26.02.2006 18:30 45
Postitas Raas

Postitatud: 26.02.2006 20:58 41
Postitas Danil523
Tahtsin ükspäev osta kogu 528 süsteem et seda aretada enda e28 520i peale kuid see jääb vist tegemata kuna just liiga palju osi on vaja vahetada. Viimane asi mis tegi minu heale plaanile lõppu peale oli see et differ on vaja vahetada... Mootor iseenesest ei ole nii kallis sellele - kuskil 3000- 4000 see on kogu süsteem kuid see et tuleb väga palju ümber tõsta.. Ja veel on vaja 2.8 aju ja juhtmestik.... Nii et lõpp kokkuvõteks see ei ole just kõige parem asi millega tegeleda.. veel lisaks sellele kõigele ARK-s on nõudmised suured.....

Postitatud: 27.02.2006 11:39 17
Postitas Goodyear
Vabandan et teema natsa vales kohas on, ma suht toores veri alles siin.
Aga ark siinkohal suurt rolli ei mängi.Tegelikult on teema selline et mul on täiskomplektne e28..töötab ja särki värki.Ainult kere on asfaltteega pihta saanud 190 lennu pealt.Elektroonika ja kõik töötab, kahju oleks heal pillil lasta raisku minna, seega tekkis mõte teda värskendada uue kerega, milleks oleks e30 või paremal juhul e36.
Nagu aru saan siis jamps tuleb karteri põhjaga...samas on keegi saanud ka sama karteriga asja tehtud.tea nüüd kohe mida arvata, eks tuleb asi käsile võtta ja siis näha mis juhtub, Suurem pettumus võib olla see, et tiffer on jama St. et näitkes sõites 100 km/h näitab tahhokas ligi 3000 pööret (5 käiguga)...on see võimalik????

Postitatud: 27.02.2006 17:04 38
Postitas krs
... või paremal juhul e36...???
Ei tule karteri vanniga mingit jama, lihtsalt pead leidma e23 vanni ja kõik muu sobib täpselt. Õlipumbad ja jne. Iseasi kuidas sa jagaja kapotialla mahutad ja kuidas jahutuse tööle saad. Aju istub ka e30 juhtmestiku.

Postitatud: 28.02.2006 11:06 21
Postitas Goodyear
Just täpselt..paremal juhul e36..kardan et see variant jääb vist ära, tuleb hakata e30 sankompunnima..kuidas see ajuvärk sinna istub huvitav?

Postitatud: 28.02.2006 12:43 18
Postitas siim528
no see aju värk on täiesti labane võrreldes ülejäänud krempliga. ajusse läheb ju ainult uks juhtmekimp ja seda vahetada ei üldse suur asi võrreldes muude asjadega.

edu.

Postitatud: 28.02.2006 13:58 29
Postitas hanzvonkazak
endalki see juhtmete kamm läbi elatud. skeem ette kaks päeva näpuga järge ajada ja asi korras. pole midagi rasket kui asja natunegi jagad.

Postitatud: 01.03.2006 11:46 53
Postitas Goodyear
Mehed..vahele rääkisite ennast..muhahhaaahaaa, arvake ära kes mul nüüd seda asja aitab korda ajada...:D..
mingi jutt oli veel jahutussüsteemiga, et radikas ei mahu ära või midagi...ja käigukast ka vahetusse...et kuidas selle asjaga ikkagi on?

Postitatud: 01.03.2006 18:31 30
Postitas krs
käimakas tuleb ikka 2,8 oma(ringi tegema midagi ei pea), gardaan- esimene pool e28 ja tagumine pool e30. hoovastiku ka leiad kindlasti mingi sobiva. 2.8 radikas istub vahele kui valatult, kuid liikumis ruumi võib väheks jääda. e30.de üldse kirjutab mingist volvo radikast... Jahutustriiviku pead ka etepoole radikat panema mingi elekrilise.
Mis muud ikka, jõudu tööle!

Postitatud: 02.03.2006 12:07 12
Postitas Goodyear
Vot sellist juttu on rõõm lugeda, kõditab silmi kohe...ühesõnaga sellega ei teki mingit suurt problempsi..aga mind on selle elektri süseemiga ära hirmutanud..sama projekti saatuseks on osutunud mingi elektri vimpka millest jagu ei saada..võibolla ainult vaja korralikult näpuga järge ajada..hmm..kes teab.-- :roll:

Postitatud: 02.03.2006 16:27 45
Postitas redline
alla soovitan tõugata 2.7 LSD differ....mul endal 528i ja kui sõidan 120km/h on pöörded 1500 :D

Postitatud: 02.03.2006 22:16 49
Postitas hanzvonkazak
redline kirjutas:
alla soovitan tõugata 2.7 LSD differ....mul endal 528i ja kui sõidan 120km/h on pöörded 1500
kas sa arvad, et sul on mootor hästi õlitatud ka?


To Goodyear: vooli pärat ära muretse, ega see pole mingi 700 kuis kõik mingi totaalselt elektrit täis. ainult aju ja mõned andurid. ei ole midagi hullu kui asja reaalselt näed ja endale poindi selgeks teed, et mis on ja kuhu läheb.
edu igatahe ;)

Postitatud: 03.03.2006 10:08 01
Postitas ErR
2.8 mootori aretus E30-e kerele on täpselt nagu 3.5-e panemine, sellest on siin foorumis ja mujal mitu korda juttu olnud. Mootor tuli panna võim. tahapoole, et radikas ära mahuks. L-Jetronic ei ole väga keeruline ära ühendada, võta töötav 528 kõrvale, siis näed, kus mingi juhe ja voolik käib.

Postitatud: 03.03.2006 12:17 43
Postitas Goodyear
Nii, siis see voolu värk mind päris selili ei tohiks lüüa, käisin eila kapoti all maad kuulamas :lol: pole asi üldse hull seal jah...läheb juhe, läheb vool..
Järgmine küssa on selles : olen näinud piltidelt samu projkete kus on pandud 3,5 vahele, aga seal on pandud mootori kohale veel raud tugi mis on ühendatud amordi kohtade peale...tõenäoliselt siis et asi laiali ei vajuks..aga kas on see vajalik ka mul teha..eks ta vist sutsu julgem on? :roll:

Postitatud: 03.03.2006 12:30 55
Postitas Goodyear
Ja kere on ka juba välja aetud..85 aasta 320 r6 91 kw kupee..vot ei tea nüüd kuidas need mootori kinnitused erinevad..mootorid ju tegelikult mõlemad suured sellised.. :cool: ..kere ei pidavat roostes olema järelikult ikka mootor omavoliliselt eest ära ei tohiks sõita..aga eks näis..

Postitatud: 03.03.2006 15:13 08
Postitas hanzvonkazak
seda asja mis on kaeh amordipüstaku vahel nimetatakse strudbariks. point selles, et sõidu ajal oleks lihtsalt asi jäigem.

Postitatud: 03.03.2006 17:58 28
Postitas redline
hanzvonkazak miks sa arvad et ei õlita hästi :D
egas ma üle kolmanda käigu ei saagi panna :D eesti teedel vähemalt mitte...tegelikult saab 4-ndaga vabalt tiksuda 100-ga :cool: