jahutus vedelik jookseb välja külma mootoriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
roberto
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 28.02.2006 16:41 55
Asukoht: Tallinn

jahutus vedelik jookseb välja külma mootoriga

Postitus Postitas roberto »

320 92a 110kw mure järgmine panen auto tööle hakkab tosooli tilkuma alumisest paisupaagi poolsest lõdvikust (saan aru tuleks ära vahetada)seest auto soojaks ei lähe mootori tempratuuri näiduk tõuseb normaalseni ,hakkab veel rohkem jooksma .Nüüd pean mõned korrad pöörded põhja vajutama seejärel hakkab seest leiget puhuma ja tosooli enam ei tilgu, juurde valades läheb auto soojaks.Kui see protseduur tehtud võib päev otsa rahus sõita tosooli enam ei kao järgmine hommik sama mure seistes ei tilgu ainult töötava mootoriga.Oskab keegi nõu anda mis viga on
Viimati muutis roberto, 28.02.2006 20:16 41, muudetud 1 kord kokku.
roberto
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 28.02.2006 16:41 55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas roberto »

küsimus selles et lõdvik korras aga kas võib olla mingi klapp kinni või midagi sellist mille pärast surve lõdvikus suureks läheb ,kuna kui soojaks läheb on kõik korras enam ei tlgu
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Vaheta ära, uued klambrid pane ka. Mingil temperatuuril avatakse jah "suur" ring st. jahutusvedelik hakkab ka läbi suure radika käima.
Tegelikult on kummaline see, et päevläbi sõita saad, seal rõhk muidu pidevalt sees.
roberto
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 28.02.2006 16:41 55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas roberto »

aga miks alles siis enam ei jookse kui seest sooendus soojaks läheb väike ringju kogu aeg taga ja miks peab pöördeid põhja ajama kuna kui ei pane pöördeid põhja siis jookseb tuhjaks niikaua kui aega kulub muidu 10min ja toimib eile sõitsin 400km umbes ja toosooli tase ok homikul samajama
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Võimalik, et soojaga lõdviku materjal kumm paisub ja pressib lekke koha kinni, pinguta klambrit. Kohapeal ei tohi pöördeid üldse vägakõrgeks lasta.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

radika ja paisupaagivaheline ringlus toimib? paisupaak ise on lekke kindel?
Viimati muutis Valdek, 28.02.2006 23:29 50, muudetud 1 kord kokku.
roberto
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 28.02.2006 16:41 55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas roberto »

üritan homme laiali võtta ja põhjalikumalt vaatata tänks mis
heiko12
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 15.06.2005 12:19 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiko12 »

Valdek kirjutas:radika ja paisupaagivaheline ringlus toimib? paisupaak ise on lekke kindel?
Siin kohal vaidleks vastu, et pole ta midagi nii lekke kindel. Mul hakkas paisupaagi alumise tihendi vahelt tosooli välja ajama. 1 päev tööd ja oligi korras.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

heiko12 kirjutas:
Valdek kirjutas:radika ja paisupaagivaheline ringlus toimib? paisupaak ise on lekke kindel?
Siin kohal vaidleks vastu, et pole ta midagi nii lekke kindel. Mul hakkas paisupaagi alumise tihendi vahelt tosooli välja ajama. 1 päev tööd ja oligi korras.
nojah, eks igaüks loeb seda mida näha tahab
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Postitus Postitas vanaisa »

märgiks ehk ka seda, et külmaga on antifriis oluliselt parem läbipugeja ja argem unustagem tõsiasja, et kuumenedes enamik materjale paisub ja seega lekkepraod ka kahanevad.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
roberto
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 28.02.2006 16:41 55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas roberto »

paisupaagi tihend oli liivane ju ta soojenedes paisus kinni puhtaks tehtud ja kokkupandud kõik ok
Vasta