318 väristab...

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Ziko
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 22.11.2005 13:13 57
Peamine sõiduk: BMW 728i

318 väristab...

Postitus Postitas Ziko »

Tihti kohapealt ära minnes hakkab auto kere väristama,just rahulikult minnes nagu ka voolutugevus kaoks ära hetkeks esituled lähevad ka nõrgemaks valgus.Mis võiks olla.Auto e36 318 i 92 aasta.
diislimees
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
Asukoht: Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas diislimees »

Ma pakun asjast omaversjooni :)
Sul kenekas ei lae õieti ning aku on nõrgaks jäänd(näiteks harjad läbi) ja kohapealt minnes ei suuda elektrisüsteem mootorit ära toita mis põhjustab korrapäratu töö(ehk mootor hakkab värisema).

Kui eksin ärge viha peag...vaid parandage mind :oops:
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

diislimees kirjutas:Ma pakun asjast omaversjooni :)
Sul kenekas ei lae õieti ning aku on nõrgaks jäänd(näiteks harjad läbi) ja kohapealt minnes ei suuda elektrisüsteem mootorit ära toita mis põhjustab korrapäratu töö(ehk mootor hakkab värisema).

Kui eksin ärge viha peag...vaid parandage mind :oops:
Mina arvan teisiti. Ma saan aru et tühikäigul mootor käib ilusti-kenasti.
Kui mootor välja hakkab surema langevad muidugi kõik näitajad. Aku on ilmselt tõesti "kellu", samas värin ja seega ka jõu kadu on tingitud hoopis millestki muust. Näiteks: Mootor ei saa piisavalt kütet kätte (bensiini filter üle vaadata).

Parimat.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
diislimees
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
Asukoht: Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas diislimees »

Kõigepealt peaks vist aku üle vaatama(ei tohiks vedelikust tühi olla ja laadisel kohe mullitama hakata)!
Keneka saad ka lihtsasti üle kontrollida(kui auto töötab võta akuklemm maha ning auto peaks jääma ühtlaselt tööle)!
Küünlade kontrollimine ei võta ka raha.

Need on asjad mis ei nõua raha...enne kui midagi vahetama hakkad ;)
Ziko
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 22.11.2005 13:13 57
Peamine sõiduk: BMW 728i

Postitus Postitas Ziko »

Akuga probleeme ei ole kindlalt ,sest kuu aega tagasi sai täiesti uus aku peale pandud.Kuidas muidu küünlaid kontrollida saab? Tänud muidugi soovituste eest !
diislimees
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
Asukoht: Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas diislimees »

:oops: Pole just eriline spets.
Aga räägin mis tean(teisi ka pole juhendamas): Vt keerad küünla maha, vaatad kas sädet on(pannes küünla vastu raami ja andes starterit). Küünlal peaks mingi kindel vahe olema(sal kus sädet lööb) mis ei tohiks olla suur(võta näiteks uus küünal võrdluseks). Küünla eluiga on keskmiselt mingi 40 tuhat vist(päris kindel ka pole).
Kas genekat oled kontrollind?

Ei te just palju minust abi on :lol:
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

diislimees kirjutas:Kõigepealt peaks vist aku üle vaatama(ei tohiks vedelikust tühi olla ja laadisel kohe mullitama hakata)!
Keneka saad ka lihtsasti üle kontrollida(kui auto töötab võta akuklemm maha ning auto peaks jääma ühtlaselt tööle)!
Küünlade kontrollimine ei võta ka raha.

Need on asjad mis ei nõua raha...enne kui midagi vahetama hakkad ;)
Oot-oot see nüüd küll hea variant ei ole, võib kehvasti lõpeda (seda võis vanasti mosse peal proovida).
Tänapäeval ikka olemas sellise asja jaoks tester ja kui endal ei ole, siis ma usun, et kellelgi tuttaval ikka on.
Mercedes EQS 450+ 2022
truumu

Postitus Postitas truumu »

Mitte mingil juhul ei tohi töötava mootoriga akuklemmi maha võtta!!!
Saad heal juhul ainult geneka dioodplokist lahti, halvemal keerad ka pritsungi aju tuksi
Laadimise kontrollimiseks on tester välja mõeldud :evil:
diislimees
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.01.2006 17:41 35
Asukoht: Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas diislimees »

Auc :oops:
Tester on muidugi hea mõte.....aga kuidas seda teha....võiksite ju anda näpunäiteid Zikole?
Isiklikult pole selle nipiga probleeme tekkind...ka e36-le on seda tehtud ja uuematelegi automudelitele.
Loodan ,et midagi paha pole juhtund(kuigi ma kahtlen selles sügavalt)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Tühikäigul täiskoormusega(lähituled, soojenduse vent, tagaklaasi soojendus) peab pinge akuklemmidel olema vähemalt 13,6V(Boschi normatiiv meie kliima jaoks)
Vasta