1. leht 1-st

318 väristab...

Postitatud: 10.03.2006 11:59 59
Postitas Ziko
Tihti kohapealt ära minnes hakkab auto kere väristama,just rahulikult minnes nagu ka voolutugevus kaoks ära hetkeks esituled lähevad ka nõrgemaks valgus.Mis võiks olla.Auto e36 318 i 92 aasta.

Postitatud: 10.03.2006 15:29 55
Postitas diislimees
Ma pakun asjast omaversjooni :)
Sul kenekas ei lae õieti ning aku on nõrgaks jäänd(näiteks harjad läbi) ja kohapealt minnes ei suuda elektrisüsteem mootorit ära toita mis põhjustab korrapäratu töö(ehk mootor hakkab värisema).

Kui eksin ärge viha peag...vaid parandage mind :oops:

Postitatud: 10.03.2006 16:46 04
Postitas siim_s
diislimees kirjutas:Ma pakun asjast omaversjooni :)
Sul kenekas ei lae õieti ning aku on nõrgaks jäänd(näiteks harjad läbi) ja kohapealt minnes ei suuda elektrisüsteem mootorit ära toita mis põhjustab korrapäratu töö(ehk mootor hakkab värisema).

Kui eksin ärge viha peag...vaid parandage mind :oops:
Mina arvan teisiti. Ma saan aru et tühikäigul mootor käib ilusti-kenasti.
Kui mootor välja hakkab surema langevad muidugi kõik näitajad. Aku on ilmselt tõesti "kellu", samas värin ja seega ka jõu kadu on tingitud hoopis millestki muust. Näiteks: Mootor ei saa piisavalt kütet kätte (bensiini filter üle vaadata).

Parimat.

Postitatud: 10.03.2006 17:04 49
Postitas diislimees
Kõigepealt peaks vist aku üle vaatama(ei tohiks vedelikust tühi olla ja laadisel kohe mullitama hakata)!
Keneka saad ka lihtsasti üle kontrollida(kui auto töötab võta akuklemm maha ning auto peaks jääma ühtlaselt tööle)!
Küünlade kontrollimine ei võta ka raha.

Need on asjad mis ei nõua raha...enne kui midagi vahetama hakkad ;)

Postitatud: 11.03.2006 15:44 46
Postitas Ziko
Akuga probleeme ei ole kindlalt ,sest kuu aega tagasi sai täiesti uus aku peale pandud.Kuidas muidu küünlaid kontrollida saab? Tänud muidugi soovituste eest !

Postitatud: 13.03.2006 16:36 51
Postitas diislimees
:oops: Pole just eriline spets.
Aga räägin mis tean(teisi ka pole juhendamas): Vt keerad küünla maha, vaatad kas sädet on(pannes küünla vastu raami ja andes starterit). Küünlal peaks mingi kindel vahe olema(sal kus sädet lööb) mis ei tohiks olla suur(võta näiteks uus küünal võrdluseks). Küünla eluiga on keskmiselt mingi 40 tuhat vist(päris kindel ka pole).
Kas genekat oled kontrollind?

Ei te just palju minust abi on :lol:

Postitatud: 14.03.2006 23:48 00
Postitas Viljar
diislimees kirjutas:Kõigepealt peaks vist aku üle vaatama(ei tohiks vedelikust tühi olla ja laadisel kohe mullitama hakata)!
Keneka saad ka lihtsasti üle kontrollida(kui auto töötab võta akuklemm maha ning auto peaks jääma ühtlaselt tööle)!
Küünlade kontrollimine ei võta ka raha.

Need on asjad mis ei nõua raha...enne kui midagi vahetama hakkad ;)
Oot-oot see nüüd küll hea variant ei ole, võib kehvasti lõpeda (seda võis vanasti mosse peal proovida).
Tänapäeval ikka olemas sellise asja jaoks tester ja kui endal ei ole, siis ma usun, et kellelgi tuttaval ikka on.

Postitatud: 15.03.2006 07:21 08
Postitas truumu
Mitte mingil juhul ei tohi töötava mootoriga akuklemmi maha võtta!!!
Saad heal juhul ainult geneka dioodplokist lahti, halvemal keerad ka pritsungi aju tuksi
Laadimise kontrollimiseks on tester välja mõeldud :evil:

Postitatud: 15.03.2006 17:44 42
Postitas diislimees
Auc :oops:
Tester on muidugi hea mõte.....aga kuidas seda teha....võiksite ju anda näpunäiteid Zikole?
Isiklikult pole selle nipiga probleeme tekkind...ka e36-le on seda tehtud ja uuematelegi automudelitele.
Loodan ,et midagi paha pole juhtund(kuigi ma kahtlen selles sügavalt)

Postitatud: 15.03.2006 18:59 02
Postitas truumu
Tühikäigul täiskoormusega(lähituled, soojenduse vent, tagaklaasi soojendus) peab pinge akuklemmidel olema vähemalt 13,6V(Boschi normatiiv meie kliima jaoks)