1. leht 1-st

Vilin

Postitatud: 17.03.2006 00:07 56
Postitas 330d
Autoks 330d E46. Probleem siis järgmine - kiirendades tekib peale 2000 pööret mingi valju vilin, märgatavalt on tunda, et kiirendus ka nõrgem; samas vahepeal seda vilinat ei teki, siis nagu kiirendus ka ok. Mingeid muid probleeme nagu ei ole, auto on diagnostikas ka käinud ning seal midagi ei näidanud, samuti sai kõik lõdvikud üle vaadatud ja kõik ok. Liigset tossamist ka tähendanud ei ole. Millest võib see tingitud olla? Kas turbo hakkab läbi minema? Või võib olla viga õhukulumõõtjas? Ma sain aru, et kui õhukulumõõtja tuksis on siis on seda ikka tunda? Kõik asjalikud vastused teretulnud!

Tahaks kevadel chipi ka panna aga kui midagi tuksis on, siis ei julge nagu riskida :?

Postitatud: 17.03.2006 03:43 55
Postitas meph
Kui minekus ka tunda on ning vilinat kostab, siis kõige reaalsem variant vast jah turbo. Õhukulumõõtjast küll vilinat tulla ei saa.

Postitatud: 17.03.2006 07:12 35
Postitas kaidu
äkki keneka rihm ,kontrolli üle!

Postitatud: 17.03.2006 07:14 19
Postitas toivoku
kaidu kirjutas:äkki keneka rihm ,kontrolli üle!
aga mineku probleem?

ja hetkel mõtlema paneb,et kas 330d pole mitte ilma turbota variant? et nagu miks ta pole 330td ?

Postitatud: 17.03.2006 08:05 17
Postitas ArgoV
toivoku kirjutas:
kaidu kirjutas:äkki keneka rihm ,kontrolli üle!
aga mineku probleem?

ja hetkel mõtlema paneb,et kas 330d pole mitte ilma turbota variant? et nagu miks ta pole 330td ?

Ikka on turboga, BMW lihtsalt ei kirjuta kõiki tähti välja ;)

Postitatud: 17.03.2006 08:20 05
Postitas toivoku
ArgoV kirjutas:
toivoku kirjutas:
kaidu kirjutas:äkki keneka rihm ,kontrolli üle!
aga mineku probleem?

ja hetkel mõtlema paneb,et kas 330d pole mitte ilma turbota variant? et nagu miks ta pole 330td ?

Ikka on turboga, BMW lihtsalt ei kirjuta kõiki tähti välja ;)
noh jah siis ajan mina segast, lihtsalt kuna vanad olid ju kõik kas siis 524td või 525tds vms sisi eeldasin,et ka uuematel niiviisi, aga ju vist mitte :P

Postitatud: 17.03.2006 10:46 54
Postitas 330d
genekas kindlasti asi ei ole, kuna sai äsja ära vahetatud ja probleem oli juba ennem tunda. Kus seda turbo korrasolekut kontrollida saaks?

Postitatud: 17.03.2006 10:55 02
Postitas toivoku
UM või siis mina pöörduksin karla autosse :) karla autos kõige pädevamad mehed mu arust :)

Postitatud: 17.03.2006 11:25 59
Postitas 330d
Tänan vastuste eest...nüüd siis Karla autosse...

Postitatud: 17.03.2006 14:24 39
Postitas hanzvonkazak
kontrolli õhufilter üle, sest kui sealt piisaval hulgal õhku läbi ei tule teatud ajahetkel kui turbo järgi läheb tekib turbo ette keeris, kus turbo lihtsalt omaette kulgeb. labadele ei jookse enam õhku piisavalt mida kokku suruda ja selle tulemusena turbo pöörete arv suureneb märgatavalt ja hakkab vilisema.

Postitatud: 17.03.2006 18:43 35
Postitas MairoG
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#118639

Loe Raivo esimest postitust selles teemas, saad vajaliku kontakt andmed ;)

Postitatud: 18.03.2006 21:01 27
Postitas 330d
tänud, andmed kirjas :)