E46 318d mootori pöörete kõikumine
Postitatud: 03.12.2014 23:21 23
Tervist.
Kirjeldan siia igaks-juhuks enda probleemi ära, ehk on tulemas abistavaid nõuandeid.
Nimelt probleemiks on see, et olen tähele pannud mootori töös kahtlaseid kõikumisi pööretega. Kui mootor tööle panna, siis on veel kõik normis (~1000p külmade ilmadega). Paarikümne sekundi pärast langevad pöörded ~800p juurde ning umbes minuti pärast hakkavad pöörded "ujuma". Seda küll mitte väga jõuliselt (tahhomeetri näidik õrnalt ujub, umbes 700-800p vahel). Kui mootor on juba soojemaks läinud (ei pruugi just norm temp. olla), siis toimib kõik nii nagu peab ning tahhomeetri seier püsib paigal.
Ise olen lahti võtnud õhulugeja ja spets ainega seda ohtralt puhastanud, kuid tulemusteta. Arvuti on ka järgi olnud, mingeid vigu ei näita ning pihustid on täiesti normaalsete näitudega (arvuti on järgi olnud vaid siis, kui mootor on soe ning ujumist ei toimu).
On kellelgi mõtteid, mida veel uurida-puurida võiks? Kas arvuti võiks mingeid üllatusi näidata, kui külma mootoriga järgi panna? Naised saunas rääkisid, et seda võiks põhjustada ka rikkis eelsüüteküünlad või relee. Need on juba välja vahetatud (olid vigased) ja pööretega mingeid parandusi ei tulnud.
Tegu on siis E46 318d (M47N) 2003a 85kw.
Tänud ette ära!
Kirjeldan siia igaks-juhuks enda probleemi ära, ehk on tulemas abistavaid nõuandeid.
Nimelt probleemiks on see, et olen tähele pannud mootori töös kahtlaseid kõikumisi pööretega. Kui mootor tööle panna, siis on veel kõik normis (~1000p külmade ilmadega). Paarikümne sekundi pärast langevad pöörded ~800p juurde ning umbes minuti pärast hakkavad pöörded "ujuma". Seda küll mitte väga jõuliselt (tahhomeetri näidik õrnalt ujub, umbes 700-800p vahel). Kui mootor on juba soojemaks läinud (ei pruugi just norm temp. olla), siis toimib kõik nii nagu peab ning tahhomeetri seier püsib paigal.
Ise olen lahti võtnud õhulugeja ja spets ainega seda ohtralt puhastanud, kuid tulemusteta. Arvuti on ka järgi olnud, mingeid vigu ei näita ning pihustid on täiesti normaalsete näitudega (arvuti on järgi olnud vaid siis, kui mootor on soe ning ujumist ei toimu).
On kellelgi mõtteid, mida veel uurida-puurida võiks? Kas arvuti võiks mingeid üllatusi näidata, kui külma mootoriga järgi panna? Naised saunas rääkisid, et seda võiks põhjustada ka rikkis eelsüüteküünlad või relee. Need on juba välja vahetatud (olid vigased) ja pööretega mingeid parandusi ei tulnud.
Tegu on siis E46 318d (M47N) 2003a 85kw.
Tänud ette ära!