kuumaks lastud mootor!!!325i

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
bumer1
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 16.02.2006 18:09 43
Asukoht: tallinn

kuumaks lastud mootor!!!325i

Postitus Postitas bumer1 »

kas kuumaks rallitatud mootori võib kohe seisma jätta või peab ta käies natuke maha jahtuma,olen kuulnud mõnelt tüübilt et kui laksust seisma jätta lööb kuhugile mootori plokki või kuhu iganes mikropraod ja siis asi peetis??JA kui kummi vahest põletan ja ka niisama peenestades tuleb autosse mingi kärsahais mis ei ole kummi põlemis hais???
BMW 325i E36
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Hais on sidur ehk, et siis põletad kummi asemel sidurit :lol:
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

See kuumaks aetud mootori jutt käib rohkem turboautode kohta, millel oleks hea turbot jahutada enne mootori seiskamist. Nimelt antud tükk võib tõesti külmashoki saada ja pika peale katki minna.
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

kuum mootor

Postitus Postitas tmw »

tere!

Kui ikka oled mootori sinna punase lähedale ajanud (ei tea küll kuidas, kui jahutus on OK ja termosidur funkab), siis mina soovitaks mootorit mitte seisma kohe jätta, sest siis kaob ju jahutus hoopis ära.

Pigem keera salongi temperatuur kõige soojema peale ja lase sisevendikal max. võimsusega töötada. efekt on tuntav, sest sa jahutad sisevendikaga siis jahutusvedeliku tagasi oma norm piiri.

Tervitades

Tomso
priits
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 26.09.2004 13:03 09

Postitus Postitas priits »

meph kirjutas:See kuumaks aetud mootori jutt käib rohkem turboautode kohta, millel oleks hea turbot jahutada enne mootori seiskamist. Nimelt antud tükk võib tõesti külmashoki saada ja pika peale katki minna.
Peale kimamist ei tohi kohe kindlasti mootorit välja lülitada, seda seetõttu et peale seiskumist hakkab kuumus alt üles liikuma, mis võib paaaalju pahandust tekitada, kui jahutust taga pole.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4225
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Rallitatud, njah- kas mitte rallikatel, ma mõtlen ikka päris ralliks mõeldud mootoreid ei kulutata palju, kuna iga tehtud pööre on arvel ja seal nagu asjata tühikäikku ei kasutata, kui tötab siis täispööretel ja kui ei sõideta siis ei tööta. Aga kui nn omalõbuks rallitad, siis võid ju ikka natukene lasta veel ja plokil maha jahtuda, ega paha ei tee.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta