328 manuaaliks
328 manuaaliks
oskab keegi rääkida m52 ja m50 mootori erinevustest?? Täpsemalt huvitab see et kas saan kasutata m50 hooratast ??
Re: 328 manuaaliks
Autoks siis e36 328 1995 aasta . Sedaan . M52b28arnis kirjutas:viewtopic.php?f=5&t=1671
Re: 328 manuaaliks
Ehk oskab keegi omast kogemusest rääkida et näiteks kogu käigukasti hooratta siduri osa panna e36 320i pealt. kindlasti 2,0 sidur jääks nõrgaks , selle asendaks 2,5 või 2,8 omaga.
Re: 328 manuaaliks
viewtopic.php?f=4&t=123870" onclick="window.open(this.href);return false;
On küll pikk teema, aga peaks selgust saama, millist hooratast tema kasutab.
On küll pikk teema, aga peaks selgust saama, millist hooratast tema kasutab.
Re: 328 manuaaliks
Tahaks siiski m50 sobivuse kohta teadaMadis. kirjutas:viewtopic.php?f=4&t=123870
On küll pikk teema, aga peaks selgust saama, millist hooratast tema kasutab.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: 328 manuaaliks
Sõbral kunagi oli 320 M52B20 mootoriga. Hiljem sai sinna peale E39 pealt M52B28. Hooratta kohta ei mäleta enam aga käigukast ja sidurikomplekt jäi vana ehk 2.0 oma(muidugi 2-ga läks libisema juba).
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: 328 manuaaliks
m50 hooratas sobib küll m52-le!
Samas on see päris raske.
Minul on m30 hooratas ja sõbral 228mm m20 ühemassiline!
Samas on see päris raske.
Minul on m30 hooratas ja sõbral 228mm m20 ühemassiline!
Re: 328 manuaaliks
Mis sidurit ta m20 hoorattaga kasutab?jargo kirjutas:m50 hooratas sobib küll m52-le!
Samas on see päris raske.
Minul on m30 hooratas ja sõbral 228mm m20 ühemassiline!
Re: 328 manuaaliks
Audi aan korv sobib ilust m20 hoorattale!bacardi kirjutas:Mis sidurit ta m20 hoorattaga kasutab?jargo kirjutas:m50 hooratas sobib küll m52-le!
Samas on see päris raske.
Minul on m30 hooratas ja sõbral 228mm m20 ühemassiline!
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 328 manuaaliks
ah? sama kasti on kasutatud bemaritel nii yhe massilise kui kahemassilise hoorattaga. Pead kasutama lihtsalt vastavat sidurit kas siis ühe massilise või 2 massilise hoorattajaoks mõeldud.Kuno_T kirjutas:Kui 1-massilist hooratast kasutada kastiga, mis on mõeldud 2-massilise jaoks, siis jääb siduri survelaager valesse asendisse ja sidur ei pruugi korralikult lahutada või muud jamad.
Kuna teematajal on nii palju rumalaid küsimusi, siis edukaks lahenduseks oleks AINULT antud mootori ja auto originaalasjade kasutamine ja punkt.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 328 manuaaliks
No mul on 2 kasti olnud kõrvuti mis on yks yhemassilise ja teien kahemassilise oma ja kõik võllide pikkused ja kasti pikkused on samad, seda siis m50 ja m52 mootorite puhul.Kuno_T kirjutas:Samas kast ei tähenda, et täpselt sama kastiversioon. Näiteks E30-l 325 bensuka kast on sama kui diisli 324 oma (Getrag 260/5), kuid versioon on teine. Kasti pikkus on diislil ligi 1,5 cm pikem. Ülekanded on muidugi ka veidi teised.
2-massilise sidur koos hoorattaga on pikem (paksem).
Bensukas: http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=23_0293" onclick="window.open(this.href);return false;
Diisel: http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=23_0293" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen teinud ka m57 tüüpi mootorile m20 hooratta ja siduriga variandi ja alla läks 525tdsi kast ja toimetab kenasti. Seda probleemi ei tekki kindlasti,et sidur ei hakka lahutama. alati saab mängida veel töösilindri pikkusega.
Mul peaks olemas oleams nii 2 massiline hooratas koos siduriga kui ka 1massiline koos siduriga, mõõdan huvipärast ära.
Vanemate kastidega pole ma kursis.
Hetkel läheb mu enda kuldse auto peale millel mootoriks m52b28 ja sinna peale läheb m20b20 karburaator mootori hooratas koos siduriga. Kahtlen,et probleem peaks tekkima, kast muidu pärit 93a 520i alt millel peaks olema juba 2 massiline hooratas.
Aga ,et teemast rohkem väga mööda ei paneks on oluline see,et kasutaksid vastavat hoorattale mõeldud sidurit

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: 328 manuaaliks
Ma poleks küsinud kui teaksin oma rumalatele küsimustele vastust!Kuno_T kirjutas:Kui 1-massilist hooratast kasutada kastiga, mis on mõeldud 2-massilise jaoks, siis jääb siduri survelaager valesse asendisse ja sidur ei pruugi korralikult lahutada või muud jamad.
Kuna teematajal on nii palju rumalaid küsimusi, siis edukaks lahenduseks oleks AINULT antud mootori ja auto originaalasjade kasutamine ja punkt.
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 28.10.2004 13:12 58
- Peamine sõiduk: BMW 318 e90
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: 328 manuaaliks
2,0 ja 2,5 sidurid on täpselt samad (228mm läbimõõduga) 2,8 (240mm)bacardi kirjutas:Ehk oskab keegi omast kogemusest rääkida et näiteks kogu käigukasti hooratta siduri osa panna e36 320i pealt. kindlasti 2,0 sidur jääks nõrgaks , selle asendaks 2,5 või 2,8 omaga.
M50 hooratas sobib M52 külge
saad ka komplekteerida ühemassilise hooratta (M20) ja 2,8 sidurikorv+ketas, sel juhul tuleb pikendada nii siduripumba võlli kui ka seda junni kuhu toetub siduri käpa teine ots ( mõlemat u 1,5cm)
või teha siduri käpp ümber mõlemast otsast teha käppa paksemaks 1,5 cm, ise olen teinud nii et lõikad teise käpa otsad ja keevitad enda omale peale (kahjuks pilti pole lisada)