1. leht 1-st

318is kupeele sportpütt

Postitatud: 17.04.2006 11:49 27
Postitas C-style
kas piisab ainult sportpüti panemisest et saaks hääli mõnusamaks?
kes pannud need teavad. Praegu gaasi andes läriseb kahtlaselt.

Postitatud: 17.04.2006 18:20 08
Postitas Meelis
Küsiks samas teemas veel ühe küsimuse.
Kui vahetan tagumise püti sportpüti vastu, kas siis jäävad db lubatud normide sisse? On kellelgi politseiga jamamist/kordusülevaatust ette tulnud.


:arrow:

Postitatud: 17.04.2006 18:48 59
Postitas AARE540
Hääl peaks muutuma tõesit ''isasemaks'', kuid see,kas ta jääb lubatud piiresse või mitte, sõltub ikkagi konkreetsest pütist. :roll:

Postitatud: 17.04.2006 18:58 51
Postitas Meelis
Mis arvate sellisest odavama hinnaklassi summutist
http://www.ladu24.ee/index.php?p=1&kat= ... h=1&x=2131

Ilusa läikiva summutiotsa saab muidu sellise raha eest. Mõtlesin et äkki on mõtet terve pütt osta, kuna vana lärmab juba tükk aega.
Mingit meeletut saundi ei soovi. Minupärast võiks ta ka tavalist heli teha :)

Tasub selle peale üldse mõelda?


Tänud

Postitatud: 18.04.2006 08:51 11
Postitas Jarlo
Sportpütt VÕIB teha hääle mõnusamaks, aga samas võib ka hääle häirivaks muuta teatud pööretel. Need, kes palju maanteel peavad sõitma, peaksid ennem sportpüti paigaldamist ikka natukene mõtlema, kuna pärast võib palju kirumist olla.
Mis puudutab mürataset, siis minul isiklikult pole ei ülevaatusel ega ka politseiga hääle osas probleeme olnud. Seega ma arvan, et politsei nüüd harilikult sellega peetima ei hakka, aga kui tahab norida, siis kinni saaks sellest arvatavasti hakata küll.
Seed odavama klassi sportpütid ei pruugi olla alati hea investeering, kuna lärmavad tihtilugu liiga palju. Enne ostmist oleks hea, kui saaksid sama mootoriga auto ja sama sportpüti kooslust kuulata/proovida.

Postitatud: 18.04.2006 09:55 26
Postitas Meelis
http://www.ladu24.ee/index.php?p=1&kat= ... h=1&x=2131
Kes pläristaks mulle sellega väheke? :D

sportpütt

Postitatud: 18.04.2006 09:58 55
Postitas tmw
Tere !

Kui mälu mind ei peta, siis on Jarlo'l juba 1 aasta sportpütt all. Lugesin kunagi seda sumpavahetuslugu. Endal on sama case päevakorras, aga sõitmist on ikka palju ka maanteel ja müra on ikka määrav tegur.
To: Jarlo
Kas selle 1 aasta ksutusega on midagi hääles ka muutunud?? (valjenenud/ vaiksemaks muutunud)??

Lubasin ka kuulama tulla, aga jah, ei ole veel jõudnud. oma viga!!

Mure põhjus on sama, et originaali eest 6500.- EEki maksta, mis ei ole isegi roostevabast on natuke nagu liig. Samas liigub ka e.-bays 450.- ..600.- EUR'iseid Remus / Bastuck originaale.

Niiet mõtlemist veel on küllaga.

Arvan ka, et see sportpütt erilist powerit ei lisa (praktiliselt 0kw) ja seetõttu eelistaks ka vaiksemat versiooni.

Tervitades

Tomso

Re: sportpütt

Postitatud: 18.04.2006 10:46 14
Postitas Jarlo
tmw kirjutas:Tere !

Kui mälu mind ei peta, siis on Jarlo'l juba 1 aasta sportpütt all. Lugesin kunagi seda sumpavahetuslugu. Endal on sama case päevakorras, aga sõitmist on ikka palju ka maanteel ja müra on ikka määrav tegur.
To: Jarlo
Kas selle 1 aasta ksutusega on midagi hääles ka muutunud?? (valjenenud/ vaiksemaks muutunud)??

Lubasin ka kuulama tulla, aga jah, ei ole veel jõudnud. oma viga!!

Mure põhjus on sama, et originaali eest 6500.- EEki maksta, mis ei ole isegi roostevabast on natuke nagu liig. Samas liigub ka e.-bays 450.- ..600.- EUR'iseid Remus / Bastuck originaale.

Niiet mõtlemist veel on küllaga.

Arvan ka, et see sportpütt erilist powerit ei lisa (praktiliselt 0kw) ja seetõttu eelistaks ka vaiksemat versiooni.

Tervitades

Tomso
Mina võin huvilistele pläristada sellise pütiga:
Pilt

Auto all näeb välja selline:
Pilt

Hääles muudatusi ei ole täheldanud, müristab ikka ühtemoodi :D . Linnas in igati nauditav sõita, maanteel 3h järjest sõites võib häirima hakata.
Ainult tagapüti vahetusega mingit võimsust küll juurde mõtet loota pole, pigem võib madala pöördel mõne mootori puhul vääne väheneda. Kui võimsust juurde tahata, siis peaks kogu süsteemi juba välja vahetama...

Postitatud: 18.04.2006 11:32 33
Postitas Henrik88
Häält hakkab kindlalt rohkem tegema. Ja selle väljalaske täieliku ümberehitamisega on nii , et seda peaks tegema inimene kes asjast midagi teab. Muidu on õudukas kuubis. Enda E36 sai tehtud aga tiba teise mõttega asi ümber. ülevaatusel ei olnud probleeme aga linnas sõites politsei küll paar korda peatas. A müranorm oli kindlalt ületatud. Ainult tagapüti vahetusega peaks asi normi piiresse jääma ja keegi kallale ei tohiks tulla.

Postitatud: 19.04.2006 12:03 23
Postitas bumer1
tahaks ka varsti umbes sellise püti osta nagu jarlol aga kas neid on müüa selliseid ka kuhu kaks toru sisse tulevad mul 325 ja mul tuleb mootorist taha välja kaks toru!!!

Postitatud: 19.04.2006 12:06 44
Postitas AARE540
Ikka on :)

Postitatud: 19.04.2006 13:15 21
Postitas maniaacos
bumer1 kirjutas:tahaks ka varsti umbes sellise püti osta nagu jarlol aga kas neid on müüa selliseid ka kuhu kaks toru sisse tulevad mul 325 ja mul tuleb mootorist taha välja kaks toru!!!
siin analoogne (kui mitte sama) müügil http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=50246

Postitatud: 19.04.2006 13:20 18
Postitas Jarlo
maniaacos kirjutas:
bumer1 kirjutas:tahaks ka varsti umbes sellise püti osta nagu jarlol aga kas neid on müüa selliseid ka kuhu kaks toru sisse tulevad mul 325 ja mul tuleb mootorist taha välja kaks toru!!!
siin analoogne (kui mitte sama) müügil http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=50246
See on jah sama mis mul, ainult kaks sinevat toru on.... mis peaks sobima siis 2,5 l mootorile.

Postitatud: 19.04.2006 15:04 02
Postitas raul123
Tere,

paar kuud tagasi lasin välja vahetada oma e30 m20b25 mootori väljalaske, asemele tuli 2,5" roostevaba toru ja väiksematsorti roostevaba tagapütt. Arvan et db oli tugevalt üle normi. Hiljem lisati roostevaba reso mis küll pööretevahemikus kuni 2000 tegi veits vaiksemaks kuid sealt edasi jäi üsna samaks. Maanteel sõites muutub pikapeale üsna tüütuks.

Minu arvamus on, et mida suurem mootor, seda suurem-kallim(ehk ka parem) peaks olema tagapütt, eriti kui on "upgradetud" kogu väljalaset, et sini-valged väga tüütama ei hakkaks. 2,5 mootorile pisikesi-odavaid pütte panna ei soovitaks, 1.8 'le oleks need vast sobivamad. Valmistaja teadis ka rääkida et need mustast materjalist pütid:

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=50246

ca aastaga läbi roostetavad.

Postitatud: 19.04.2006 17:54 38
Postitas bumer1
mind ennast nagu see müra ei häiri ma tahaksgi et mingi röögatus tuleb sumpsist ,ma kuulan subbakat ja ei pane müra tähelegi !!

Postitatud: 19.04.2006 18:00 13
Postitas Karol
bumer1 kirjutas:mind ennast nagu see müra ei häiri ma tahaksgi et mingi röögatus tuleb sumpsist ,ma kuulan subbakat ja ei pane müra tähelegi !!
325 ju standardiski lärmab.Miks sa seda veel lärmakamaks tahad muuta.Pärast äkki kahetsed.Pea hakkab kumisema ja jalatallad sügelema.

sumpa

Postitatud: 19.04.2006 21:29 18
Postitas tmw
Võib-olla oleks abiks,

kui keegi teeb ise tagapüti roostevabast.

Kuskilt siit foorumist lugesin, et tehakse ka tellimusel ja hääl on ikka vastavalt kliendi soovidele.

Enamus originaal sportpütad on madalamatel mootori pööretel mahedad. Selline nö. röögatus peaks välja tulema alles siis kui nö. see nõks sealt 4200 rpm ja üles käib ja BMW mootoritele omane näilik "turbo" käivitub.

Tervitades

Tomso

Postitatud: 19.04.2006 22:38 50
Postitas Silwer
Minu naise E30 318is on all Supersprinti sumps ja see on vast ainult tiba valjem kui originaal ja sedagi vaid siis kui pöörded kõrgel...

sumps

Postitatud: 20.04.2006 10:52 43
Postitas tmw
Silwer kirjutas:Minu naise E30 318is on all Supersprinti sumps ja see on vast ainult tiba valjem kui originaal ja sedagi vaid siis kui pöörded kõrgel...

Kui surfasin Inglise e36 foorumites ringi, siis seal kiideti väga ka Supersprint toodangut ülivõrdes ja arvan ka et mitte asjata.

Samas Saksa mürafännid hindasid Bastuck või G-Power toodangut. Mine võta siis kinni, milline see õige on.

Tervitades

Tomso

Postitatud: 20.04.2006 11:02 16
Postitas AARE540
Jah, ka saksa tuuninguajakirjades reklaamitakse G-Powerit üsna hoolega...