roosteuss põhjas

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Kurjam
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 14:40 03
Asukoht: Rakvere-Tallinn

roosteuss põhjas

Postitus Postitas Kurjam »

Kiskusin põhjamati ära autolt ja leidisn suuremal hulgal roostet. Pikemal uurimisel suutsin isegi paarist kohast näpu läbi põhja lükata. ikka juhtub. nüüd aga küsimus mida edasi teha kas lasta uus plekk keevitada või romulast korralikku põhjaplekki lõikama (kui muidugi on korralikku).
Suvaline plekk hakkab nagunii roostetama, kui just mingi tõrjega üle ei käi.
orginaalis aga tsingitud plekk.
Kas vahetada kõik roostetanud plekk või keevitada auk kinni ja ülejäänud roostetõrjega üle käia.
Valikuid nagu oleks aga mis oleks kõige mõttekam?

Et asjast parem ülevaade oleks tegin paar pilti:
Juhipool
http://www.zone.ee/usb3/P4240033.JPG?2
Kõrvalistuja
http://www.zone.ee/usb3/P4240035.JPG?2
Taga
http://www.zone.ee/usb3/P4240037.JPG?2
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Arvan, et seda teab korralik keevitaja paremini, mida sellega edasi teha. Kui vaja lapikesi panna, siis plekk ja kui suured avad juba põhjaall, siis lihtsam uus põhi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
bumer1
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 16.02.2006 18:09 43
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas bumer1 »

mis autoga muidu täpselt tegu on
BMW 325i E36
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kõige mõttekam on see auto maha müüa. Kui sellest uunikumi ei tule, on ta surmale määratud. Roostega võitlus on lõputu ja see pole ainuke koht kust korrodeerib. Sinna sa lihtsalt vaatasid :)

Tea, et keevitamine mõjutab metalli termiliselt, roostealtimaks muidugi. Tsink on ainult õhuke kiht pleki peal, mis liivapaberiga nühkimisel juba kaob, keevitamisel samuti. Iga terasplekk hakkab roostetama, kui kaitseta on. Suvaline plekk on siiski kehvem, kui auto oma.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Kurjam
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 14:40 03
Asukoht: Rakvere-Tallinn

Postitus Postitas Kurjam »

Svenp kirjutas:Kõige mõttekam on see auto maha müüa. Kui sellest uunikumi ei tule, on ta surmale määratud. Roostega võitlus on lõputu ja see pole ainuke koht kust korrodeerib. Sinna sa lihtsalt vaatasid :)
Müüma päriskohe ei hakka ja kõik autod saavad kunagi samamoodi otsa.
Kõik rooste mis silmale näha piirdubki selle põhjaga.

e36 kere aastast 91.
Aga kui plekk välja vahetada ja roostetõrjega üle käia, siis peaks ju pidama umbes 5a. ikka?
Keegi võikski siinkohal mainida, kuidas siis korralik roostetõrje võiks välja näha?
Mingi tõrvaga üle? ja hammerrite selga?
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Kõik ei saa nii otsa :cool:

5 aastat on üsna optimistlik, kui usinalt talvel autot soolata. Tõrva peale ei saa värvida. Juba täpike bituumenit ei lase värvil kuivada. Esiteks peab metall olema absoluutselt puhas. Töödeldakse ka keemilise roostemuunduriga. Värvitakse ja siis kaetakse näiteks vahabaasilise korrosioonitõrjevahendiga.
Sõidurõõm
Vasta