jama e36 kupeega m50b25
jama e36 kupeega m50b25
tuli nüüd autole sellinne jama külge et sõites vahepeal nagu auto teeb jõnksatusi ja tahhomeetri seier hüppab põhja, kuigi põõrded ei muutu. ja aina tihedamini asi kordub. jätab nagu sama mulje et auto ei saaks kütet peale vms. äkki kellelgi on miskit sarnast juhtunud ja oskab aidata kust viga leida.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10domain kirjutas:realoem.com nagu ei näita et rpm sensor kuskil olemas oleks.
det nr.9
nüüd siis lakkas mingi silinder töötamast. mootor puterdab jne. ja kui julgemini gaasi tallata siis töötab väikstemate puterdamistega. jätab vahetevahel vahele (jõnksutab). ühesõnaga mida rohkem on mootoril põõrdeid seda paremini töötab. sai ka küünlad täna üle vaadatud ja need olid mingi julma katlakivi moodi asjaga kaetud. ja suht mustad ja tahmased!
mul lähebki liiter õli tuhandele. tahtsin just silindrites kompressioonid ära mõõta aga kahjuks sõber oli selle kella ära kaotanud. ma lihtsalt ei tea hetkel kas on asi õlirõngastes või klapisäärtes. aga kui sa väidad et klapisääred siis tuleb ruttu otsida mees kes need ära suudaks vahetada. naised saunas räägivad et nende vahetuseks tuleb kaan maha võtta?
nii... sain mina siis esmspäeval omale uue mootori peale... ja jama samasugune, et hommikul puterdab.... kyynlad samuti selle "katakivi" all aga ilusad valged/beeikad
olen ka päevläbi kogu selle asjaga jamanud.... tagant suiceb nagu vana elukas.... nüüd olen jõunud järeldusele, et kas kolvirõngad või klapisääre tihendid.... truumu väitis ka päeval, et klapisääred.... rommi arvas samuti... nuh enne kui midagi vahetama hakkan lasen silindri surved ära mõõta truumul...
siiani kes aga mõistliku hinnaga teeks klapisääretihendite vahetuse pole leidnud.... kell palu kah... valdek ei vasta telefonile ja ega teisedki ei taha vastata.
igatahes sain niipalju targemaks, et suruõhk lastakse silindrisse kyynla august ja siis võetakse klpivedrud ära.... sedasi pidada saama vahetada klapisääre tihendeid ilma, et plokikaant maha peaks võtma.
olen ka päevläbi kogu selle asjaga jamanud.... tagant suiceb nagu vana elukas.... nüüd olen jõunud järeldusele, et kas kolvirõngad või klapisääre tihendid.... truumu väitis ka päeval, et klapisääred.... rommi arvas samuti... nuh enne kui midagi vahetama hakkan lasen silindri surved ära mõõta truumul...
siiani kes aga mõistliku hinnaga teeks klapisääretihendite vahetuse pole leidnud.... kell palu kah... valdek ei vasta telefonile ja ega teisedki ei taha vastata.
igatahes sain niipalju targemaks, et suruõhk lastakse silindrisse kyynla august ja siis võetakse klpivedrud ära.... sedasi pidada saama vahetada klapisääre tihendeid ilma, et plokikaant maha peaks võtma.
nii... minu suicemised kadusid tänahommikul ära.... ainult niiplju suices, et see õli mis mootori peale valati see tuli salongi sisse fooritaga seistes ja siis istusin autos nagu aurusaunas.... käisin siis mootori pesus... kik ok.... kui järsku uuesti mootor õline... vaatasin tihendeid.... sealt ei lekkinud... ja siis järsku avastasin, et klpikambri kaane sees oli 1,5x0,5cm suurune "ava" mis ei oleks tohtinud seal mitte olla.... nüüd sai siis klapikambrikaas ka mära vahetatud ja auto lõpetas imekombel suicemise
:):)
