mure m52b25 mootoriga.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

Nii, kõigepealt väike kokkuvõte.
alguses oli autol peal m50b20 2.0 110kw ja vahetasime selle ära m52b25 ehk siis 2.3 mootori vastu. istub ilusti ja mootor töötab m50 juhtmestiku ja m50 anduritega, kõik on ilus ja tore.
Aga on üks mure millest ei saa jagu, nimelt arvuti järgi pannes näitas et nukaandur vigane. vahetasin nukaanduri ära ja siis näitas arvuti, et nukkvõll ja väntvõll ei tööta sünkroonis, nagu ei tee koostööd. mootoris siis plõgin sees, väidetavalt pihustite plõgin mis tekib kui nukkvõll ei tee oma tööd korralikult. kuid nukkvõll töötab, autol ajastus ka paigas ja võetud vanos ka nii lahti, et sai proovida, et ega see kinni pole jäänud. vanose solenoidi juhe oli katki ja see sai ka ära vahetatud.

sümptomiteks on mootor ei käi täiesti ühtlaselt (pöörded ei kõigu), mingi plõgin on sees ja kui vajutada gaas plaksti põhja siis tahab ära surra. kütust sööb natuke palju, toore lõhn on taga tunda aga mitte tugev ja ei ole õli toss ning jõud tuleb alles kuskil 3500rpm juures taha, automaat kast küll aga peaks ikkagi varem ka jõudu olema.
Ühesõnaga, ideid?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas teet82 »

Mässasin hiljuti ühe VAG autoga, millel spetsialistid olid väntvõlli vahetanud ja tagumise simmeriga komplektis oleva impulssratta suvalises asendis otsa tagunud. Arvuti ütles, et nukkvõlli asendi signaal pole usutav, seega siis auto eeldas, et väntvõlliasendi signaal on igal juhul õige, kuigi tegelikult oli hoopis vastupidi.

Selliste ümberehituste juures võib vast ka juhtuda, et väntvõlliandur näitab ÜSS asendit valel ajal. Kes on selliseid ümberehitusi teinud, see vast oskab öelda, et kas on mingeid erinevusi hooratastes, väntvõllianduri asukohas jne..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

hmm, peakski selle järgi vaatama, kuna ideed lihtsalt otsas, et mis saab valesti olla.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas teet82 »

Ei viitsi põhjalikult süveneda, aga midagi räägitakse välismaistes foorumites ka andurite erinevast tööpõhimõttest M50 ja M52 puhul, nukkvõlli impulssratta erinevustest jne..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

teet82 kirjutas:Ei viitsi põhjalikult süveneda, aga midagi räägitakse välismaistes foorumites ka andurite erinevast tööpõhimõttest M50 ja M52 puhul, nukkvõlli impulssratta erinevustest jne..

Viskan pilgu peale, bimmerforumist leiab ehk vastuseid
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas jargo »

impulssrattad ongi erinevad!
Mille juhtplokk sul külge jäi? eeldan,et m50 oma!
Võid ju proovida m50 impulssratast-esimest rihmaratast külge panna,äkki hakkab normaalselt tööle.
ise soovitaks ka m52 juhtmestik peale panna. Toimetab vähemalt 100% õigesti.

Kas sul m50 oli siemensi tehnikaga?
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

jargo kirjutas:impulssrattad ongi erinevad!
Mille juhtplokk sul külge jäi? eeldan,et m50 oma!
Võid ju proovida m50 impulssratast-esimest rihmaratast külge panna,äkki hakkab normaalselt tööle.
ise soovitaks ka m52 juhtmestik peale panna. Toimetab vähemalt 100% õigesti.

Kas sul m50 oli siemensi tehnikaga?

m50b20 oli siemens jah. ning juhtplokk m50 oma, juhtmestik ja kõik andurid on ka m50 omad., juhtmestik ju toimetab õigesti, vahetangi impulssratta ära, saan masina toimima siis ehk. tänud!
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

nii, väntvõlli impulsratta võtsin maha ja mõrdlesin m50 ja m52 oma, pealtnäha mitte mingit erinevust vb materjali erinevus ainult, igatahes panin m50 ratta peale ja ei olnud mitte mingit muutust.
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

Kuno_T kirjutas:Kasuta juppide erinevuse tuvastamiseks kataloogi.
nohjah, eks see ole targem viis juppe eristada kui, et silmaga kuid mure on ikkagi õhus. kuna vahetus ei muutnud mitte kui midagi, niiet ideid? :D
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas teet82 »

Kas see M50 mootor oli ka VANOS-ega?
Kui juhtmestik kõik klappis, siis vist oli :?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

teet82 kirjutas:Kas see M50 mootor oli ka VANOS-ega?
Kui juhtmestik kõik klappis, siis vist oli :?
vanos jep. juhtmestik kõik klappis jaa, ainuke asi, et m50 mootoril on kaks temperatuuri andurit aga m52 on üks 2in1 andur, siis sai m52 mootorile veel üks auk puuritud ja andur paigaldatud. muud erinevust nagu polegi juhtmestikus ega süsteemis.
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

up
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

Kuno_T kirjutas:Aeg oleks mootorist vead ja live data välja lugeda. Bensuhais viitaks p..s või valele lambdale.

seda on tehtud, näitas, et lambda on täitsa töökorras, ennem näitas, et nukaandur paneb villast aga pärast selle vahetust arvuti järgi pannes näitas, et nukaandur ja väntvõlli andur koostöö ei ole sujuv, mõlemad nagu töötavad aga mitte nagu "samas taktis?" ning mootori ajastus on üle vaadatud ja täitsa paigas on kõik
originaalsus
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 04.10.2015 23:15 40

Re: mure m52b25 mootoriga.

Postitus Postitas originaalsus »

kas oskab öelda keegi mis numbriga on m52b25 mootoril gaasiklapp, neil on siis suuruse nubrid peal, 4,7,11 jne
ning kas m52 mootoriga kaasas olev õhukopsik laseb ehk rohkem õhku läbi kui m50 oma? ehituslikud vahed neil on aga kas ka läbilaskvuse vahe?
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5747E231 siin siis m52 õhu kupatus ja
http://3.bp.blogspot.com/-dYeSxKLGE-o/S ... 160003.JPG siin siis m50 oma
Vasta