Tere, sai soetatud hiljuti e46 2003.a facelift. mootoriks 2.0 110kw disla.
Mure 1: Auto seisab natuke kauem, paned auto tööle jääb kollane õlituli põlema. Kustub umbes 2-3 mintutiga ära. kas õlipump annab märku, et tahab vahetust? või miskit muud..aga se tuluke ei tohiks põlema jääda minu teada.
Mure 2: kiirendades tekib taha vibra, kas differ minemas? vahepeal lööb ka maantel püsikaga sõites. Täiseti tühjakohapealt tekib vibra taha silda ja siis kaob ära....???
Mure 3: juhi istmesoendus. Lülutad istme soenduse sisse ja lükkab end ise 1 minuti jooksul välja, kas võib olla kuskil lühis?
Lp. Karli
Kui keegi Helsinkis saab ka oma silmaga vaadata
E46 anomaaliad.
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 01.03.2014 12:41 28
- Peamine sõiduk: BMW F11 520D
- Asukoht: Tallinn - Helsinki
E46 anomaaliad.
E36 Projekt, m50 TURBO (SOLD)
Driftmissel E46 2.8i Turbo
Driftmissel E46 2.8i Turbo
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 757
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: E46 anomaaliad.
vastus number 1-le,õlitaseme andur vajab vahetamist
Re: E46 anomaaliad.
Enda omal kustub ca 1min jooksul kollane kann, nii juba ca 2a, pole viitsinud vahetada, pinda ei käi.
=||= 0000
Re: E46 anomaaliad.
Vastan murele 3. Istmesoojendusmatil on tõenäoliselt katkestus sees. Endaomal oli tagumisel istmel sama jama.
E90 325I LCI´10 M-Tech