Tere!
Kui olen sattunud valesse alamfoorumisse, vabandan, olen siin foorumis üsna uus.
Plaan on hakata autot soetama ja silma on jäänud pealkirjas nimetatud mudel. Google-st uurides jäi silma, et sellist tüüpi autode puhul esineb mootoril timing chain purunemise tüüpviga (The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure, https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47" onclick="window.open(this.href);return false;) - kas keegi oskab kommenteerida millega täpselt tegu, mis tegurid (läbisõit, vanus ...) selle vea esinemist võivad mõjutada ja kui realistlik oht on, et kui ostan auto mis praeguseks 190 000 sõitnud siis lähiajal tõsisemat remonti vaja on?
Ehk keegi jagab mulle pisut nõuandeid, räägib oma kogemustest selle seeria autode või N47 mootorite puhul. Ka üldised nõuanded, nipid ja muud tüüpvead selle mudeli kohta oleks väga teretulnud.
Suur tänu
F30 318d mootor (N47) ja tüüpvead
F30 318d mootor (N47) ja tüüpvead
Viimati muutis martinla, 25.05.2017 17:05 49, muudetud 1 kord kokku.
Re: F30 318d 2013 mootor ja tüüpvead
100 tuhande pealt on ka juba kett häält tegema hakanud. Ise soovitan kaarega mööda minna nendest mootoritest. 20d sama kurjajuur.
Buumer Auto / 56826000
Re: F30 318d 2013 mootor ja tüüpvead
Vikipeedia ütleb, et viga on mootoritel, mis toodetud vahemikus 01.03.2007 to 01.03.2013. Auto mida mina vaatan on esmaregistreerimisega oktoober 2013. Kas on mingi lootus et selles masinas on juba mootor, millel seda viga pole?
Ma ei tea täpselt kuidas BMW tehas töötab - millal toodetakse mootorid, millal auto, mis on arvele võetud 10/2013. Kas on võimalik et sel autol on mootor mis toodetud eeltoodud ajavahemikus või on sel autol kindlasti mootor mis toodetud hiljem?
Ma ei tea täpselt kuidas BMW tehas töötab - millal toodetakse mootorid, millal auto, mis on arvele võetud 10/2013. Kas on võimalik et sel autol on mootor mis toodetud eeltoodud ajavahemikus või on sel autol kindlasti mootor mis toodetud hiljem?
Re: F30 318d 2013 mootor ja tüüpvead
Mis oleks "tõsisem remont"? Ostad 200 000 läbi sõitnud auto arvestad juba vaikimisi remondikuluga. Minu kogemuse järgi 1000 eurot aastas miinumum puhtalt varuosade eest + tööraha vähemalt sama palju otsa, kui ise ei tee. Paned selle raha eelarvele otsa ja saad juba uue garantii all oleva auto (kuigi tõenäoliselt mitte BMW). Ehk siis küsimus ei ole kas tuleb remontima hakata vaid kui palju. Kui endal ostetava auto kontrolli jaoks oskustest puudu tuleb on võimalik pöörduda esindusse, mõnda tehnoülevaatuspunkti, BMW diagnostiku poole. Jõudu!
Re: F30 318d 2013 mootor ja tüüpvead
Tõsi, kasutatud autode puhul on ilmselgelt vaja arvestada hoolduste ja remontidega. Mind pigem painab mure selle tüüpvea pärast. Kas selle esinemissagedus on pigem 1/10 autost või 1/100 autost või 1/1000 autost ja kas kuidagi on enne auto ostu või ka auto omamise ajal võimalik seda viga ette näha/ennetada. Üldiselt tundub minu välja valitud auto väga korralik olevat ja 2013 aasta lõpust auto ei saa olla ka väga ront, mida iga nädal kuskilt putitada tuleb...
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 738
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: F30 318d 2013 mootor ja tüüpvead
Mul ka see mootor aga 2007 lõpp masina peal, ostsin auto kui oli 200k läbi sõitnud ja just UM ketivahetus aktsioonis käinud. Enne seda oli ketiklõbin kuulda olnud, UM paberite peal kirjas vähemalt. Kuna auto käis UM hoolduses siis õlivahetus välbad olid 30k ilmselt, mina teen nüüd iga 10k tagant ja usun, et ei juhtu sellega midagi. Õnneks mul enamasti pikemad otsad kuna elan maal.
-
- Huviline
- Postitusi: 78
- Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
- Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
- Asukoht: Pärnu
Re: F30 318d mootor (N47) ja tüüpvead
Mul on küll 5-seeria auto F11, aga mootor ikka sama N47. Lasin vahetada keti, ls 172000km. Mootori töötades ühtegi heli ei olnud, isegi teeninduses alt kuulates midagi ei täheldatud. Ainult käivitades tegi paar sekundit kõvemat kuiva häält. Aga kuna otsustasime, et kasutame autot veel paar aastat, siis sai kett ikkagi ära vahetatud. Üks ketitald oli juba puruks kulunud ja tuli välja 3 tükina, teised olid enam vähem. Ketil ka kulumisjäljed, aga püsis veel koos. Igal juhul endal on hea meel, et seda tööd enam edasi ei lükanud. Eks igaüks teeb omad järeldused, kas tahab seda tööd ette võtta või mitte. Vahetus maksis 1300+ raha, selle sees ka uus mootori õli, filter, uus kliima gaas jne. Samuti on kadunud käivitusel paar sekundit kestev keti hääl. Kuni 100tuh-ni on õli vahetatud vastavalt välbale, edasi iga 10 tuh tagant.
Lihtsalt infoks, ehk on kellelgi abiks.
Lihtsalt infoks, ehk on kellelgi abiks.