e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Tervist!
Selline mure, et külma mootoriga sain 20m sõita ja suri välja. Uuesti käima proovides oli mootori temp põhjas ja k.kast erroris.
Jõudsin sinna maani, et 29 kaitse(mootori aju) läbi. Uus (5A) jäi pidama, kuid ilmselgelt see ei aidanud: aju maha põlenud.
Küsimus olekski, et kas uus aju vaja õpetada ka immo ja asjadega või mis variandid on üldse? Taastada ilmselt ei õnnestu. Alumisel udusel pildil näha, et kergelt paistes.
Ehk kellelgi uut aju pakkuda või muud lahendust Pärnumaal?
Tänud ette!
Selline mure, et külma mootoriga sain 20m sõita ja suri välja. Uuesti käima proovides oli mootori temp põhjas ja k.kast erroris.
Jõudsin sinna maani, et 29 kaitse(mootori aju) läbi. Uus (5A) jäi pidama, kuid ilmselgelt see ei aidanud: aju maha põlenud.
Küsimus olekski, et kas uus aju vaja õpetada ka immo ja asjadega või mis variandid on üldse? Taastada ilmselt ei õnnestu. Alumisel udusel pildil näha, et kergelt paistes.
Ehk kellelgi uut aju pakkuda või muud lahendust Pärnumaal?
Tänud ette!
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Lugu niikaugel, et auto tööle saamiseks pidin vahetama mootori juhtaju, immo ploki, süüteluku, ukse luku ja pardaka luku (komplektina 1 auto küljest).
Kõik kaunis, kuni väga vihmane ilm 2 päeva pärast tuli ning hakkas uuesti 29. kaitset välja loopima.Panin veel tähele, et hommikuse käivitamise ajal. Läks käima, vähe lainetas pööretega ja suri välja. Õnneks see kord aju jäi ellu. 3 korda vahetasin kaitset ja neljandaga sai tööle.
kellelgi andmeid mis täpsemalt selle 29. kaitsme all on?
Eelsüütega seoses midagi(kuigi eelmine aasta -25 piisas 1 toimivast küünlast), süüteluku põhi, niiskus vales kohas?
Tänud ette!
Kõik kaunis, kuni väga vihmane ilm 2 päeva pärast tuli ning hakkas uuesti 29. kaitset välja loopima.Panin veel tähele, et hommikuse käivitamise ajal. Läks käima, vähe lainetas pööretega ja suri välja. Õnneks see kord aju jäi ellu. 3 korda vahetasin kaitset ja neljandaga sai tööle.
kellelgi andmeid mis täpsemalt selle 29. kaitsme all on?
Eelsüütega seoses midagi(kuigi eelmine aasta -25 piisas 1 toimivast küünlast), süüteluku põhi, niiskus vales kohas?
Tänud ette!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Ajukarpi vesi-niiskus ei satu?
Süütelukust jookseb läbi kaitsme F29 mootori aju 40-pin pistikusse roheline/violetne juhe pessa 26.
Seda juhet tuleks kontrollida, et ei oleks isolatsioon katki ja vastu keremassi.
Süütelukust jookseb läbi kaitsme F29 mootori aju 40-pin pistikusse roheline/violetne juhe pessa 26.
Seda juhet tuleks kontrollida, et ei oleks isolatsioon katki ja vastu keremassi.
tel. 51 949 859
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Aju karp täiesti kuiv seest, ei kondensi ega midagi. Juhtmed näisid ka karbis sellised, nagu tehasest tulnud.
Aga veidra asjana avastasin, et Webasto gero (järelpaigaltatud) mass oli suht maha mädanenud. Liigutades särises vähe. Samas ahi on ainult ühenduses kliima paneeliga... ei kujuta ette, kas võib kaitset ja ka aju maha põletada särisev massi ühendus?
Nüüd siis palvetada, et oli asi selles või oodata kui kätte ära sureb jälle.
Käisin elektriku juures ka, aga mida sa otsid, kui viga enam n-ö pole
Aga veidra asjana avastasin, et Webasto gero (järelpaigaltatud) mass oli suht maha mädanenud. Liigutades särises vähe. Samas ahi on ainult ühenduses kliima paneeliga... ei kujuta ette, kas võib kaitset ja ka aju maha põletada särisev massi ühendus?
Nüüd siis palvetada, et oli asi selles või oodata kui kätte ära sureb jälle.
Käisin elektriku juures ka, aga mida sa otsid, kui viga enam n-ö pole
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Hakkas pihta jälle, peale auto pesu suri maha.
Lootsin kuskilt tiiki leida, kuid täiesti kuivad kõik kohad, mis võiks seotud olla. Paari päevaga soojas garaažis ka tööle ennast ei kuivatnud.
Kaitse 29 (Engine control module (ECM), ignition coil relay) jätkuvalt lühises.
Skeemilt lugedes tõesti variant ainult vastu kere ära hõõrunud juhe. Süütelukust jõuab kaitsme klemmile ilusti aku pinge, kuid teistpool mass. "Helistasin" roheline/violetse juhtme läbi, see toimib ilusti.
Ei aidanud ka dde relee ära võtmine. Hakka või uskuma, et järgmine juhtaju lühises lambist.
Eelmine kord sain jälile, kui lükkasin ahju järgi, siis lükkas kaitsme välja. Kas tekkis mingisugune pinge langus, mis ei meeldinud talle. Igatahes gero voolu võtsin kohe järelt ära, aga ei tolku.
Ehk kellelgi on ideid mida veel testida/välistada?
Lootsin kuskilt tiiki leida, kuid täiesti kuivad kõik kohad, mis võiks seotud olla. Paari päevaga soojas garaažis ka tööle ennast ei kuivatnud.
Kaitse 29 (Engine control module (ECM), ignition coil relay) jätkuvalt lühises.
Skeemilt lugedes tõesti variant ainult vastu kere ära hõõrunud juhe. Süütelukust jõuab kaitsme klemmile ilusti aku pinge, kuid teistpool mass. "Helistasin" roheline/violetse juhtme läbi, see toimib ilusti.
Ei aidanud ka dde relee ära võtmine. Hakka või uskuma, et järgmine juhtaju lühises lambist.
Eelmine kord sain jälile, kui lükkasin ahju järgi, siis lükkas kaitsme välja. Kas tekkis mingisugune pinge langus, mis ei meeldinud talle. Igatahes gero voolu võtsin kohe järelt ära, aga ei tolku.
Ehk kellelgi on ideid mida veel testida/välistada?
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 27.05.2018 23:12 09
- Peamine sõiduk: E90 325D '07
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Kas Webastol kaitse vahel?
Kuhu ta mass viidud on?
Kuhu ta mass viidud on?
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Ahi ise passib seal.
Toide ning mass. Massi asukohta muutsin, eelmine oli vähe kahtlane, nüüd tehase välja toodud kohas.
Toide ning mass. Massi asukohta muutsin, eelmine oli vähe kahtlane, nüüd tehase välja toodud kohas.
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Kas mõõtsid lihtsalt ühest otsast teise, või ka kere suhtes takistist, nagu eespool juba soovitati?... kirjutas:"Helistasin" roheline/violetse juhtme läbi, see toimib ilusti.
Iseenesest on imelik, et lisaks kaitsmele ka aju maha põleb. See süütelukust tulev juhe peaks olema terminal 15, mis lihtsalt mingit transistorit juhib ja jämedamaid juhtmeid pidi tuleva toite sisse lülitab. Võib-olla on mingi tehaseväline asi poogitud selle juhtme külge kuskil.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Kui jagu ei saa, näita ette, ennegi suutnud igasugu müstilisi asju lahendada
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e46 330d 135kW mootori aju läbi põlenud
Mõõtsin nii katkestust ja ka seda, et ei oleks juhe massis. Proovisin ka uue juhtmega süüte voolu 26. pinni vedada, (kaitse vahel loomulikult) et kindel olla kas juhe korras.teet82 kirjutas:Kas mõõtsid lihtsalt ühest otsast teise, või ka kere suhtes takistist, nagu eespool juba soovitati?... kirjutas:"Helistasin" roheline/violetse juhtme läbi, see toimib ilusti.
Igatahes "piiksutasin" end lõpuks k.kasti juhtmoodulini ning sealt edasi kasti juhtmestikuni, mis oli vastu korpust ära hõõrunud. Elusees poleks arvanud, et sinna jõuan selle huumoriga
Mingil põhjusel on kunagi kast maas käinud ja juhtmestik väga lohakalt tagasi pandud.
n-ö ajutise lahendusena kiirkorras mootori silikon-teip peale ja täies ulatuses kaitsev kõri ning oma koha peale tagasi.
Pool autot jõudsin selle ajaga laiali lõhkuda ja hunnik rupskeid jäid ka üle eelkäijatest.
Kaitsmeid läks küll naeruväärselt palju
Tänud abi pakkumast ja kaasa mõtlemast!