e46 3.0d 150kw "engine tuning"
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 17.10.2015 14:06 00
- Peamine sõiduk: Bmw e34
- Telefon: 51911149
e46 3.0d 150kw "engine tuning"
Kuna ei osanud kuskile mujale seda küsimust postitada siis proovime siit häid vastuseid saada... (pöördklapid eemaldatud, egr eemaldatud, väljalase otseks tehtud)
Ütleme nii et sooviks teha korraliku stage 2 kus ei oleks kõik viimse piirini aetud. (Masin on 6k manuaal 2003 aasta lõpp)-
1. Pihustid- Milliseid pihusteid oleks mõtet kasutada? 3.5d? Või on lihtsalt mõistlik originaalid ära stendida ja vajadusel ära remontida/taastada
2. Turbo- Kas panna näiteks 170kw/173kw turbo? Kui keeruline seda sinna vahele oleks aretada? -Või on mingeid paremaid variante?
3. Cooler- Originaal tundub ka suht mõistlik või?
4. Sidur- Ühemassilist hooratast vist päris panema ei pea aga ketas võiks küll vähe tegusam olla... Pidurimeistri kattest piisab? ja mis korvi soovitate?
5. Tagasild- Mis sellega ette võtta, et väände ilusti vastu peaks sh. kardaani vahepukk/muhv.
Kui veel mingeid häid mõtteid soovitusi siis andke julgelt teada.
Ütleme nii et sooviks teha korraliku stage 2 kus ei oleks kõik viimse piirini aetud. (Masin on 6k manuaal 2003 aasta lõpp)-
1. Pihustid- Milliseid pihusteid oleks mõtet kasutada? 3.5d? Või on lihtsalt mõistlik originaalid ära stendida ja vajadusel ära remontida/taastada
2. Turbo- Kas panna näiteks 170kw/173kw turbo? Kui keeruline seda sinna vahele oleks aretada? -Või on mingeid paremaid variante?
3. Cooler- Originaal tundub ka suht mõistlik või?
4. Sidur- Ühemassilist hooratast vist päris panema ei pea aga ketas võiks küll vähe tegusam olla... Pidurimeistri kattest piisab? ja mis korvi soovitate?
5. Tagasild- Mis sellega ette võtta, et väände ilusti vastu peaks sh. kardaani vahepukk/muhv.
Kui veel mingeid häid mõtteid soovitusi siis andke julgelt teada.
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1052
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: e46 3.0d 150kw "engine tuning"
Kasutaja myyr on hästi kursis ja asjadega kokkupuutunud millest siin räägid
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: e46 3.0d 150kw "engine tuning"
M-Style kirjutas: ↑23.09.2020 23:15 29 Kuna ei osanud kuskile mujale seda küsimust postitada siis proovime siit häid vastuseid saada... (pöördklapid eemaldatud, egr eemaldatud, väljalase otseks tehtud)
Ütleme nii et sooviks teha korraliku stage 2 kus ei oleks kõik viimse piirini aetud. (Masin on 6k manuaal 2003 aasta lõpp)-
1. Pihustid- Milliseid pihusteid oleks mõtet kasutada? 3.5d? Või on lihtsalt mõistlik originaalid ära stendida ja vajadusel ära remontida/taastada
2. Turbo- Kas panna näiteks 170kw/173kw turbo? Kui keeruline seda sinna vahele oleks aretada? -Või on mingeid paremaid variante?
3. Cooler- Originaal tundub ka suht mõistlik või?
4. Sidur- Ühemassilist hooratast vist päris panema ei pea aga ketas võiks küll vähe tegusam olla... Pidurimeistri kattest piisab? ja mis korvi soovitate?
5. Tagasild- Mis sellega ette võtta, et väände ilusti vastu peaks sh. kardaani vahepukk/muhv.
Kui veel mingeid häid mõtteid soovitusi siis andke julgelt teada.
Saan aru,et tegemist on 150kw isendiga.
Kui mootor on korras, siis ala 250kw mootorist võluda ei ole mingisugune probleem.
Väändega annab ilusti mängida, kas madal vääne otsast lõpuni ( ala 550nmi jne ) või siis madalalt vääne kaela ja poole pealt juba kukub.
Sellele aitab kaasa kindlasti vabam väljalase, suurem cooler.
Üleüldse, see "Stage1,2.3" jutt on mingi lambine.
Räägime palun numbritest, mida on soov saavutada, sellele vastavalt suudetakse ka anda paremini tagasisidet
Pihusteid võid kasutada ka X35D pealt.
Nende tootlikus ala 130ml (~115mg)
Sellega peaks ala 330kw ära isegi tegema ( päris kindel pole), ilma,et pihustamis aeg väga suureks ei läheks.
160*kraadiga väga suuremaid otsasid ei ole,hetkel ootan ühte,et saaks testida.
Turboks kas 180kw pealt, kuna nendel voolavus nõnda hea,et EGP on isegi kohati väiksem kui sisselaske rõhk.
Või paned 200/210kw turbo majanduse peale. Saab ilusti tööle.
Cooler, kindlasti suurem ja on ka kohe võtta, kui huvi.
Sidur oleneb just nendest kõigist eelnevatest.
Kui stock raud siis saab ka 250kw ilusti stock siduriga pidama kui teha asja õigesti.
Kõige kergemalt väsib seal hooratas..aga seda saab aendada 2.0D 110kw rattaga, kuna sellel puudub n.ö väändepiiraja ja hooratas ei lenda laiali nii kergelt.
Ühemassiline ala 330€
Ketas võib kindlasti olla näiteks mingi sport variant või labadga. Hinnaks ala 130€
Korviks SRE 234 lõpuga mida kasutasin eelnevalt 730nmiga ja pidas idekalt. Hinnaks u 330€ .
Sillale võid panna poly ringi peale.
Kerele võid lasta keevitada tugevdused sildade kinnituste kohale.
Kindlasti aitab kaasa strutbar jms.
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 17.10.2015 14:06 00
- Peamine sõiduk: Bmw e34
- Telefon: 51911149
Re: e46 3.0d 150kw "engine tuning"
180kw turbo panemisel tuleb see koos 180kw koldega teha? Ja mis seal veel tegema peab, et see uue turbo ja 3.5d pihustitega korrektselt toimetama hakkaks? See ei ole ju lihtsalt "plug and play"
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: e46 3.0d 150kw "engine tuning"
Tuleb kolle koos turboga ja
Kindlasti sisse laset natuke muuta,et torustik sobiks
peale selle siis korralik remap ja peaks ok olema
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 25.12.2015 16:33 28
- Peamine sõiduk: E46 330xd
- Telefon: 55562895
Re: e46 3.0d 150kw "engine tuning"
Enamus jutt on olnud manuaal kastiga. Huvi pärast küsin, et kuidas automaat sellele koormusele vastu peab ? (näiteks 325hp ? ) Tegu m57 204hp motoga ja nelikvedu. Kusagilt välismaa foorumitest olen lugenud, et tehasest on kast juba piiripealse väändega välja tulnud ning ei kannata enam palju peale keerata. Muidugi ka muud sõlmed (diffrid, vahekast jne) on küsimärgi all vastupidavuse juures. Nende kohta pole veel infot leinud mis nende taluvuse piir oleks ? On üldse mõttekas hakata näppima igapäeva sõiduvahendit ?
- JanisH
- Huviline
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20.09.2012 22:41 04
- Peamine sõiduk: F11 535d
- Asukoht: Tartu
Re: e46 3.0d 150kw "engine tuning"
Võin heahinnaga diffrid müüa. Saad riiulisse ära paigutada varuks.
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: e46 3.0d 150kw "engine tuning"
Lõpuks üks asjalik küsimus. Vastus on,kindlasti mitte.
If everything seems under control, you're just not going fast enough