BMW E93 kaitsmeplokis lühise kontrollimine
BMW E93 kaitsmeplokis lühise kontrollimine
Tervitused. Siin on igasugused BMW asjatundjad koos. Veenduda, et mul kaitsmeplokk üleni pekkis ei ole, sooviksin teada, kui akult mõlemad klemmid maha võtan ning mitu tundi hiljem testriga lühist mõõtma lähen. Kaitse välja, COM juhe kere külge, punane juhe kaitsme pessa siis üks pool annab piiksu, teine pool mitte. Kas see on normaalne või ei ole? Minu loogika ütleb seda, et sealt käib läbi ainult 12V, seega kui aku klemmid on maas ei tohiks see pesa üldse maaga reageerida või on minu loogika vale? Kellel on veel E90,92,93 ehk saab testida. Püüan lühist üles leida aga kuna ei tea milline algseisund on siis on keeruline ka tuvastada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW E93 kaitsmeplokis lühise kontrollimine
Kui on lühis, siis reeglina põleb vastava ahela kaitse maha. Kui tõesti on selline haruldane olukord, et kaitsmeplokis endas on lühis, siis tee kaitsmetest pilt, noki need kõik välja, kaitsmeplokk lahti ja kontrolli järgi. Kui midagi ei tuvasta, pane sobiliku varuosakoodiga järgmine.
Neil bemmidel on probleemsed akujuhtmete kerest läbiviigud paremal taga. Kui nii karm lühis, siis mul on küsimus, miks see masin veel maha põlenud pole?
Aga olgu.
Neil bemmidel on probleemsed akujuhtmete kerest läbiviigud paremal taga. Kui nii karm lühis, siis mul on küsimus, miks see masin veel maha põlenud pole?

Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.