1. leht 2-st

Siduri küsimus E46

Postitatud: 18.05.2007 13:02 13
Postitas Tarmo_K
Tervist härrased,

Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla :roll:

Postitatud: 18.05.2007 19:39 16
Postitas cera
Sidur siis ikka libises, endal sama jama 528 e-39-l hetkel just ootan millal saab autole järgi minna, et uue siduriga proovida...

Postitatud: 19.05.2007 12:55 16
Postitas Tarmo_K
No aga siis peaks ju kogu aeg libisema, mitte kord libiseb ja siis jälle mitte :roll: Ok, oletame, et sidur läbi. Kas peaks siis vahetama kogu kupatuse või ainult ketta? Kas tasub panna B-varuosa või ainult UM. Uurisin asja tiba, UM läheks 10 000.- Päris valus laks eelarvele :? Samas kui näiteks. teise käiguga lasta 3000 pöördeni ja gaas põhja või kolmandaga jne., siis lippab nii nagu peab, ei mingit libisemist :roll:

Postitatud: 19.05.2007 13:46 41
Postitas --overdose--
omal oli ka nii et vahepeal ei läidn juba käigud sisse vahepeal läksid...lõpuks ei läind saanud tagurpidi käiku välja....siis jõuga välja ( mitte kõige ilusamat moodi ) kui sidurit üle vaadati selgus et ribadeks ketas.... :roll: võid panna ka b varuosa...kallis lõbu jah... ketas aint.... :roll:

Postitatud: 19.05.2007 16:08 49
Postitas cera
Tarmo_K kirjutas:No aga siis peaks ju kogu aeg libisema, mitte kord libiseb ja siis jälle mitte :roll: Ok, oletame, et sidur läbi. Kas peaks siis vahetama kogu kupatuse või ainult ketta? Kas tasub panna B-varuosa või ainult UM. Uurisin asja tiba, UM läheks 10 000.- Päris valus laks eelarvele :? Samas kui näiteks. teise käiguga lasta 3000 pöördeni ja gaas põhja või kolmandaga jne., siis lippab nii nagu peab, ei mingit libisemist :roll:
No mul libises kah, kord libises, kord mitte, aga järjest rohkem hakkas neid libisemise kordi olema, kui otse just tahtsid ratast ringi lasta.
Eile sain uue siduri alla ja proovides läks üllatuseks ikka kohe libisema :/
Teise ja kolmanda korra ajal enam mitte... Kui vana siduriga libises, siis ei olnud mingit siduri haisu tunda, aga uuega oli kohe hull hais üleval. Rohkem pole proovinud, kuna ei taha uuesti uut ostma hakata ja loobun pigem siduri ja auto piinamisest, kuigi 2,8 mootor võiks autost ikka nii palju üle olla, et suitsetab korralikult, aga jah paraku mul ta ei ole, las ta siis olla...

Postitatud: 19.05.2007 16:14 43
Postitas aise
Clutch Destruction Valve :lol: Destruction = Delay tegelt

puurige see raibe läbi või vahetage ära, see otseselt tapab sidurit oma delay funktsiooniga, sina lased siduri lahti tema hoiab veel libisemises mingi aja, ja kui väga suur jõud taga siis jääbki libisema ;)

cera kui me viimati rääkisime siis ma ka ei teadnud, et uutel masinatel see CDV on, sul sidur oli korras ma pakun. maha visatud raha :lol:

BMW ise nimetab seda kavalalt "Lock Valve"

e46 õpetus piltidega:
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml

Postitatud: 20.05.2007 20:04 18
Postitas ...:::Freementar:::...
Endal oli E46 328 sama jama, mistõttu ka siduri ära vahetasin. Uue ostsin b-varuosa Sacshi siduri mis maksis 4500 kogu komplekt.

Eeltoodud aise põhjuse kaudu ongi olukord kus kord libistab ja kord mitte.

kas seda CDV saab maha ka võtta :) ?

Postitatud: 20.05.2007 21:11 23
Postitas aise
no loe seda teksti selle realoem pildi alt, e46 puhul on asi eriti lihtne ;)

Postitatud: 20.05.2007 21:39 09
Postitas ...:::Freementar:::...
aise kirjutas:no loe seda teksti selle realoem pildi alt, e46 puhul on asi eriti lihtne ;)
ei tea kas too puurimine on kõige parem idee või oled seda teinudki ?

Postitatud: 20.05.2007 22:01 12
Postitas priitv8
Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (peaülekanne tehti kompaktsem, ja et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).

Postitatud: 20.05.2007 22:04 45
Postitas aise
ei ole veel, mul on käimakastil lõtk tekkinud, peab enne selle korda tegema :?

kui sa puurida ei taha siis telli uus.
http://www.zeckhausen.com/CDV.htm

Postitatud: 20.05.2007 22:07 11
Postitas aise
priitv8 kirjutas:Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (tagasild tehti kompaktsem, et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).
nii nad väidavad jah. ega päris hulluks ei tasuks minna peale selle eemaldamist.

pmst kui sul ei ole M (ma ei mõtle välimist paketti sellega) siis sul ei ole BMW! tavamudelid on igatepidi ära ratsitud, lahtine minisize õrnuke differ+DSC+libisev sidur. ei julge mõeldagi mis järgmisena. kohe on niikuinii maailmalõpp, peab M5 ära ostma pohh. :lol:

Postitatud: 20.05.2007 22:52 37
Postitas Valdek
aise kirjutas: cera kui me viimati rääkisime siis ma ka ei teadnud, et uutel masinatel see CDV on, sul sidur oli korras ma pakun. maha visatud raha :lol:
see sidur oli juba korralikult surnud, ketas kulunud ja tükid välja rebitud. Sidurikorvi lamellid segamini. Samuti on autol kahemassiline hooratas suremas...

Postitatud: 22.05.2007 08:33 19
Postitas Tarmo_K
Seega on kõik korras ja midagi vahetama ei pea. Samas jääb arusaamatuks, et miks siis veojõukontrolli väljalülitamisega ei "lülita" ka seda vidinat välja :roll: Kuna kummivilistamismaania puudub, siis jääb nii nagu on....imelik lihtsalt :)

Postitatud: 22.05.2007 08:42 49
Postitas Cardo
Ma saan aru, et ta lihtsalt laseb õlil tagasi nn voolata mingi takistusega, sidurit vajutades läheb mingi kuulike eest ära ja kui lased siduri järsult lahti tõmbab kuulike klõpsti tagasi ja laseb õlil tagasi immitseda, nagu hoiaks veel jalga siduril libistades, kui aga vaikselt lased siduri lahti, siis on ju taas aeglane libistamine :D

Postitatud: 22.05.2007 08:52 20
Postitas Tarmo_K
Hmm, no kui ta samas nö sidurit retsib ja selle lihtsalt saab vahelt ära võtta ja suur töö ei ole, siis siduri seisukohast ehk peaks siis vahelt ära võtma selle :roll:

Postitatud: 22.05.2007 09:51 27
Postitas Ilves
Tarmo_K kirjutas:Hmm, no kui ta samas nö sidurit retsib ja selle lihtsalt saab vahelt ära võtta ja suur töö ei ole, siis siduri seisukohast ehk peaks siis vahelt ära võtma selle :roll:
Siduri seisukohast retsib teda ikka see rooli ja tooli vaheline muhv, mitte CDV.

Postitatud: 22.05.2007 19:01 25
Postitas Raitz
Tarmo_K kirjutas:Hmm, no kui ta samas nö sidurit retsib ja selle lihtsalt saab vahelt ära võtta ja suur töö ei ole, siis siduri seisukohast ehk peaks siis vahelt ära võtma selle
priitv8 kirjutas:Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (peaülekanne tehti kompaktsem, ja et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).
Kumba on odavam vahetada- sidurit või reduktorit :?:

Postitatud: 22.05.2007 21:33 03
Postitas aise
Raitz kirjutas:
Tarmo_K kirjutas:Hmm, no kui ta samas nö sidurit retsib ja selle lihtsalt saab vahelt ära võtta ja suur töö ei ole, siis siduri seisukohast ehk peaks siis vahelt ära võtma selle
priitv8 kirjutas:Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (peaülekanne tehti kompaktsem, ja et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).
Kumba on odavam vahetada- sidurit või reduktorit :?:
sa lähed tihti 5krpm seisu pealt? kui ei siis ei tasu põdeda ka ja diffrit on odavam vahetada muideks, kasutatud sidurit ei pane aga kasutatud differ ei maksa midagi :D ma pakun, et enne diffrit lähevad poolteljed ;)

Postitatud: 22.05.2007 22:38 29
Postitas Raitz
aise kirjutas:sa lähed tihti 5krpm seisu pealt? kui ei siis ei tasu põdeda ka ja diffrit on odavam vahetada muideks, kasutatud sidurit ei pane aga kasutatud differ ei maksa midagi :D ma pakun, et enne diffrit lähevad poolteljed ;)
Küsimus oligi pigem esitatud info saamiseks, muid eesmärke ei omanud. Aga asjast. Mul kohapeal pöörete piiraja sekkub juba 4000 rpm peal. Ja 4000 peal on minu momendikõver juba langenud mingi 350 Nm peale, seega see 4000 rpm ei lõhuks nii palju kui pöörded turbo töövahemikus. Selge on see, et peaülekanne on projekteeritud taluma kogu momenti, mida mootor kardaani kaudu pakub, aga pooltelje koormustaluvus on loogilistel kaalutlustel sellest pea kaks korda väiksem. Faktis, et poolteljed lähevad kõige ennem, ei ole midagi imestada, sest nad on dimensioneeritud ka kõige varem deformeeruma.

Postitatud: 22.05.2007 22:43 04
Postitas aise
ei pand tähele, et sul diisel. kui on automaatkast siis pole mõtet seda ära võtta või vahetada. ainult manuaali puhul on vahe auto käitumisel siduri vabastamise protsessis.

Postitatud: 23.05.2007 18:49 44
Postitas Tarmo_K
No öelge üks mehesõna nüüd :D Ei, ma ei suitseta kummi iga päev. Jah, ma tahan vahest harva(kord kvartalis 3 sekundit) "põletada". Kas võtta see jubin vahelt ära või ei :cool: Kokkuvõte siis see, et kas rahuliku sõidustiiliga(arusaamad sellest erinevad) vajaks too vidin eemaldamist või mitte? Nüüd olen tänu Teile(tänan Teid) hakanud kuulama teravamalt siduri häält, esimese käiguga tugevalt(eksperimenteerides!) mootor ikka on nö sidurist üle. Hääl mootoris lubaks rohkem, kui vedu on.

Otsi või keegi analoogse autoga inimene, et võrrelda, või siis peaks mõnel teadlikumal mehel lihtsalt proovida laskma.

Postitatud: 28.05.2007 15:34 23
Postitas aise
tee ära. õpetus:
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml

kui ma saan oma käigu osa korda, siis teen ise ka.

Postitatud: 12.06.2007 20:04 30
Postitas ristokru
aise kirjutas:tee ära. õpetus:
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml

kui ma saan oma käigu osa korda, siis teen ise ka.
Kas keegi on teinud juba ka??
Ja kas see sama vidin paneb ka auto hyppama 1 ja 2 käigu juures??

Postitatud: 12.06.2007 21:29 43
Postitas unis
Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
Aga kui selline probleem esineb ka e36 325i-el.Kas siis sidur õhtal või on ka sama asi?

Postitatud: 12.06.2007 23:47 41
Postitas aise
unis kirjutas:
Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
Aga kui selline probleem esineb ka e36 325i-el.Kas siis sidur õhtal või on ka sama asi?
lõpuaasta e36´l vist oli mingitel aga pigem ikka sidur vana, isegi CDV puhul on korras siduriga selline asi suht ebareaalne.

hüppamine?

Postitatud: 13.06.2007 16:50 06
Postitas ristokru
aise kirjutas:
unis kirjutas:
Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
Aga kui selline probleem esineb ka e36 325i-el.Kas siis sidur õhtal või on ka sama asi?
lõpuaasta e36´l vist oli mingitel aga pigem ikka sidur vana, isegi CDV puhul on korras siduriga selline asi suht ebareaalne.

hüppamine?
Mul E46 2001a.

Postitatud: 13.06.2007 20:35 43
Postitas unis
Mul 1991 aasta masin, nii et arvatavasti hakkab sidur töölepingut lõpetama. Paar kuud tagasi sai platsil natuke paarutatud ja juhtus nii,et lasin esimese käiguga ratta ringi siis teisega käis natuke veel ja auto jäi seisma aga pöörded jäid ikkagi ülesse.Auto seisis kohapeal teine käik sees ja pöörded peaaegu piirajas. Muidu sõites mingeid libisemise märke ei näita? :roll:
hüppamine?
Hüppab vahest kohalt minnes ja vahel ka käiguvahetustel.

Postitatud: 13.06.2007 21:59 56
Postitas ristokru
unis kirjutas:Mul 1991 aasta masin, nii et arvatavasti hakkab sidur töölepingut lõpetama. Paar kuud tagasi sai platsil natuke paarutatud ja juhtus nii,et lasin esimese käiguga ratta ringi siis teisega käis natuke veel ja auto jäi seisma aga pöörded jäid ikkagi ülesse.Auto seisis kohapeal teine käik sees ja pöörded peaaegu piirajas. Muidu sõites mingeid libisemise märke ei näita? :roll:
hüppamine?
Hüppab vahest kohalt minnes ja vahel ka käiguvahetustel.
Sõites kõik korras aga just minnes, äkki tahab saada harjumist :D
Ei tea miks **** nagu hüppab, äkki tõesti see vidin blokkib äkkilisemat minekut!?

Postitatud: 14.06.2007 18:24 40
Postitas ristokru
On keegi juba ka selle vidina vahelt võtnud??

Ja millistel autodel on üldse se klapp? Osad e46 omanikud räägivad et pole mingi probleem rattas ringi saada :)
Äkki oskab ka keegi vastata!