1. leht 1-st
E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Postitatud: 28.07.2007 21:51 02
Postitas ristokru
Tahaks siis teada kas on võimalik muuta võimsamaks oma 325?
Kas saab panna näiteks m-aju vahele? Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju? Soovitage keegi midagi kes TEAB!
Soov oleks et auto suudaks vähemalt 328 ära teha!
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Postitatud: 28.07.2007 22:52 55
Postitas aise
M aju
osta võimsam BMW, lihtsam.
Postitatud: 29.07.2007 12:06 55
Postitas Allan_A
Osta 330i .
Ei tea, mis selle mootori (mainitud 2,5) "näppimisel" 1 hobujõu hind võiks tulla - 2000.- ?
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Postitatud: 29.07.2007 15:16 50
Postitas tsjuvak
ristokru kirjutas:Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju?
hea nali....osta võimsam variant....säästad raha,närve.
Kui sa ei taha paigaldada isegi chipi,mis jutt siis võib olla mootori võimsamaks tegemisest/muutmisest?
Postitatud: 29.07.2007 20:26 02
Postitas truumu
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Penskaristiilis sõit samamoodi
Ja turbo mõjub sellele autole veel laastavamalt
Mis siis teha?
Aga osta Patriku projektikas ära, 328 saab igal juhul lutti, 330 samuti
Isegi siis, kui blond roolis istub
Kas saab panna näiteks m-aju vahele?
Igal juhul saab, aga mitte mootorile vaid tihendile istme ja rooli vahel
Ja kui aju valima lähed vaata, et müüja ikka "M" mitte"m" aju annab
Mida suurem täht on, seda paremini auto liigub
1mm tähe suurusest pidi kuskil 100Nm väänet juurde andma
Ise pole küll proovinud, kuid külatädid rääkisid
Ja neid peab uskuma
Postitatud: 31.07.2007 11:57 54
Postitas meph
Umm... päris naljakas... ajuvahetus on põmst sama mis chippimine eksju
Äkki nüüd räägite kuidas chip mootori elueale halvasti mõjub
Muudetakse ju ainult süüte ja fuelmap'i seadeid.
Mida vaja on, on uued nukad, uus sisse ja väljalase ning uus soft kogu seda kompotti jooksutama. Siis peaks juba mõnedsajad hobujõud kätte saama.
Postitatud: 31.07.2007 12:40 54
Postitas priitv8
meph kirjutas:Mida vaja on, on uued nukad, uus sisse ja väljalase ning uus soft kogu seda kompotti jooksutama. Siis peaks juba mõnedsajad hobujõud kätte saama.
Kõik on õige, aga mod. hind vs. saadud HJ
Postitatud: 31.07.2007 12:57 59
Postitas meph
No autohobi on eesti oludes paras hullus eniveis, seega sellest viimasest küsimusest me ei räägi
Postitatud: 31.07.2007 15:31 26
Postitas priitv8
meph kirjutas:No autohobi on eesti oludes paras hullus eniveis, seega sellest viimasest küsimusest me ei räägi
Ei ole see ainult eestis nii. Saksa foorumis lugesin ka pikka arutelu M20 ja M50 tuunimise võimalustest. Hinnad algavad 7000 Eurost (kit + töö). Selle eest saab juba M20/M50/M60/M70-ga varustatud auto!
Postitatud: 31.07.2007 15:39 38
Postitas raimo_r
Saksa oludes on "tuunimine" kõvasti kallim, kuna iga asja eest, mis ei ole kantud auto tehnilisse passi või millel pole E-märget peal kirjutab kohalik Politzei sulle 100 eurose kviitungi.
Postitatud: 31.07.2007 15:44 41
Postitas priitv8
Fahrzeugbrief-i kandmine maksab ka, aga üldises kontekstis siiski väikese osa. Siiski jäi mul mulje, et korralikud kitid ise maksavad poole ja teise poole maksab töö.
Postitatud: 31.07.2007 20:17 55
Postitas truumu
Ehk siis kokkuvõtteks Ristole: osta kõigepealt vastav auto, mida poleks vaja tuunida
Postitatud: 31.07.2007 20:29 25
Postitas AARE540
Tahtsin seda ka ise öelda- milleks neid kaheseid-kahepoolesed tuunida, osta parem auto, mis iseenesest võimas on...
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Postitatud: 01.08.2007 10:34 29
Postitas siim_s
ristokru kirjutas:Tahaks siis teada kas on võimalik muuta võimsamaks oma 325?
Kas saab panna näiteks m-aju vahele? Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju? Soovitage keegi midagi kes TEAB!
Soov oleks et auto suudaks vähemalt 328 ära teha!
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Mõneti annaks 325ga 328le ära teha küll. Ringrada: paremad rehvid, parem sõidutehnika = no problem
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Postitatud: 01.08.2007 16:55 21
Postitas ristokru
Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Postitatud: 01.08.2007 17:27 51
Postitas aise
ristokru kirjutas:Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata
sinu autol on kollektorite küljes ka katalüsaatorid ja nende eemaldamisel ei käi enam mootor nii nagu peab, suht raharaiskamine on selle tuunimine.
Postitatud: 01.08.2007 17:40 59
Postitas hanno
Teema puhastatud plämast.
Iseenesest saab inimesele ka normaalselt öelda, et ettevõtmisel pole mõtet. Ja kui ongi, siis need mõtted välja tuua.
Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine
Postitatud: 01.08.2007 21:51 29
Postitas ristokru
aise kirjutas:ristokru kirjutas:Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata
sinu autol on kollektorite küljes ka katalüsaatorid ja nende eemaldamisel ei käi enam mootor nii nagu peab, suht raharaiskamine on selle tuunimine.
Keegi müüs eisenmanni summutu süsteemi millel polnud kat. olemas ja rääkis et ei tee midagi bmw-le, pidi ka endal olema ja oli hoopis natuke erksamaks muutund.
Postitatud: 01.08.2007 21:55 07
Postitas aise
M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Postitatud: 05.08.2007 17:33 58
Postitas ristokru
aise kirjutas:M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Kas keegi ei oska rääkida juurde mis võib teha summuti süsteemi vahetus?
Ei tohiks eisenmann küll midagi jubima panna isegi ilma katita. Paljud autod ju eisenmanni torustikuga
Muidugi saab lugeda eisenmanni kodulehelt ka infot aga ikkagi, äkki kellelgi kogemusi
Postitatud: 05.08.2007 18:02 51
Postitas aise
ristokru kirjutas:aise kirjutas:M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Kas keegi ei oska rääkida juurde mis võib teha summuti süsteemi vahetus?
Ei tohiks eisenmann küll midagi jubima panna isegi ilma katita. Paljud autod ju eisenmanni torustikuga
Muidugi saab lugeda eisenmanni kodulehelt ka infot aga ikkagi, äkki kellelgi kogemusi
805£
proovi ära siis, ega sa enne teada ei saa.
Postitatud: 05.08.2007 22:58 20
Postitas prelude20
ma arvan et summuti vahetus küll ei anna tuntavat efekti. aint müriseb rohkem. kiiremaks saab ainult läbi mootori. kordan veel. kõige lihtsam ja odavam on osta võimsam auto. näide omast kogemustest oli mõte. 110kw asemel 141 . kogu kola oleks läind 10 kilo kusagil plus tööriistad jm materjalid. aga hindu vaadates on nii et kui mu 320 maksab 35kilo siis panen selle 10 otsa ja sõidan muretult 141kw. ei mingit jubimist ja muret. algul vaatd küll et ohh natu siist ja sealt ja olemas aga kui kogu hinnakava kokku lüüa siis kukud pikali. ja kui katid ahelt maha sikutad siis ÜV sul asja pole enne kui vana süsteem all tagasi.