E36 kiire rehvi kulumine
E36 kiire rehvi kulumine
Tervist siis kõigile. Kuna ilm enam suvekummiga sõitmist ei soosi, siis sai täna vahetatud alla naastud. Silm jäi pidama esisilla rehvidel. Probleem siis selles, et rehvide siseküljed olid kulunud. Segadus tekkis sellest, et poole suve pealt sai soetatud uued veljed koos kummidega (235/40/17). Eelmised, originaalvelgedel olnud kummid olid ühtlaselt kulunud.
Küsimus: kas kummisöömine võib tingitud olla sellest , et rehvides oli vähem rõhku, kui oleks olnud optimaalne selle rehvitüübi juures. (umbes 2 bar)
ma loodan, et kõik lugejad saavad sellest segasest tekstist aru ja väga ei pahanda, kui kunagi analoogne teema on arutelu läbinud
Küsimus: kas kummisöömine võib tingitud olla sellest , et rehvides oli vähem rõhku, kui oleks olnud optimaalne selle rehvitüübi juures. (umbes 2 bar)
ma loodan, et kõik lugejad saavad sellest segasest tekstist aru ja väga ei pahanda, kui kunagi analoogne teema on arutelu läbinud
alguses olid tavalised. 195/60/15 poole suve pealt sai laiemale ja suuremale üle mindud. ehk siis 235/40/17.
kitsamaid rehve ei söönud, neeed olid ühtlselt kulunud. aga nüüd kui laiad jurakad said alt võetud siis oli viltu kulumine suht suur.
jah, kindlasti pidi rohkem rõhku sees olema kui 2 bar. kusagilt lugesin et lausa 2.6 vms. aga ei tea kas sellest oligi see kummisöömine tingitud?
kitsamaid rehve ei söönud, neeed olid ühtlselt kulunud. aga nüüd kui laiad jurakad said alt võetud siis oli viltu kulumine suht suur.
jah, kindlasti pidi rohkem rõhku sees olema kui 2 bar. kusagilt lugesin et lausa 2.6 vms. aga ei tea kas sellest oligi see kummisöömine tingitud?
Mitte rehvi siseküljed ei kulu laiematel rehvidel, vaid ääred, sama kehtib ka madala rehvirõhu korral. Kui siseküljed on kulunud, siis on järelikult tegemist vale kokkujooksuga. Vii oma pill sillastendi ja ma olen 99% kindel, et su autol diagnoositakse lahkujooks. Tagasilla veolistel peaks minuteada imepisike kokkujooks olema esiratastel (ca 1-2 mm 1 meetri peale), siis on sild õieti reguleeritud.
Olen kogend ka seda, et kui rattalaagrid läbi, siis sööb rehvi seest ära. Ratas vajub lihtsalt lääpa ja rehv toetub siseküljele. Seda külle e34 tagaratastel. Muidugi oli oma roll ka tagasilla puksidel, mis pold kõige paremas seisus.
Olen kogend ka seda, et kui rattalaagrid läbi, siis sööb rehvi seest ära. Ratas vajub lihtsalt lääpa ja rehv toetub siseküljele. Seda külle e34 tagaratastel. Muidugi oli oma roll ka tagasilla puksidel, mis pold kõige paremas seisus.
Laiem rehv ju toetub teistmoodi kui kitsas teepinnaga auto suhtes.
Kui sillastend tulemust ei anna võib rehvirõhk ka rolli mängida.
Kunagi ammusel aal suutsin ka vale kokkujooksu tõttu rehvi küljed maha sõita, mul oli liiga suur kokkujooks ja kurvides hullult rehvid vilistasid ja kuuajapärast kui avastasin sillastendi minna olid välimised servad kulunud.
Lahkujooksust peaks aru saama kurvides ülikerge rooliga ja auto ei tohiks hästi rooli sirgeks keerata.
Kui sillastend tulemust ei anna võib rehvirõhk ka rolli mängida.
Kunagi ammusel aal suutsin ka vale kokkujooksu tõttu rehvi küljed maha sõita, mul oli liiga suur kokkujooks ja kurvides hullult rehvid vilistasid ja kuuajapärast kui avastasin sillastendi minna olid välimised servad kulunud.
Lahkujooksust peaks aru saama kurvides ülikerge rooliga ja auto ei tohiks hästi rooli sirgeks keerata.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tere
Mul endal oli kogemus ka et sõi talverehvil sisekülje ära.
All olid nokiani lamellid 205/60/15.
Probleemi põhjustasid pisikese lõtkuga rooliotsad ja sarniirid olid minemas. Peale nende juppide vahetust on kõik korras. Rehvid normaaalselt kulunud. Veermikukontroll muidugi näitab täpsed asjad välja.
Edu vea leidmisel ja jaksu parandamisel.
Mul endal oli kogemus ka et sõi talverehvil sisekülje ära.
All olid nokiani lamellid 205/60/15.
Probleemi põhjustasid pisikese lõtkuga rooliotsad ja sarniirid olid minemas. Peale nende juppide vahetust on kõik korras. Rehvid normaaalselt kulunud. Veermikukontroll muidugi näitab täpsed asjad välja.
Edu vea leidmisel ja jaksu parandamisel.
jantsik kirjutas:kõik on arusaadav peale selle: uutel velgedel sööb kummi ainult. ehk siis see jama tekkis pärast seda kui laiemad veljed alla said.
*uksepostil r 17 vastavat rõhku pole märgitud.
Rehvirõhkude info:
http://www.keepthepressureup.com/index.asp?TaalID=3
aitüma, Edson. Aga ma kaldun arvama, et asi polnud siiski rehvirõhkudes:)
Nii, täna sain kokku paari vennaga, kes arvasid üldse, et laiade velgede jaoks ongi ERALDI sillaregulli, et pole midagi nii, et viskad ükskõik millised balloonid alla ja muudkui sõidad.
Niisiis, kas on siin keegi, kes oskasks mulle ära tõestada, et kas eelnevalt väidetu on õige või kuulujutt.
Nii, täna sain kokku paari vennaga, kes arvasid üldse, et laiade velgede jaoks ongi ERALDI sillaregulli, et pole midagi nii, et viskad ükskõik millised balloonid alla ja muudkui sõidad.
Niisiis, kas on siin keegi, kes oskasks mulle ära tõestada, et kas eelnevalt väidetu on õige või kuulujutt.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Iga velje jaoks ei ole eraldi reguleerimist vaja. Küll aga peaks saama suurema veljega täpsema tulemuse.jantsik kirjutas:Nii, täna sain kokku paari vennaga, kes arvasid üldse, et laiade velgede jaoks ongi ERALDI sillaregulli, et pole midagi nii, et viskad ükskõik millised balloonid alla ja muudkui sõidad.
Seda eeldusel, et tegemist ikkagi mudelikohase veljega.
Cardo kirjutas:Laiem rehv ju toetub teistmoodi kui kitsas teepinnaga auto suhtes.
Kui sillastend tulemust ei anna võib rehvirõhk ka rolli mängida.
Kunagi ammusel aal suutsin ka vale kokkujooksu tõttu rehvi küljed maha sõita, mul oli liiga suur kokkujooks ja kurvides hullult rehvid vilistasid ja kuuajapärast kui avastasin sillastendi minna olid välimised servad kulunud.
Lahkujooksust peaks aru saama kurvides ülikerge rooliga ja auto ei tohiks hästi rooli sirgeks keerata.
Omal e30mnega sama probleeem esimeste kummide siseküljed kulunud lahkujooksu tõttu.. Rooli keerab sirgeks küll aga libedaga on suhteliselt võimatu sõita keera seda rooli kuidas tahad aga auto tahab ikka hirmasasti otse minna. Muidu nagu aru ei saagi