E36 tugev jõnks 1. ja 2. käiguga siduri lahutamisel
E36 tugev jõnks 1. ja 2. käiguga siduri lahutamisel
Autoks Bmw 318 bensukas 96 aastast.
On autol siis selline anomaalia, et peamiselt tagurdades ja vahel ka 1 või 2 käiguga liikuma hakates sidurit lahutades haarab mootori kuidagi maru äkiliselt taha ja autost käib korralik jõnks läbi, üritan küll sidurit libistada, aga kuidagi liiga äkiliselt rabab teinekord mootori taha. Välja ei sure, aga kuidagi perutab siduri libistamisest hoolimata.
Loksutasin kanalil auto kardaani ja see loksus mingi 15-20 kraadi ulatuses külgedele ja see ei tundunud suure lõtkuna.
Oskab keegi nõua anda, millest selline nõksutamine tulla võib? Kust viga otsida? Ise kahtlustan endiselt mingit kardaani lõtku...
Juhistaaži mul 9 aastat ja sidurit nagu libistada oskan, aga kohati käib liikumine selliste nõksakatega nagu oleks algaja roolis
On autol siis selline anomaalia, et peamiselt tagurdades ja vahel ka 1 või 2 käiguga liikuma hakates sidurit lahutades haarab mootori kuidagi maru äkiliselt taha ja autost käib korralik jõnks läbi, üritan küll sidurit libistada, aga kuidagi liiga äkiliselt rabab teinekord mootori taha. Välja ei sure, aga kuidagi perutab siduri libistamisest hoolimata.
Loksutasin kanalil auto kardaani ja see loksus mingi 15-20 kraadi ulatuses külgedele ja see ei tundunud suure lõtkuna.
Oskab keegi nõua anda, millest selline nõksutamine tulla võib? Kust viga otsida? Ise kahtlustan endiselt mingit kardaani lõtku...
Juhistaaži mul 9 aastat ja sidurit nagu libistada oskan, aga kohati käib liikumine selliste nõksakatega nagu oleks algaja roolis
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Mul praegu üks sarnase veaga auto sees (318i M43) ja veaks oli katkine mootoripadi. Tänu sellele andis mootor liiga palju liikuda ja tõmbas õhulugeja ja sisselaskekollektori vahel olevale suurele õhulõdvikule mõrad sisse, millest sai kiirendamisel lisaõhku ja hakkas jõnksutama just tagurdades ja 1. ja 2. käigu vahel, sest nende käikudega liikus mootor kohalt kõige rohkem. Väga lihtne kontrollida: tõmba mingisuguse suvalise isoleerpaela või krokodilliteibiga terve lõdvik üle, nii et kuskilt õhku ei saaks ja proovi siis sõita.
Tänud arvamuste eest, katsun nädalavahetusel autot kanalilt kontrollida.
Mootoripadjad on autol küll üsna väsinud ja koleda moega, samas rebenenud nad pole.
Kas seda kardaanipuksi kulumise kontrolli on võimalik ka visuaalselt teostada või peab selleks autot lammutama?
Mootoripadjad on autol küll üsna väsinud ja koleda moega, samas rebenenud nad pole.
Kas seda kardaanipuksi kulumise kontrolli on võimalik ka visuaalselt teostada või peab selleks autot lammutama?
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Tuligi välja, et tagasilla kanduri tagumised padjad läbi, kui vahetatud saab eks siis näha kas oli neis viga.andresv kirjutas:Tagasilla silikoon puksid ka vaata üle, mul tekkitas kohapealt minnes kolksumist just need, seda nii edaspidi kui tagurpidi.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)