E36 müra isolatsioonist.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas R6 »

Autoks on 318is ja plaan kõik võimalikud kohad pigimati ja villaga täita. On keegi sellise tööga kogemust? Et jagaks mõne näpunäite, kõigerohkem huvitab, kuidas põranda polster kätte saada.
Koledat BMWd pole olemas, on ainult liiga palju rõvedaid spoilereid!
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

hallow
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

kapa kirjutas:hallow
tänan abi eest :lol: Ei, tegelikult ei saanud aru, mis sellega mõtlesid?
Koledat BMWd pole olemas, on ainult liiga palju rõvedaid spoilereid!
jjanno
Huviline
Postitusi: 2321
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
R6 kirjutas:
kapa kirjutas:hallow
tänan abi eest :lol: Ei, tegelikult ei saanud aru, mis sellega mõtlesid?
Väike typo ilmselt ;)
Ehk Sind üritati suunata selle kasutaja poole.

jJanno
exTouring
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kasutja hollow

Aga põrandavaiba kättesaamiseks tuleb auto seest tühjaks teha. S.t. kogu mööbel ja keskkonsool ja kaunistused (ukseavades, jalgade juures, piilarid).
E34-l vähemalt, ja olen kindel, et ka E36-l on vaip veel ees kardaanitunneli peal ka kliimaseadme all nii, et mina otsustasin ümber selle noaga lõigata. Pärast plastikud tagasi paned, ei jää see lõikekoht näha.
Vaip ise on maas omaenda raskusega, E34-l oli ka kahes osas: tagumine tükk tuleb enne ja siis esimene on servapidi selle all.Vaiba allküljel on võimas poroloon-vorm, mis järgib põhja kuju ja E34-l oli parimates kohtades isegi 15cm paksune.
Viimati muutis priitv8, 07.02.2008 23:44 53, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

jjanno kirjutas:Tere
R6 kirjutas:
kapa kirjutas:hallow
tänan abi eest :lol: Ei, tegelikult ei saanud aru, mis sellega mõtlesid?
Väike typo ilmselt ;)
Ehk Sind üritati suunata selle kasutaja poole.

jJanno
pole nii aktiivne foorumi kasutaja, et teiste kasutajad peas on :|
Koledat BMWd pole olemas, on ainult liiga palju rõvedaid spoilereid!
prelude20
Huviline
Postitusi: 3725
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

jah. oma auto lammutusest sain selgeks et iga detail tuleb välja rookida. liistud konsoolid kuna läks lammutusse siis ka armatuur maha kuna muidu ei suutnud sooja süsteemi kätte saada. tööd ja pusimist üks jagu. ja vaip soovitan mitmekesi välja tõsta kuna ta raske ja üksi sikutades või kusagilt rebestada ;)
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma näiteks üritan vaiba keskele üles tõsta ja siis seal all möllata.
siis ei pea kõike välja kookima
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

vull kirjutas:ma näiteks üritan vaiba keskele üles tõsta ja siis seal all möllata.
siis ei pea kõike välja kookima
üritasin ka sedasi... ajakulu ei tasu seda ära... ma lõikasin piki autot vaiba katki keskkonsooli tagant kui ette otsani välja ja kaasipedaali tagant samuti... vaiba sain läbimärjana välja üksi ja tagasi samuti üksi.

kui tahad terves tykis kätte saada, siis pead väga täpselt teadma kus on kinnitus kruvid ja poldid. pärast panin tagasi ja midagi ei jäänud näha.

eesistuja jalgade juures oli kõige õhem koht 11cm paks kõige paksem koht oli 18cm.

põrandale vilti ei soovita panna.... tolku ei ole ja pärast on suht jama saada vaipa põrandale korralikult istuma. mul läks pigimatti põrandale kaks 4mm kihti... kokku koos uste ja pagasniku ja tagaistme alusega umbes 18 ruutmeetrit mis teeb auto raskemaks jämedalt 130kg
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

ahjaa... kõige rohkem tuleb müra sisse kardaani tunnelist, ratta koobastest ja tulemüürist... need on kohad kus ei tasu koonerdamine ära... praeguste ilmadega ei soovita jamama hakata... suvel sooja ilmaga on lihtsam ja tulemus jääb parem... plekk mille külge paned pigimati peab olema puhas, kuiv ja soe.

pigimatti ja vilti saab minukäest kui vaja... E-R 9-18 Meistri 20 Alpine peamaja
Pilt
ma asun selle TOP Parts sildi all poes (praegu on seal silt TOP Moto)
http://alpine.ee/index.php/info
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Kui lubad siis omaltpoolt lisan, et hollowiga täitsa nõus. Lisaks soovitan ta veel korralikult matialt ülekruntida ja vaadata üle see kimp juhtmeid mis jookseb läbi juhi jalgade alt. See põhjustab üsna tihti E36 keskluku tõrkeid. Kardaani tunnelile ei paneks ma pigimatte vaid hoopis paksu fliisi. Seda müüakse kangapoodides. Mujale siiski pigimatid
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kuna kardani tunnelil on kõige õhem koht sellel vaibal, siis sinna midagi väga paksu alla panna ei saa... vaip ei hakka pärast enam peale istuma... 8mm pigimatti tekitas juba väikse probleemi sellega... oleks sinna veel 10-15mm vilti pannud poleks see enam korralikult seal istunud.

matid jah kindlasti värvi alla... ma kasutasin selleks hammerite värvi

nende uhtmetega seal juhi istme all on ka paras peavalu... ise puhastasin lihtsalt kontaktid ära ja panin asja uuesti kokku... aga hiljem mõtlesin, et oleks pidanud nad kõik kokku jootma ja liimiga termokahaneva rüüsi peale panema (suur osa nendest juhtmetest on massi juhtmed)
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

Kaua töö aega võttis umbes?
Koledat BMWd pole olemas, on ainult liiga palju rõvedaid spoilereid!
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Minul läks kunagi mingi 3 päeva. Koos värvi kuivamiste ja asjadega. Muidugi polnud tookord kiire ka kuhugi. Mul olid need uste servades olevad liistu kinnitus kruvid äramädanenud. Paras nöök oli. Tunnelipeale panin selle paksema fliisi ja see ei ole väga paks, kuid pehme.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

ei olnud ka minul tegemisega kiiret ja kuna vaip oli vaja kuivatada ja põhja keevitada ssiis kokku kulutasin ma aega 2 nädalavahetust ehk siis umbes 5 päeva... nädalasees sai ju selle tööle ja koju sõidetud
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma hakkan varsti kokku tagasi panema.. aga kui vajalik see värvkate mattide peal on?
imo kui kusagilt vett ei saa, siis on suht savi, et see vaibasodi sinna peale vajub. vaatasin, et tehase mattidel ega selle ümbrusel polnud ka midagi viga kui kõik kuiv oli.
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Autos muutub pidevalt temperatuur. Seega kondenseerub niiskus ja see paneb hallitama. Kui ikka tahad korralikult teha siis kõigepealt põhja peaks kruntima roostesurma ja happekrundiga. Seejärel värv selga ja matid peale. Matid võid ka ülelasta sama värviga mida kasutasid eelnevalt. Sa võid teha mida iganes ja õigeks pead. Aga mina teeks nii, negu kirjeldasin. Pole ju mõtet endale poolikut tööd teha .... või on :? ?
E 39 535 1997.a.
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

matid hakkavad hallitama siis?
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Siis kindlasti mitte kui sa seda toas hoiad. Muidu on see oht olemas. Kui vaiba väljavõtsid, kas sul oli sealt alt siis nagu uus kõik? Minuomal oli seal igasugu jälkust. Ja muidugi oleneb ka mattidest. Need mis läbinisti pigisse on uputatud, pole vist mõtet jah, aga need aukliku mustriga on ettenähtud ülevärvida. Ühed on veel fooliumiga aga neist ei tea ma suurt midagi.
E 39 535 1997.a.
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

miuke see auklik on?:P mul need tavalised nikesound matid. noortehnikus 250eek pakk. neid ei pea siis värvima?
muidu oli täitsa normaalne jah. kuivast kohast(parem põhjapool) pidin ainult märja lapiga tolmu pühkima :D
juhi jalge alt oli see punn irvakil ja seal oli juba veitse roostet ja vee jälgi, aga samas märg ka polnud
et kui matid hallitama ei lähe, siis ei tohiks erilist vahet olla kas see vaiba sodi hallitab mattide peal või värvi peal :P
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas tryku »

Võtsin enda masinal uksepolstri maha(1994. aasta 316) ning üllatusin, kui seal mitte mingit isolatsiooni polnud. Kas viimaste aastate masinaid või suurema mootoriga masinaid on selles osas paremini õnnistatud? Üleüldse E36 on sisemüra poolest kehvapoolne.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4704
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas Fred »

Polstri alla on ettenähtud vee-, niiskuse- ja müra eemaldamiseks spetsiaalne matt, ju sul selle siis keegi ära võtnud. Vastu sügist soovitan see kiiremas korras organiseerida ja tagasi liimida. Omast kogemusest tean, et vähemalt 96 aasta 328 E36-l oli oluliselt rohkem mürasummutusmatti näiteks armatuuri ja kellade taga, võibolla ka mujal, kui seda sama aasta 318-l. 328-l tühikäigul ei olnud mootorit salongi praktiliselt kuuldagi. Ju siis R6 masinad on ikka paremini vooderdatud. Aga muidu jah, kogu E36 seeria on suhteliselt mürarikas. Järgmine kolmene on selles suhtes juba oluliselt parem.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas Heix »

Fred kirjutas:Polstri alla on ettenähtud vee-, niiskuse- ja müra eemaldamiseks spetsiaalne matt, ju sul selle siis keegi ära võtnud. Vastu sügist soovitan see kiiremas korras organiseerida ja tagasi liimida. Omast kogemusest tean, et vähemalt 96 aasta 328 E36-l oli oluliselt rohkem mürasummutusmatti näiteks armatuuri ja kellade taga, võibolla ka mujal, kui seda sama aasta 318-l. 328-l tühikäigul ei olnud mootorit salongi praktiliselt kuuldagi. Ju siis R6 masinad on ikka paremini vooderdatud. Aga muidu jah, kogu E36 seeria on suhteliselt mürarikas. Järgmine kolmene on selles suhtes juba oluliselt parem.

kuulge bmw omanikud,kui bmw on mürarikas-võtke mõni golf 3 või audi 80 b4,need on ikkagi kordades hullemad mis sellest et enamvähem samas ajavahemikus neid toodeti :D

Ei tea,mina eriti ei kurda,ainult uksepolstrite ja uste mürasummutusega peaks küll midagi ette võtma ja R6 hääled kostuvad kõvasti salongi(eks see ongi vast üks eripära),muidugi võib ka hulluks minna nagu üks vw foorumis,lisas oma autole ligi 200kg mürasummutust(sh lagi põrand täies suuruses ja uksed)ja oli nii vaikne et ei kuulnudki kui vastusõitev auto möödus...aga eks see iga omaniku teha.
E36 m50b20
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas KalleP »

Tõstaks vana teema taas aktiivseks..
Plaan e46 teha vaiksemaks. Kust millist toodet osta?
On keegi kuskil lasknud paigaldada müraisolatsiooni? Palju maksma on läinud? Tulemusega rahul?
mikuuu
Huviline
Postitusi: 924
Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
Peamine sõiduk: BMW 530d '03
Asukoht: Tartumaa

Re: E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas mikuuu »

Kuno_T kirjutas:Kui uksetihendid lasevad läbi nagu vanal ja deformeerunud autol ikka, siis on mattide kleepimine väga mõttetu tegevus.
Teema jäi lihtsalt silma ja huvipärast küsin. Endal pole plaanis teha.

Kas mõtlesite selle all, et vana ja deformeerunud autot ei saagi vaikseks või mõtlesite, et tuleks alustada uksetihendite vahetusest ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
KalleP
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
Asukoht: Võru

Re: E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas KalleP »

Uksetihendid väliselt korralikud.. aknatihendid tuleb vahetada, kuna eelmine omanik on mõlemalt poolelt, samalt kõrguselt umbes cm pikkused jupid välja lõiganud tihendist ja tuul vuhiseb korralikult.. Täiseti müstika, miks nii on teinud . :roll:
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7838
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E36 müra isolatsioonist.

Postitus Postitas arnis »

Alustada tuleb jah uste ja akendega.
Endal avastasin, et esiklaasivahetusmeistrid tegid eeskujulikku tööd:
maanteekiirusel vuhiseb esiakna tihend.

Kiire googeldus ütleb, et pealinnas Autosound tegeleb müramattidega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta