E36 325tds käivitusprobleem
E36 325tds käivitusprobleem
Tervist foorumlased.
Tekkinud siis järsult selline probleem, et e36 325 tds-il on külmast peast käivitamine võimatuks muutunud. Probleem tekkis n-ö üleöö. Tahab tohutut pikka käiamist ja korduvalt eelsüüteküünalde andmist. Kui lõpuks auto tööle sain, siis töötas kenasti. Soojast peast käivitus korras. Viimane kord kui proovisin, siis enam autot tööle ei saanudki. ei taha starterit ka ära tappa.
Eelsüüteküünlad vahetatud paar kuud tagasi, samuti uus kütusefilter. Ei ole vahet palju paagis kütust on. Kui pihusti pealt lahti keerasin siis sealt kütust tuli.
Ei tea kas siis on viga tagasivoolus, pihustites või kõrgsurvepumbas. Igatahes mure on suur ja auto olemasolu on hädavajalik. Kui kellelgi on mingit aimu, mis häda võib olla siis palun kriblage siia. Teenindusse ei tahaks viia kui ei tea milles kindel probleem võib olla- see välistaks "tillist tõmbamise" Kasutasin usinasti ka otsingut, kuid lahendust oma probleemile ei saanud.
Kena talveilma soovib Janar.
Tekkinud siis järsult selline probleem, et e36 325 tds-il on külmast peast käivitamine võimatuks muutunud. Probleem tekkis n-ö üleöö. Tahab tohutut pikka käiamist ja korduvalt eelsüüteküünalde andmist. Kui lõpuks auto tööle sain, siis töötas kenasti. Soojast peast käivitus korras. Viimane kord kui proovisin, siis enam autot tööle ei saanudki. ei taha starterit ka ära tappa.
Eelsüüteküünlad vahetatud paar kuud tagasi, samuti uus kütusefilter. Ei ole vahet palju paagis kütust on. Kui pihusti pealt lahti keerasin siis sealt kütust tuli.
Ei tea kas siis on viga tagasivoolus, pihustites või kõrgsurvepumbas. Igatahes mure on suur ja auto olemasolu on hädavajalik. Kui kellelgi on mingit aimu, mis häda võib olla siis palun kriblage siia. Teenindusse ei tahaks viia kui ei tea milles kindel probleem võib olla- see välistaks "tillist tõmbamise" Kasutasin usinasti ka otsingut, kuid lahendust oma probleemile ei saanud.
Kena talveilma soovib Janar.
Siin teemas vägagi palju infot:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
Ikkagi võiks arvata, et küsimus eelsüütes, kas küünlad uuesti saba andnud, eelsüüte kaitse läbi, vool ei jõua reaalselt küünlani.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
Ikkagi võiks arvata, et küsimus eelsüütes, kas küünlad uuesti saba andnud, eelsüüte kaitse läbi, vool ei jõua reaalselt küünlani.
Mercedes EQS 450+ 2022
imelik oligi see, et kui starteri toel auto "töötas" siis suitsupahvakaid ma küll ei märganudKui küünlad tagant ära ning kui masin lõpuks käivitub, siis peaks too kenasti suitsema ning alguses pisut lonkama.
kui tagasivoolutorud on seal kütusefiltri juures, siis need on küll täitsa kuivad ja tunduvad terved olevat.tuttav probleem. minul oli viga igatahes tagasivoolu voolikutes - kõik olid niisked ja üks päris kutu. tahtis ka külmalt korraliku ca 10sek käiamist saada, 3. katsel läks käima. teema vist lahatud ka minu lugejate autode teemas.
eelmainitud http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
on vägagi tuttav juba, aga siiski ei tahaks uskuda et üleöö pump otsad andis. pealegi pole minu masina sümptomid päris samad, mis seal on mainitud.
on vägagi tuttav juba, aga siiski ei tahaks uskuda et üleöö pump otsad andis. pealegi pole minu masina sümptomid päris samad, mis seal on mainitud.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
ülevoolu torud mõjutavad käivitamist küll, tõmbab õhu vahele ja sellepärast ei käivitugi. Kui diislihais salongis siis vaataks küll juba sinnapoole, kindlasti on näha kust märg on.
Endal lekkis üks pihusti, hommikuti sai käima ainult siis kui oli nina allapoole pargitud ja kütust üle poole paagi, sama keiss ka siis kui pump lahinal jooksis
terv
erich
Endal lekkis üks pihusti, hommikuti sai käima ainult siis kui oli nina allapoole pargitud ja kütust üle poole paagi, sama keiss ka siis kui pump lahinal jooksis
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Jamab siis, kui paagis vähe kütust. Aga kui ei tööta (mis võib juhtuda üle öö), siis pole vahet kui palju kütust paagis. See pump on seal nn labapump või propellerpump - kuidas kellelegi. Ehk on ühendusklemm lahti? Võib juhtuda ka et töörattaga on midagi valesti. Võib juhtuda, et ka pumba otsas olev paagisisene sõel on parafini vms täis.jantsik kirjutas:ahjaaa, vastuseks Lauri_L postitusele, et paagisisene pump pidi siis jamama, kui paagis vähe kütust. testi mõttes saigi paak silmini täis valatud- paraku tulemuseta..
Selline see asi siis seal välja näeb. Samas ka väga lihtne lahti võtta, kuna juurdepääs heasti olemas. Lihtne kontrollida ning vast esimene asi kust viga otsima hakata. Kui pump lööb, siis saab hakata mujalt vigu otsima. Peaks piisama kui võtad lahti tagasivooluvooliku etteandepumba juurest, paned süüte sisse ning siis peaks lahtiühendatud voolikust kütus tulema. Samas, kuna oled ninapidi juures, kuuled-näed ka kas pump füüsiliselt töötab või ei.
Kui lekivad pihustite ülevooluvoolikud, siis ei ole seda, et masin ei käivitu (vähemalt endal käivitus ja töötas kenasti). Kui lekivad voolikud paaki ja pumbale, siis on käivitumine raskendatud, st käima minnes lonkab, kuna õhk on vahel.
- Johndoe318
- Huviline
- Postitusi: 165
- Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
- Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU
Ühel sõbral suht sarnane masin. probleem oli naeruväärne. Muidu aku nagu normis. Kuid kogu selle sita aku vool läks käiamiseks .... kuid kütuseetteande ja muujaoks ei jagunud! Vahetas aku ja probleem kadunud!!! võibolla on abi!
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Võibolla peaksid laskma surved ära mõõta, äkki mootor lihtsalt hõre.
Iseenesest kui eelsüüde ok, pump ok, etteandepump ok, starter ok, aku ok, siis hakkavad võimalused otsa saama.
Muidugi kas starter ikka veab ilusti usinalt ringi, vahest veab veidi aeglaselt ja ongi kohe jama käes.
Iseenesest kui eelsüüde ok, pump ok, etteandepump ok, starter ok, aku ok, siis hakkavad võimalused otsa saama.
Muidugi kas starter ikka veab ilusti usinalt ringi, vahest veab veidi aeglaselt ja ongi kohe jama käes.
Mercedes EQS 450+ 2022
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
mine poodi ja osta omale meeter-poolteist vaakumvoolikut, vaheta ülevoolud ära ja siis uuri edasi.
Kui ei keegi ei usu siis toon veel ühe näite. Värskelt paigaldatud ülevoolu voolikutega ei läinud hommikul tööle, põhjuseks ühes voolikus olev auk. Mis me siit järeldame -> leke kütusesüsteemis=õhk kütusesüsteemis. Käima läks täpselt nii et tükk aega käiamist ja siis plärtsatas tööle ja nurrus nagu kass.
terv
erich
Kui ei keegi ei usu siis toon veel ühe näite. Värskelt paigaldatud ülevoolu voolikutega ei läinud hommikul tööle, põhjuseks ühes voolikus olev auk. Mis me siit järeldame -> leke kütusesüsteemis=õhk kütusesüsteemis. Käima läks täpselt nii et tükk aega käiamist ja siis plärtsatas tööle ja nurrus nagu kass.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Seda tasub kindlasti teha ja kui aus olla, siis see ka üks odavamaid asju mis algatuseks ära teha.erikred kirjutas:mine poodi ja osta omale meeter-poolteist vaakumvoolikut, vaheta ülevoolud ära ja siis uuri edasi.
Kui ei keegi ei usu siis toon veel ühe näite. Värskelt paigaldatud ülevoolu voolikutega ei läinud hommikul tööle, põhjuseks ühes voolikus olev auk. Mis me siit järeldame -> leke kütusesüsteemis=õhk kütusesüsteemis. Käima läks täpselt nii et tükk aega käiamist ja siis plärtsatas tööle ja nurrus nagu kass.
terv
erich
Mercedes EQS 450+ 2022
Re: E36 325tds käivitusprobleem
mis sai siis?
Re:
niisked ei pea ka olema... piisab kui on kuivad ja kuskilt ime nurgast veidi pragulised, aga pealt paistavad normaalsed... päris müstiline viga ikkaguido500 kirjutas:tuttav probleem. minul oli viga igatahes tagasivoolu voolikutes - kõik olid niisked ja üks päris kutu. tahtis ka külmalt korraliku ca 10sek käiamist saada, 3. katsel läks käima. teema vist lahatud ka minu lugejate autode teemas.