1. leht 1-st

e30 1,8

Postitatud: 26.07.2004 21:43 37
Postitas x3
kuidas saaks e30 1,8 (karbussiga) paremini liikuma panna mis seal teha annax ja kas turbo peale ehitamine on v6imalik

Postitatud: 26.07.2004 23:02 45
Postitas Sander
Ehita sinna 3,8 mootor koos turboga peale ja asi peaks päris hästi liikuma. Odavam on näiteks 3,5 m30 mootor peale ehitada.

Re: e30 1,8

Postitatud: 26.07.2004 23:35 30
Postitas pahadeplaneet
x3 kirjutas:kuidas saaks e30 1,8 (karbussiga) paremini liikuma panna mis seal teha annax ja kas turbo peale ehitamine on v6imalik
küsimus sama ja huvitab kongreetselt selle mootori tuuning ei huvita mingi 2,5 3,5 aisadevahele aretamine kui on mõni mootorist teadjam mees siis võiks nõu anda kas plokikaant lihvida hooratast treida?

oli tahtmine sinna 1 karpa asemel2 panna selleks on vaja vist teist sisselaske kolektorit ? kui on nõuandeid siis oleks tore teada.

aitäh ette ära :)

Postitatud: 26.07.2004 23:53 35
Postitas Viljar
oodake te vaid kui Aare seda posti näeb ja kommenteerib, siis saate alles peapesu. :lol:

Postitatud: 27.07.2004 00:20 41
Postitas Hans
BMW karpamootori leiutaja kohta räägitakse seda, et see mees oleks võinud end peale karpa mootori valmissaamist kohe maha lasta.
Minul oli seda muidugi omal ajal väga valus kuulda, kuna sõitsin siis karpaga ringi.
Aga ega püssist ikka kahurit ei tee.
Võiksid algatuseks näiteks minult torukollektori ära äritseda ja muid karpa vidinaid kui endal mõni väsinud on.

Re: e30 1,8

Postitatud: 27.07.2004 00:47 38
Postitas nuga
x3 kirjutas:kuidas saaks e30 1,8 (karbussiga) paremini liikuma panna mis seal teha annax ja kas turbo peale ehitamine on v6imalik
Ei noh muidugi on võimalik. Aga plokikaane - ja hooratta lihvimise ning kaajaenni võib küll ära unustada. Odavam on M3 märk pagassiluugile osta :roll:
Vabalthingavana võiks kolvid kergete kõrgekompressiooniliste vastu vahetada. Sinna juurde 304 kraadine nukk ja kaks weberi külgtõmbega karpat ja voilaa - teise iseloomuga mootor kohe :)
Turbo võib kah panna. Esimese asjana samuti kolvid madalakompressiooniliste sepistatud kolvide vastu vahetada. Siis turbo ise, väljalaskekollektor, intercooler, õlijahutus, ja piisava toitevõimega pritse spets pumba ja rõhuregulaatoriga paika ja tuld :roll: :roll: :roll:

Postitatud: 27.07.2004 09:29 09
Postitas pahadeplaneet
Viljar_V kirjutas:oodake te vaid kui Aare seda posti näeb ja kommenteerib, siis saate alles peapesu. :lol:


:?: