E36 teine käik raksub.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
urmas25
Huviline
Postitusi: 475
Liitunud: 24.03.2008 20:10 47
Asukoht: tartu

E36 teine käik raksub.

Postitus Postitas urmas25 »

mure siis selline,et kui käiku vahetada esimeselt teisele,siis peaaegu alati läheb teine käik väikse raksuga sisse.seda just siis kui käiku natuke kiiremini vahetada.autoks bmw e36 325i.mis seda põhjustab ja kuidas sellest lahti saaks.
Kasutaja avatar
Reintz
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 24.03.2008 23:25 28
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Reintz »

Ka mul ei taha teine käik sujuvalt sisse minna, peab aeglaselt teisele vahetama. Oleks ka probleemi tagamaadest huvitatud. Käigukasti õli on vahetatud.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

käigukasti sünkronisaatorid
edu remondiga !
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Leho525tds kirjutas:käigukasti sünkronisaatorid
edu remondiga !
Mingi kallis lõbu? Kui?
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

e28- le maksis see jupp mingi paar-kolm sada eeku.
aga töö ise mahukam natuke, kast tuleb alt ära võtta jne
2000 a. 320d, e46
Kasutaja avatar
Lepard
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 10.05.2006 09:13 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lepard »

Kas iga käigu jaoks on oma sünkronisaator või kogu käigustiku jaoks üldine sünkronisaatoritekogu?
Et kui nt teine käik läheb raksuga sisse, siis piisab nt vaid teise käigu sünkronisaatori vahetamisest või kuidas see süsteem seal ehitatud on?
MuiduMees
Huviline
Postitusi: 1444
Liitunud: 13.01.2006 19:11 29
Asukoht: tartu-jõgeva

Postitus Postitas MuiduMees »

peaks olema jah eraldi kõikidel käikudel need sünkronisaatorid.
pead päris ei julge anda :roll:
2000 a. 320d, e46
Kasutaja avatar
Joosep325i
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
Asukoht: Pirita

Postitus Postitas Joosep325i »

Uus sünkro ei maksa midagi, remont aga üle 2000-3000 kindlasti.
Muidu ajapikku läheb asi aina hullemaks, kuni enam ise ka ei taha 2 käiku sisse panna, kuna selline ragin käib läbi nagu käigukast kukuks alt ära. :lol:
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

Jahm odavam viis on mõni kasutatud kast võtta ja vahetada lihtsalt ära. ;)
Ou Vööthüään!!!
kulgur
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 07.11.2007 01:52 34
Asukoht: tartu

Postitus Postitas kulgur »

endal sama teema varsti, vahest annab teine käik tunda
Kasutaja avatar
heiki_p
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 21.11.2007 21:03 31

Postitus Postitas heiki_p »

Vahest on viga selles, et sünkronisaatorid lihtsalt ei liigu hästi, kuna on metallipuru täis.

Teed õlivahetuse kastis (kui õli välja lased on ilmselt vana õli põhjas näha metalli puru ja osakesi, mida on "ragistamine" kaasa toonud), sisse mõni vedelam ATF(näiteks täissünt) ja mõnda lisandit ja asi peaks märgatavalt paremaks minema.

Endal oli 2,5 kastiga just sama probleem ja sain sellisest toimingust abi :)
Praeguseks peale õlivahetust ca 2000 sõidetud ja asi on 95% korda läinud... :)

Lisandiks ostsin mingi USAkate "ime" vahendi, 200ml maksin ca 400eeku vist....
BMW325i_93
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 17.12.2007 17:43 00

II käik

Postitus Postitas BMW325i_93 »

mul sama mure 325-ga... teine käik ei lähe korralikult sisse ja kui vahetada liiga madalate pööredega siis läheb käik välja tagasi...ei lahuta ära... räägitakse et põhjus on teise käiguga kohapealt minemises.. mina muidugi sellist sõidustiili ei harrasta kuid minu eelkäijad sel autol vist andsid kõvasti kuuma :)
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1768
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Sünkrod läbi. Mu endisel e30 325-l oli sama asi aga algul ragises 3-käik ja pärast ka teine. Rahulikul sõidul ei midagi. Enne aga kasutati autot ka ühe hooaja piikidega jäärajal, ehk siis kast oli kõvasti koormust saanud. Probleemi lahendasin kasti väljavahetamisega, mille tuttava käest sain vist 300-400 krooniga :)
Meti
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 12.05.2008 19:13 33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Meti »

Äki keegi oskab öelda, palju 3 esimese käigu syncrode vahetus võiks maksta e39.....540-il?? kasti osta on ikka kallim ma arvan!! :?
Vasta