Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
peale vahetamist tuleb sillastendi ka minna?... sest ma vaatasin angu esi õõtsal kui selle lahti lasen ei ole tal ju väga liikumis võimalust... taguomal muidugi on seda kuni mingi 1,5cm aga kas esiomal ka... ??? et on see sillastend paratamatus?
Kui sa rooliotsi lahti ei võta siis ei pea.
Aga tee nii et võta alt sarniiri otsast lahti ja ülevalt püstaks kolme poldiga aga muidugi enne tõmba tõmmitsega kokku.
Seda ei ole raske teha..
Ja minu teada ei pea minema stendi kui sa rooli otsasi lahti ei kisu.
Esivedrud on sul ju pinge all, kui sa kompoti nii lahti võtad, siis saad pehmeltöeldes tugilaagriga piki molu, kokku neid käsitsi eriti ei pane. Seega on vaja tõmmitsaid (min 2tk), mis kujutavad endast pikka keermestatud latti, mille kummaski otsas on vastupidi suunatud kõverad kihvad. Selle lati peal oleva mutri abil tõmbad kihvade vahel oleva vedru kokku ning saad laagri ilma kehavigastusteta kätte ning samamoodi saad ka asja kokku panna.
nii ma täna loobusin asjast... hakkasin sööma ja orgunnisin endale ühe komplekti (2tk neid tõmmitsaid) .. et minu moto kõik tööriistad peavad olema õiged, kallid ja korralikud ! homme teen siis ära
Lauri_L kirjutas:Esivedrud on sul ju pinge all, kui sa kompoti nii lahti võtad, siis saad pehmeltöeldes tugilaagriga piki molu, kokku neid käsitsi eriti ei pane.
Väike minu poolne mõlin ka vahele. Kui tegu korralike madaldus vedrudega siis ei lenda vastu molu midagi ja saab ka ilma tõmmitsata kokku panna. Kahe pisikese käekese vahel.
mai tea mida sa nende madalduste all mõtled aga ma vähemalt loodan et mul on kõik ikka originaal vedrud nii nagu tehas ette näeb... mulle ei meeldi mingid teised vidinad...
ühest küljest siis ei piisa kui ma ühepoole oma vahetan ? .... lihtsalt ma siin küsin kõik ilusti ette ära siis homme plaan võimalikult kiiresti teha... mul palju muud tegemist
Ei ei, vaheta see 1 ära, mõlemat pole vaja kui teine korras on. Tõsta auto lihtsalt üles, et mõlemad rattad oleks nö rippu. Siis saad kergemini asjad lahti ja pärast kokku
nii vahetatud ta mul ongi.... läks umbes 1h kõik kokku.... tõstsin siis auto üles ja kasutasin abinõusid : tõmmitsaid (2tk), 13 võti , 8 padrun, lapik kruvikeeraja, tungraud, veljevõti ja tavaline tung.... pidin pettuma.... ootasin suuremat tegemist, kuigi oli tõesti, jah, imelihtne