Kurvi kiirelt läbides hakkavad rehvid/pidurid mürisema?
Kurvi kiirelt läbides hakkavad rehvid/pidurid mürisema?
Mure selline, et peale kurvi suurema kiirusega järsku läbimist (rehvid hakkavad vilisema ja tekib kerge külglibisemine) hakkab rooli pöörates kõrvu mingi mürina moodi heli. Nagu hõõrduks rehvid kuskile vastu vms... See kestab siis mingi aeg. maitea mingi ca 500-1000m siis nagu muutub jälle vaikseks. Et mis võib probleem olla. Päris normaalne see vist ju pole. Ja velg on 15'' st ei saa ju nagu koopasse käia. a kurvi läbides siis rattad suht põhja pööratud... Kui segaseks jäi püüan paremini seletada aga vast saite aru. Et ootaks siis tarku ideid, milles probla võib olla. Ja seletage pln suht lihtsas keeles. Pole väga asjatundja auto alal...
Autoks siis 323 kupee '95
Autoks siis 323 kupee '95
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mis mõõdus rehvid? Kui väga kõrged, siis võivad logareid närima hakata, samas kõrge rehv annab ka palju järgi ja väga järsus kurvis välja keeratud ratastega ja suure hooga võivad veljed vastu maad puutuda 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Räägi veidi lahti. Mis seal reaalselt probla võib olla ja palju sel juhul remont maksta võib? Ise mõtlen, et siis peaks ju ka muudes olukordades "müristama", mitte ainult kurvis kui vilinaga läbi sõidetud on... NÄiteks parklas manööverdades ju kah rattad tihti põhjas - aga siis pole mingit müra ega rool raske vms...Cardo kirjutas:pigem ehk roolivõimuga seotud probleem ?
ratas blokkis? ABS blokeerumisvõimalust ei likvideeri?vull kirjutas:kui mürin peale jääb, siis pakuks et pidurisupporti kolb on roostes ja vajab vähe nokitsemist. kummivilin tuleb äkki sellepärast, et ratas blokis?:D eriti veel kui külglibisemisse läheb
Vist esimene kord, kui seda "müra märkasin", siis oli umbes selline olukord, et pidurdasin järsult ca 140-150km/h pealt enne kurvi hoo maha ja ca 180kraadi kurv oli. kurvi läbides võis kiirus olla äkki 30-40 a peast ei mäleta kah... Siis nagu oli müra. Mõtsin et äkki said pidurid palju vatti ja seepärast a teised juhused - siis olid kiirused enne kurvi jõudmist tüki väiksem ikka (ca 60 äkki). Kurvid laugemad ja kiirus kurvis vbla 40-50. a 100% ei mäleta kah.
mh...
edit*
kui supporti kolb kinni on roostetanud, siis abs eriti ei aita
edit*
kui supporti kolb kinni on roostetanud, siis abs eriti ei aita
Viimati muutis vull, 27.06.2008 11:47 26, muudetud 1 kord kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Suht mõttetu teema arendus.
MIne sõida kuskile remondikohta ja lase oma auto üle vaadata.
Pange teema lukku ära.
MIne sõida kuskile remondikohta ja lase oma auto üle vaadata.
Pange teema lukku ära.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
.
võibolla hakkab hoopis rattalaager häält tegema?