1. leht 1-st

E36 pöörded kõiguvad!!!

Postitatud: 03.01.2005 18:56 56
Postitas silvet1
mul on selline jama bmw e 36-ga et pöörded kõiguvad kas keegi oskab midagi kuidagi aidata või on kellelgi endal midagi sellist old milles võib probleem olla?

Postitatud: 03.01.2005 18:59 18
Postitas Silwer
Tühikäigumootor räpane või ära koolenud...

Postitatud: 03.01.2005 20:30 30
Postitas meph
Teema võiks probleemi veidi paremini kirjeldada ;)

Seda teemat on päris palju siin foorumis ka arutatud, otsing võib aidata.

Peale tühikäigumootori võib probleemne olla ka lambda andur, õhukulumõõtja, drosselklapi potekas jne... kõige mõttekam on truumu juurde laki 6 minna vast... kui midagi spetsiifilisemat peale selle, et pöörded kõiguvad õelda ei oska, siis siin foorumis see suht mõttetu spekuleerimine.. variante on palju :)

Postitatud: 03.01.2005 21:01 43
Postitas silvet1
käisin seal diagnostis aga ei sand ühendust nii et jäi diagnost tegemata!plaan on minna unitedisse!

Postitatud: 03.01.2005 22:12 05
Postitas meph
Kellega ei saanud ühendust? Või siis boschi pink ei saanud autoga ühendust?

Postitatud: 03.01.2005 22:29 08
Postitas Krst
meph kirjutas:Kellega ei saanud ühendust? Või siis boschi pink ei saanud autoga ühendust?
Ma eeldan et ei saanud ajuga ühendust.

Postitatud: 03.01.2005 23:08 53
Postitas Priit Peljo
Häbi Häbi .
Klubiliige ja ei oska teema pealkirja kirjutada.
silvet1-le

Postitatud: 03.01.2005 23:37 02
Postitas Priit Peljo
Peale minu märkust muutis Ain pealkirja:)

Postitatud: 04.01.2005 17:34 39
Postitas silvet1
laki 6-es ei saanud ühendust!

Postitatud: 04.01.2005 19:07 11
Postitas TCO
Kui kogu aeg kõigub siis vist lambda andur, kui pinge kõikumine ära mõõta siis saab teada, kas süüdi on lambda andur.

Postitatud: 04.01.2005 20:25 06
Postitas meph
laki 6'es ei saanud ühendust jah sellest saanud aru, aga millega ei saanud ühendust... kas laki 6'ga või siis auto ajuga? :)

Postitatud: 04.01.2005 22:18 48
Postitas Olts
Meph mis sa niisama nokid, saad ju aru küll mis öelda tahetakse.

Postitatud: 05.01.2005 01:17 59
Postitas userxxx
Kui lamda on siis kohe käivitades kõikuma ei tohiks hakata, lamda ei hakka külmalt kohe tööle. No vähemalt endal oli puruks lamdaga see lugu, et kukkus kõikuma nii 5-6 minutot peale käivitamist.

Postitatud: 05.01.2005 03:47 21
Postitas meph
Olts kirjutas:Meph mis sa niisama nokid, saad ju aru küll mis öelda tahetakse.
Ma lihtsalt tahaks, et inimesed väljendaks ennast arusaadavalt. Masendav lihtsalt.

Postitatud: 05.01.2005 03:58 11
Postitas Simsa525
Tuntud Nokia.... meph... :lol: ei jää sul ka midagi kunagi ütlemata....

Postitatud: 05.01.2005 05:40 00
Postitas meph
Tea kas ma nüüd nii palju just ka nokin kogu aeg...

Lihtsalt kui ikka mõni pärl silma jääb, siis näpud automaatselt klaveril toksimas... :p

Postitatud: 05.01.2005 09:15 18
Postitas Aaro
Ei pea see lambda ka koguaeg kõikuma, minu oma mõnikord kõikus nii et suri välja, teinekord jälle töötas korralikult ( ei kõigutanud ). Oli lihtsalt suremise ääre peal, kord töötas kord mitte.

Postitatud: 05.01.2005 18:06 18
Postitas silvet1
jah laki 6-es ei saanud auto ajuga ühendust !!!



ja asi võib küll olla lambda s sest algul külma mootoriga pöörded ei kõigu ja siis alles mõne minutipärast hakkavad kõikkuma !

Postitatud: 15.02.2005 11:38 08
Postitas marx
Siin seda probleemi lahatud laialt, aga mul läheb probleem edasi. Kõige alguses hakkasid pöörded kõikuma, läksin diagnossi- lamda läbi. Sai uus pandud(originaal UM-is) töötas 4 kuud. Läksin ülevaatusele, CO ja HC paigast ära. Läksin jälle diagnossi, lamda surnud, pandi garantii korras uus. Sellest on nüüd 6 kuud ja ikka vahel viskas pöördeid tühikäigul, aga mitte nii nagu katkise lamdaga 500 - 1500rpm vaid ca 500 -750 rpm. Läksin jälle diagnossi, lamda korras, aga lamda veakood sees. Kustutati siis see ära ja nüüd paar päeva tagasi sõidan mitte väga korralikult(oli tõmblemist lasin korra pöörded piirajasse) tundsin et jõud kadunud. Laisin tühikäigul töötada- pöörded kõikusid nagu katkise lamdaga 500- 750 rpm. Tegin "restardi"(jätsin korra seisma) siis töötas edasi korralikult ja töötab tänaseni. Targad tegijad rääkisid, et 91 a 325i on sellised probleeme esinenud, asi siis selles et kondents vesi ei saa välja, eriti kui on palju lühikesi otsi et sumps soojaks ei lähe, pidurdades pidi vesi jooksma lamdale peale?? On keegi sellist teooriat kuulnud? Ja milline siis 92-> sumps siis on??

Postitatud: 18.02.2005 09:56 36
Postitas dantee
Krt see vee jutt tundub küll mäemögana, ega sa ju voolikust vett sisse ei lase ja ega pidurdamisel mootor ei seisa vaid puhub ikka välja poole. Üldiselt ei kogune sinna sellist vett kunagi, vaata kus lamda asub ja mõtle siis, kui palju selleks vett on vaja, et see ära uputada?!

Postitatud: 18.02.2005 19:53 39
Postitas truumu
Boschi esindaja käis välja sellise ametliku teooria, et lambda saab "termoschoki", kui saab koos süütega soojendustoite peale
see johtub M50-ne kollektori omapärast...
seepärast Boschi lambdasid garantii korras ära ei vahetata enne, kui aju ümber progetud hilisemaks lambdarelee sisse lülitamiseks(UM-is)

Postitatud: 21.02.2005 08:40 04
Postitas marx
Ma ei tea, kas aju ümber progreti, aga relee vahetati küll. Aga kokkuvõttes on seda probleemi võimalik lahendada, kuigi kogetu põhjal ei tea UM-i mehed sellest vist eriti palju(ei räägi tln UM-ist). Mul leidsid nad oletatavaks põhjuseks tagumise sportpüti???? Aga eks ma siis juhin nende tähelepanu vastavatele asjadele!