E39 diisel teeb vahest imelikke liigutusi???

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

carmely kirjutas:Kui suur Mägilane su läbisõit on autol??? Et pihustiotsad läbi??? Mul 150000 ja äkki peaks ka minema vaatama kas nendega kõik OK
Pihustiotsad mul vist solkkütuse tagajärjel läbi, mille ma autot tuues Rootsist sisse sain ja selle tagajärjel ka esimest korda kõrgsurvepumba ära vahetasin :(
Kui sul mootor ei suitse, kütust palju ei võta ja selliseid trikke rohkem ei tee ja käivitub ilusti siis ma ei muretseks, enne võiksid kontrollida pihustite voolikud üle ja kui on vanad st. kõvad ja rabedad siis vaheta ära. Need ei maksa palju kuid mõjutavad käivitamist ja mootori tööd palju ;)
BMW touring
carmely
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 07.03.2005 20:28 29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas carmely »

aitäh Mägilane!!!
ELU ON MÄNG JA SEIKLUS!!!
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

NO TORE.
Tellisin siis uued otsad ja enne kui otsad kohale jõudsid mõtlesin et proovin ka kütuselisandit "Motul" mida Valdek müüb ja pidavat aitama. Aitas, (soovitan teistelgi proovida), pidurdamisel tekkiv puterdus taandus u. korrale päevas ja mõnipäev ei puterdanud kordagi, mõtlesin et kui otsad ka vahetatud siis peaks äkki ok olema, EKSISIN.
Kuna otsi pakuti kahte varianti Bosch ja DTP, ning viimane ka Saksas valmistatud (väidetavalt) ja kolm korda odavam kui Bosch, otsustasin DTP kasuks. Otsad tellisin Männikult "Test Rem"ist ja lasin ka neil vahetada ja kontrollida. Kuid peale pooletunnist sõitu tuli tühikäigul sisse selline värin ning puterdus ja mitte ainult pidurdamisel vaid ka lihtsalt tühikäigul töötamisel niiet ... :!: :!: :evil:
"Test Rem"i helistamisel tuli sealt jutt, et vaevalt viga otstes on vaid kindlasti on mingi andur läbi, kuigi enne vahetust kõik töötasid :shock:
Esmaspäeval siis sinna tagasi ja eks näis...
BMW touring
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

ja kuidas esmaspäeval läks? Asi nüüd korras?
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Ivar kirjutas:ja kuidas esmaspäeval läks? Asi nüüd korras?
Esmaspäev... krrt tööd on nii palju et esmaspäevast sai märkamatult reede ja Test Rem-i ma ei jõudnudki.
Kuid tegin ise niipalju et ostsin UM-ist neljanda e. siis anduriga pihusti ja vahetasin ära, aga muutust ei mingit.
Nüüd aga märkasin midagi uut mis paneb jälle k.survepumba korrasolekus kahtlema :( Nimelt kui olen auto soojaks sõitnud ja jään kohapeale seisma mootor tühikäigul töötamas, normaalselt, ilma värinata ja tuled ning konditsioneer sisse lülitatuna ja need korraga välja lülitan, hakkab mootor täiega värisema ja puterdama :shock: ja kui need jälle korraga sisse lülitan kaob värin ja puterdus ja mootor hakkab norm. tööle :roll:
Tunne on et peab vist Test Rem-i asemel UM-i minema :evil:
BMW touring
Kasutaja avatar
Viljo
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hareid, Norra

Postitus Postitas Viljo »

Ma võin küll mööda rääkida aga näiteks oli mul kunagi E28 524td millel sama häda - et vahest mootor kõvasti rappuma ja koledat häält tegema hakkas(tühikäigul pidurdades ja käivitamisel). Siis oli probleem kahemassilises siduris(nimelt diisli sidurikettal puuduvad leevendusvedrud, leevendus on lahendatud hoorattas, mis on kaheosaline). Kui hooratta vedrud on väsinud, siis lihtsalt hooratas läheb väikestel pööretel balansist välja ja see tekitabki hirmsat häält ja pöörete kõikumist. Praegu sõidan E39 525TDS'iga ja aeg ajalt täheldan sama viga.
Ma võibolla räägin küll valest probleemist aga panin tähele, et seda varianti ei olnud keegi välja käinud.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

see versioon sai välja käidud...UM kontrollis väidetaval kõik järele...korras pidi olema...mõte kisub uuesti kõrgsurvepumba juurde...eks Mägilane ise räägib täpselt.
Kasutaja avatar
Viljo
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hareid, Norra

Postitus Postitas Viljo »

No tegelikult ma päris tahaks teada kuidas nad seda sidurit kontrollivad? Diagnostikast seal kasu ei ole. Kui see kontrollimine on võimalik ilma käigukasti eemaldamata siis tahaks teada kuidas nad seda teevad? Mul vennal oli ka paar aastat tagasi 524ga sama probleem - Samuti oli viga hoorattas.
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Viljo kirjutas:Ma võin küll mööda rääkida aga näiteks oli mul kunagi E28 524td millel sama häda - et vahest mootor kõvasti rappuma ja koledat häält tegema hakkas(tühikäigul pidurdades ja käivitamisel). Siis oli probleem kahemassilises siduris(nimelt diisli sidurikettal puuduvad leevendusvedrud, leevendus on lahendatud hoorattas, mis on kaheosaline). Kui hooratta vedrud on väsinud, siis lihtsalt hooratas läheb väikestel pööretel balansist välja ja see tekitabki hirmsat häält ja pöörete kõikumist. Praegu sõidan E39 525TDS'iga ja aeg ajalt täheldan sama viga.
Ma võibolla räägin küll valest probleemist aga panin tähele, et seda varianti ei olnud keegi välja käinud.
Ka seda varianti on juba mõeldud ja ladusin UM-is ka selle teooria välja kuid sealt sain vastuse- ei usu, kontrollisime alt vaadates et kõik tiftid on alles ja terved ja ka andur on puhas ja korras jne. Muidugi ei ole ma seda varianti veel maha kandnud ja arvatavasti see järgmine asi kui...
Nimelt on töös järgmise variandi kontrollimine.
UM-ist tuli nimelt versioon, et pumba sees olev elektrooniline dosaator on vigane või tehases valesti kalibreeritud ja seetõttu on praegu stendimisel üks teine pump mis peale kontrollimist mulle autole peale läheb, et siis näha kas see versioon ka tõele vastab. Ootangi pumpa stendimiselt ja kui käes ja peale pandud eks siis annan teada mis tulemus on :roll:
BMW touring
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Mägilane kirjutas:NO TORE.
"Test Rem"i helistamisel tuli sealt jutt, et vaevalt viga otstes on vaid kindlasti on mingi andur läbi, kuigi enne vahetust kõik töötasid :shock:
Esmaspäeval siis sinna tagasi ja eks näis...
Käisin siis nüüd ka Test Remis kuna pihustid hakkasid lekkima ja see nende jutt, et uued otsad ja ei saa olla viga nendes, vajas kontrollimist. Lasin pihustid maha võtta ja stendi panna. Ma pole mingi spets, kuid nägin et avanesid kõik 150-ga st. õige rõhuga kuid lasin siiski vanad otsad tagasi panna v.a. 4-s mille juba UM-ist uue ostsin, peale seda kui nad selle ülevoolu otsa vahetamisega p***e keerasid. Tulemus- :shock: mootor hakkas 5-e vana + ühe uue otsaga paremini tööle kui nende paigaldatud uute otstega. Nende kommentaar ka nüüd:"ei usu, et viga otstes on" ei oska kohe selle peale midagi öeldagi peale :evil: ja lisaks tehke see pihusti ka korda mis järjekordselt lekib :evil:
See jama hakkab juba üle viskama
BMW touring
Kasutaja avatar
Viljo
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hareid, Norra

Postitus Postitas Viljo »

Ma pole küll autot näinud aga olen ikkagi suht kindel, et viga siduris. Kui jälle sihukest trikki teeb, siis vajuta sidur alla- vaata mis juhtub!!! See peaks natuke rappumist vähendama, kuid täielikult kaob ära gaasi andes.
Kui siduri vajutamine midagi muudab, siis pole mõtet viga mujalt otsida.
E39 530i, E61 530d
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Viljo kirjutas:Ma pole küll autot näinud aga olen ikkagi suht kindel, et viga siduris. Kui jälle sihukest trikki teeb, siis vajuta sidur alla- vaata mis juhtub!!! See peaks natuke rappumist vähendama, kuid täielikult kaob ära gaasi andes.
Kui siduri vajutamine midagi muudab, siis pole mõtet viga mujalt otsida.
Ootan UM-ist pumba siiski enne ära, et ka see nende väidetav viga välistada.Olen ka sidurit lahutanud selle värina aeg kuid muutust pole täheldanud. Kuid seegi pole ju välistatud, et mõlemad nii sidur kui pump võivad vigased olla ja kaks viga kokku annabki selle värina nii suurel määral.
BMW touring
meim
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 26.10.2004 13:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas meim »

Siduri voimalikus on kull vaike sest ka autom kastiga 2.5tds mootoriga omanikud on sama probleemiga jannanud
Kasutaja avatar
Viljo
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hareid, Norra

Postitus Postitas Viljo »

Mägilane kirjutas:
Viljo kirjutas:Ma pole küll autot näinud aga olen ikkagi suht kindel, et viga siduris. Kui jälle sihukest trikki teeb, siis vajuta sidur alla- vaata mis juhtub!!! See peaks natuke rappumist vähendama, kuid täielikult kaob ära gaasi andes.
Kui siduri vajutamine midagi muudab, siis pole mõtet viga mujalt otsida.
Ootan UM-ist pumba siiski enne ära, et ka see nende väidetav viga välistada.Olen ka sidurit lahutanud selle värina aeg kuid muutust pole täheldanud. Kuid seegi pole ju välistatud, et mõlemad nii sidur kui pump võivad vigased olla ja kaks viga kokku annabki selle värina nii suurel määral.
Mul enda autoga ka sama jama ja järjest süveneb. Üldiselt käin üsna tihti Tallinnas, nii, et oleks äkki võimalik võrrelda probleeme(enda autol suht kindel, et siduri viga). Kui sobib saada oma telef. nr
E39 530i, E61 530d
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Viljo kirjutas: Mul enda autoga ka sama jama ja järjest süveneb. Üldiselt käin üsna tihti Tallinnas, nii, et oleks äkki võimalik võrrelda probleeme(enda autol suht kindel, et siduri viga). Kui sobib saada oma telef. nr
Mul läheb auto homme hommikul UM-i pumbavahetusse aga võiks suhelda siiski et näha kas sul tõesti samad sümptomid ja siis ka näha kas pumbavahetusest on kasu :idea: Helista või saada mulle oma nr siis helistan sulle kui oma auto käes.
56 66 55 38 Margus
BMW touring
Kasutaja avatar
Tom524td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 14.08.2005 21:20 22

524td

Postitus Postitas Tom524td »

JA aa ma ei sa sellest aru et kui korralikult käima läheb ja sõit norm siis miks ainult valgusfoori taga.Mul endal524 td 98 ja hiljuti sama jama.Ei kujuta lausa ette mis jamaga tegu ja turbo vist lõpetas kah töölepingu minuga...
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Auto siis UM-ist tagasi, pump ilusti vahetatud ja tulemus...NULL :evil:
Tuleb vist hakata hooratta kallale asuma kui kellelgi on pakkuda hooratast prooviks või müügiks andke teada :!: Või tuleb mõni mõte mida veel võiks kontrollida andke aga teada :roll:
BMW touring
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

Mägilane, mul Sinust lausa kahju juba, ca 3 kuud see keberniit kestnud ikka rahulikult autoga sõita ei saa :? Kuidas sisetunne on, BMW on ikka veel kvaliteet Sinu jaoks?
Kasutaja avatar
Tom524td
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 14.08.2005 21:20 22

e34 524td 89

Postitus Postitas Tom524td »

Ega siis BMW kvaliteet selle pärast ei lange kui viga ei leita :cry: Oleks viga teada siis ammu ära parandayud ja sõit sama mis ene :)
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Ivar kirjutas:Mägilane, mul Sinust lausa kahju juba, ca 3 kuud see keberniit kestnud ikka rahulikult autoga sõita ei saa :? Kuidas sisetunne on, BMW on ikka veel kvaliteet Sinu jaoks?
Eks signatuurgi ütle: BMW forever... aga eks ta ikka vihaseks teeb kui peaga vastu seina jooksed kogu aeg :roll: kuid alla anda veel ei kavatse ja mis kvaliteeti puutub siis loodan iga uue osaga mille auto külge keeran aga kvaliteeti tõsta ;)
Aga ok, ma ei ostnud ju uut autot ja eks vana auto ost ole ikka õnnemäng, kel veab rohkem kel vähem, muidugi kahju et mul antud juhul vähem aga eks edaspidiseks teadmiste pagas tublisti rikkam ja eks koolirahad tule ikka igaühel ise maksta ;)
Egas midagi pöidlad pihku ja soovige, et see kool mulle väga kalliks ei lähe :D
BMW touring
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Asi päädis siis nüüd sellega, et hakkas nüüd siis ka sidur libisema ja tossab ka peale asenduspumba vahetus nii et tagumist autot pole nähagi :shock: ka tühikäigul on selline kolin ja vibra nagu hakkaks kohe pudenema :oops:
Kuna asi päris hulluks läinud, küsiks, et ehk on kellelgi pakkuda uut või kasutatut hooratast müüa või rentida :lol:
tel. 56 66 55 38
BMW touring
Kasutaja avatar
Viljo
Huviline
Postitusi: 313
Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Hareid, Norra

Postitus Postitas Viljo »

Et ikka on siis siduri viga? Sellest diisliasjandusest olen mina igatahes niimoodi aru saanud, et mida vähem seda toitesüsteemi torkida, seda paremini mootor töötab. Väikest viga remontides probleemid aina süvenevad.
E39 530i, E61 530d
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Viljo kirjutas:Et ikka on siis siduri viga? Sellest diisliasjandusest olen mina igatahes niimoodi aru saanud, et mida vähem seda toitesüsteemi torkida, seda paremini mootor töötab. Väikest viga remontides probleemid aina süvenevad.
Ma ka loodan, et on siduri viga. Tahaks ka lõpuks öelda: BMW- sõidurõõm :cool:
BMW touring
patrik
Huviline
Postitusi: 4590
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

viimati sai avastatud selline asi et modic suudab tõsta ja langetada tühikäiku, käivitusrikastust ja veel mõningaid settinguid diislitel. abi on saanud üks 525 tds, mis kippus välja surema manööverdamistel ja nõksutas tühikäigul. pärast programmeerimist muutus tühikäik ühtlaseks, ei surnud enam välja ja käivitus paremini.
ei saaks nüüd öelda et on võimalik imet teha aga antud autol oli tulemust küll
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Sai siis nüüd vahetatud ka DTP pihustiotsad Boschi otste vastu ja saabus ka lõpuks hooratas ja sidur kohale ning tänu Valdekule ja Janekile ka ära vahetatud. Peale tunniajast sõitu täna on kiskus näo selliseks :D Puterdus on kadunud, panin tähele vaid seda et tossab veel aga ootan nüüd veel millal saan UM-is peale ka uue stenditud pumba ja siis räägin tulemustest edasi
BMW touring
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

To patrik: Minu auto oli siis see, millel sa avastasid tühikäigu pöörete muutmise võimaluse Modicuga. (UM-is on seda juba vähemalt 2 aastat tehtud). Praeguseks olen autoga peale regullimist sõitnud paartuhat kilomeetrit ja selle aja jooksul pole auto kordagi veel tühikäigul välja surnud. Tühikäigu hetkelist suuremat kõikumist on juhtunud 2 korda eelmise nädala jooksul+ veel vaid kõrvaga tajutav üliväike kõikumine parklasse tagurdamiste juures. Käivituse paranemine oli ainult näiline (st, et auto läks paremini käima ainult üksainus kord sinu juurest välja sõites ja pärast võttis ikka 1-2 sekundit aega enne kui auto käima läks). Suur tänu igastahes tehtud töö eest, sest auto kasutamismugavus on tunduvalt paranenud :D (ei ole eriti hea kui linnas ühel hetkel nii piduri kui ka roolivõim korraga ära kaovad...) :o
fireman1
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 27.04.2005 16:28 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fireman1 »

mis loom see modic on, kus sellise asjaga tegeletakse, palju maksma läheb?
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

Sai siis ka nüüd ka lõpuks kõrgsurvepump stendimiselt kätte a ka peale pandud kuid tulemus pole see mida lootsin. Proovin siis veits kirjeldada mis mulle silma-kõrva jäi, äkki oskavad teadjamad väheke arvamust avaldada millest see võib olla (ise arvan pumba vale reguleering ehk), arvestades seda, et on uued pihustiotsad, kõrgsurvepump,hooratas koos siduriga.
1. tossab ka normmalsel kiirendamisel (mitte pedaal põhjas)
2. viskab vahest tühikäigul töötamisel värinad või üksikud tõuked sisse nii soojalt rohkem kui külmalt.
3. sõites ühtlase gaasiga nt. teise käiguga hakkab nagu katkuma ja vibra tuleb sisse.
4. küttekulu pardaarvutis on linnas keskmine 5.8l/100km :shock: mis oleks muidugi tore aga reaalselt on muidugi u 10l/100km kohta
5. kui pump peale pandi öeldi, et ei taha töötada keskmiste parameetritega (mis-iganes, ei jäänud täpselt meelde) hakkas mootort väristama ja jõnksutama, kuid kui tõstis või langetas neid mis-iganes parameetreid hakkas norm. tööle.
PS. kõrgsurvepump vahetatud UM-i diislispetsi poolt ja regullitud Karla-autos ning sõitis ühe päeva ilma värinateta kuid nüüd hakkab iga päevaga üha rohkem värisema tühikäigul. Ootaks siis arvamusi või soovitusi kelle poole veel pöörduda peale UM-i või kus-kes oskaks pumpa regullida (kui on ikka selle regulli viga)
Ette tänades.
BMW touring
patrik
Huviline
Postitusi: 4590
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

no sinu elu on eriti lihtsaks tehtud- jalaga uks lahti ja nõua töö kvaliteetset lõpetamist
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Mägilane
Huviline
Postitusi: 123
Liitunud: 19.05.2005 23:24 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägilane »

patrik kirjutas:no sinu elu on eriti lihtsaks tehtud- jalaga uks lahti ja nõua töö kvaliteetset lõpetamist
Saigi auto Karla Autosse viidud hommikul, kust ta vahepeal UM-is käis ja homme hommikul saan tulemusi näha :roll:
BMW touring
Vasta