E28 näidikud jamavad
E28 näidikud jamavad
kõigepealt peale nende kahe patarei vahetust näidikute skeemil hakkas temp. seier oma elu elama, alguses näitas lihtsalt pisut rohkem kui tavaliselt, siis vahepeal läheb järsku punasesse siis näitab jälle õiget kraadi, ühesõnaga tilberdab nii kuis ise tahab. Siis mingi aja pärast hakkas bensiini seier alguses rohkem näitama, just külma autoga näitab 10-15 liitrit rohkem, auto soojaks läheb siis tasapisi vajub õigesse asendisse.
Peale aju vahetust hakkas tahokas jamama. Kui tuled ei põle näitab ainult kuni 1100 pöördeni siis kukub nulli. Kui tuled põlema panna siis külma autoga ei taha ka hästi näidata, pendeldab 0 ja õigete pöörete vahepeal. Kui mootor ja salong soojaks lähevad siis hakkab näitama, kuid aeg ajalt paarutades ikka kukub nulli ja siis jälle näitab. Soojalt tuled ära kustutada näitab kuni 1100.ni. Vana ajuga töötas tahokas ilusti, nii soojalt kui külmalt.
Pistikute ühendused tunduvad ilusad olema, paar korda olen näidikuid lahti kakkunud, omast arust nagu vigastanud ei ole midagi.
Ehk patareide vahetusega rikuti miskit ära?
Peale aju vahetust hakkas tahokas jamama. Kui tuled ei põle näitab ainult kuni 1100 pöördeni siis kukub nulli. Kui tuled põlema panna siis külma autoga ei taha ka hästi näidata, pendeldab 0 ja õigete pöörete vahepeal. Kui mootor ja salong soojaks lähevad siis hakkab näitama, kuid aeg ajalt paarutades ikka kukub nulli ja siis jälle näitab. Soojalt tuled ära kustutada näitab kuni 1100.ni. Vana ajuga töötas tahokas ilusti, nii soojalt kui külmalt.
Pistikute ühendused tunduvad ilusad olema, paar korda olen näidikuid lahti kakkunud, omast arust nagu vigastanud ei ole midagi.
Ehk patareide vahetusega rikuti miskit ära?
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
mul on 2 E28t ja mõlemal elavad näidikud ka oma elu
ausalt öelda ei ole viitsinud süveneda, aga mõneks ajaks saab korda kui kellaplokk lahti võtta, puhtaks puhuda, ära kuivatada ja kontaktid spray'ga ära puhastada
mul niiskes päris eksreemne - kõik tuled vilguvad jne - aitab rusikaga armatuurile koputamine
seal on meeletu elektroonikajura, isegi keeldun uskumast, et 80ndate alguses midagi sellist teha osati
otsi mõni elektroonikafriik, las kontrollib skeemi luubiga üle ja joodab kahtlased kohad üle
arvatavasti plaadi viga
muutumine tulede lülitamisega näitab massi viga - armatuuripirnid saavad ka sealt kuskilt massi - sellest alustagi
ausalt öelda ei ole viitsinud süveneda, aga mõneks ajaks saab korda kui kellaplokk lahti võtta, puhtaks puhuda, ära kuivatada ja kontaktid spray'ga ära puhastada
mul niiskes päris eksreemne - kõik tuled vilguvad jne - aitab rusikaga armatuurile koputamine
seal on meeletu elektroonikajura, isegi keeldun uskumast, et 80ndate alguses midagi sellist teha osati
otsi mõni elektroonikafriik, las kontrollib skeemi luubiga üle ja joodab kahtlased kohad üle
arvatavasti plaadi viga
muutumine tulede lülitamisega näitab massi viga - armatuuripirnid saavad ka sealt kuskilt massi - sellest alustagi
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
tahho
Võiksin üle vaadata kui huvi on!
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
520i-85
oli sama lugu-viga oli armatuuritaguses pistikühenduses.ega miski muu ei aidanudki, kui panin pistiku ja tühja pesa vahele kustukummi tüki, mis hoiab pistikut nagu pinge all ja kontakt on olemas.aga paistab, et see kummitükk hakkab ka ära "surema", sest viimasel ajal näitavad kellad jälle kalossinumbreid.