E34 525IX nelivedu ei toimi !
E34 525IX nelivedu ei toimi !
Probleem selles siis, et touringul veavad ainult tagumised rattad, varem vedasid kõik. Põleb ka veojõu kontrolli tuli. Rääkige võimalikest vigadest.
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Mine lase vahekasti juhtplokki (e "aju") diagnoosida.
Loodetavasti on viga lihtsalt elektroonikas (katkine ühendus/kehv kontakt/ABS andur vms).
PS Asja uuesti uurides ütleks siiski, et isegi ilma igasuguse elektroonikata peaks vahekast kõiki 4 ratast vedama. Kui ees vedu üldse ei ole, siis ilmselt ainus seletus oleks mehhaniline ühenduse puudumine tagumise ja esimese telje vahel. Esimene kahtlusalune siinkohal on vahekasti kett. Kahjuks tundub sedasi, et vahekasti osi eraldi ei müüda.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... nsfer_box/
Loodetavasti on viga lihtsalt elektroonikas (katkine ühendus/kehv kontakt/ABS andur vms).
PS Asja uuesti uurides ütleks siiski, et isegi ilma igasuguse elektroonikata peaks vahekast kõiki 4 ratast vedama. Kui ees vedu üldse ei ole, siis ilmselt ainus seletus oleks mehhaniline ühenduse puudumine tagumise ja esimese telje vahel. Esimene kahtlusalune siinkohal on vahekasti kett. Kahjuks tundub sedasi, et vahekasti osi eraldi ei müüda.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... nsfer_box/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Seda marki autot on Eestis suht vähe ja veel vähem on remondimehi, kes seda neliveo süsteemi jagavad. Omast kogemusest ütlen, et kõiksugu diagnostikad on mõttetud. Raiskad raha lihtsalt. UM ütleb Sulle, et vaheta kast välja. Vahekasti juppe pole ka kuskilt saada, et kuskil mujal teha. Lahendus on uus kast, mis maxab 2000$. Võid ka lammareid proovida, ehk joppab.
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
nii see on mu venna alustatud teema autoomanik olen mina ja tegelikult on asi nii et esi rattaid hakkab vedama korraks kui koha pealt minema lähed aga siis nagu takkistaks midagi ei luba kerima esimesi rattaid ja veojõukontrolli tuli põleb kunagi oli mul veel see jama jäin hange kinni ja siis kraapisin seal lõi veojõukontrolli tule põlema ja esi rattad lõpetasid töö j2tsin auto seisma ja panin uuesti käima siis toimis jälle kõik aga nüüd on jäänud kogu aeg põlema see tuli ja ära ei kustu vahe peal võtab isegi esi rattad ringi aga see mõnda aega ja siis vedu jälle kadund
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
pole lahenenud
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Juhul kui kett on terve, mida ta ilmselt on, siis on viga ilmselt elektroonikas. 525iX ei ole mitte viskoga vahekast nagu seda on 325iX-il.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Kontrolli ABS-andureid, kui mõni läbi siis teeb ka sinu kirjeldatud jama. Endal ABS anduriga kogemus olnud ja veojõukontrolli tuli põleb ka siis pidevalt. Mõõda oommeetriga takistust, kui midagi ei näita siis andur läbi.
- bemmifänn
- Huviline
- Postitusi: 175
- Liitunud: 15.03.2006 20:07 54
- Peamine sõiduk: E39
- Asukoht: Järva-Jaani
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Mul ka mure neliveoga!
Kui autol tagumised rattad õhus kas siis ei peagi esimesed vedama?
Muidu veavad kõik rattad.
Olen paar korda saba autol lumehange otsa istutanud nii, et rattad õhus ja sealt ta enam ilma teise auto abita ei liigu.
Kui autol tagumised rattad õhus kas siis ei peagi esimesed vedama?
Muidu veavad kõik rattad.
Olen paar korda saba autol lumehange otsa istutanud nii, et rattad õhus ja sealt ta enam ilma teise auto abita ei liigu.
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Peaks ikka ronima küll. Vähemalt mul masin 01/95 toodetud ja ronib igatpidi, oluline on muidugi rehvi haakumine. Aga kuni 09/93 ja sealt üles on plokeeringu süsteemi ülesehitus vähe erinev. Kuni 09/93 on tagadifri plokeeringu jaoks eraldi agregaat paremal lansekal+aju, aga hiljem süsteemi lihtsustati ja loobuti eraldi süsteemist ja integreeriti ABS pumba pealt toimivaks. Nii et kui juppe otsida peab seda silmas pidama. Põhimõtteliselt oli ikkagi 325iX süsteem lollikindlam ja parem-vahekastis visco, tagadifris visco ja esidiffer vaba, aga vahekasti visco ei lase ka sellel kinnijäämisel tühja lüüa. 525 IX-l vahekasti magnetsidurit pidurdatakse kinni vastavalt veojõu vajadusele taga- või esiratastele. Tavaolekus jaotub veojõud vastavalt 36% ette ja 64% taha, vajadusel astmeliselt 0-100% ühelt teljelt teisele. Seega osutub selle variandiga väga tähtsaks rehvide hea haarduvus, kuna jäika ülekannet kuhugi ei toimu, vaid kõik on sujuv.
Sai paar talve tagasi tagurdatud mingisse lumisesse lohku ja esimene moment tundus et siia jäängi aga siis hakkas masin ratastega toimetama ja astus nagu vana mees välja. Võttis ikka näo irvele küll. Aga meie talvede juures tasub IX eelistada ikka naastu. Linnameestel vast lammelli-on vaiksem.
Sai paar talve tagasi tagurdatud mingisse lumisesse lohku ja esimene moment tundus et siia jäängi aga siis hakkas masin ratastega toimetama ja astus nagu vana mees välja. Võttis ikka näo irvele küll. Aga meie talvede juures tasub IX eelistada ikka naastu. Linnameestel vast lammelli-on vaiksem.
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Minu omal ka nelikveoga probleeme.
Asi hakkas pihta peale abs anduri pistiku lahti ühendamist, see oli parem tagumine (oli vaja), tegin paar ringi ja panin tagasi aga tuli armatuuris ei kustu ja ka diagnostikaga ei saa ligi ajule mis seda süsteemi kontrollib.
Põlevad nii abs kui ka veojõukontrolli tuli.
Prooviks abs aju vahetada, sest olen kuulnud, et abs pistikut lahti ühendades või siis katkise anduri korral ei tohi autoga liikuda kuna see pidi aju läbi kärsatama aga pole leidnud ühtegi vahetuseks!
Asi hakkas pihta peale abs anduri pistiku lahti ühendamist, see oli parem tagumine (oli vaja), tegin paar ringi ja panin tagasi aga tuli armatuuris ei kustu ja ka diagnostikaga ei saa ligi ajule mis seda süsteemi kontrollib.
Põlevad nii abs kui ka veojõukontrolli tuli.
Prooviks abs aju vahetada, sest olen kuulnud, et abs pistikut lahti ühendades või siis katkise anduri korral ei tohi autoga liikuda kuna see pidi aju läbi kärsatama aga pole leidnud ühtegi vahetuseks!
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Olemas selline auto et juppe proovida ja vōimalik vigu leida diagnostikaga. Kontaktid profiilis
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Kui sa oma autol ketti või keti hammasratast pole ära siiamaani vahetanud .Siis konkreetsel masinal oli see viga juba 5a tagasibemmifänn kirjutas:Mul ka mure neliveoga!
Kui autol tagumised rattad õhus kas siis ei peagi esimesed vedama?
Muidu veavad kõik rattad.
Olen paar korda saba autol lumehange otsa istutanud nii, et rattad õhus ja sealt ta enam ilma teise auto abita ei liigu.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Mis jama siis võiks olla, kui esimene parem veovõll on eemaldatud, aga auto ei liigu paigalt. Sidur nagu libiseks läbi ja vaevu masin liigub. Kas siis tagumised rattad ei peaks töötama? Miskit mul tagasillas puruks, kuskil kastis?
Teine võll läheb muidugi külge, kui saan kusagilt. Ei taha esialgu UM-i ust vaibaks lüüa ja sealt tellima hakata.
Teine võll läheb muidugi külge, kui saan kusagilt. Ei taha esialgu UM-i ust vaibaks lüüa ja sealt tellima hakata.
E82
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Kui veovõll eemaldatud siis ei peagi auto liikuma ju.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Kas see ei tee sama välja, kui esimene ratas oleks libeda peal ja käib ringi. 4-st üks ratas ei vea ja kohe terve auto seisab?
E82
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Ei seisa ju terve auto. Ise ütlesid nagu sigur libiseks läbi ja üks tagumine natuke liigub
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
E30IX-l saab autot küll liigutada, kui üks võll pooleks on. Ilmselt siis 34-ja süsteem nii palju erinev
E82
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
4-vedu võiks poole veoga ikka liikuda kui üks ratas tühja käib. MIs sest 4-veost muidu tolku on?ooDDoo kirjutas:Kui veovõll eemaldatud siis ei peagi auto liikuma ju.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Vaadake asi on selles, et kui üks pooltelg eemaldatud siis auto ei saagi liikuda, eemaldatud või katkine pooltelg hakkab ju sateliitide mõjul vastupidi veosuunale liikuma ja käibki tühjalt ringi. Kui jääl käib esimene ratas nt ringi ( veosuunas) siis juhitakse ikkagi taha ka vedu sest e34ix-l peaks sildadevahelise jõu juhtimine käima niimooodi: " onclick="window.open(this.href);return false; !
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Minul selline kogemus, et esimene pooltelg jäi korralikult pessa lükkamata ja auto ei liikunud mitte kuhugi.
Lukksepp avastas ja lükkas paika, siis kõik toimis.
Täpselt ei tea, aga see tuluke seal armatuuris peaks olema electrical diferential block märgutuli, kehtib siis aint esisilla toimetustele.
Ma jäin kunagi kraavi põhja kinni nii, et esirattad õhus, siis toimisid küll kõik rattad, tuli välja mis kolin tagurbidi, ja veel pervest ülessegi. Sellega,aga vist kuumenes mingi el. üle ja tuli jäi põlema, mis siis peaks tähendama, et blokk kogu aeg peal ja see pole üldse ju hea.
Sai käia diagnostis ja see veateade ära kustutada, peale seda pole probleeme, töötab ideaalselt jälle.
Lukksepp avastas ja lükkas paika, siis kõik toimis.
Täpselt ei tea, aga see tuluke seal armatuuris peaks olema electrical diferential block märgutuli, kehtib siis aint esisilla toimetustele.
Ma jäin kunagi kraavi põhja kinni nii, et esirattad õhus, siis toimisid küll kõik rattad, tuli välja mis kolin tagurbidi, ja veel pervest ülessegi. Sellega,aga vist kuumenes mingi el. üle ja tuli jäi põlema, mis siis peaks tähendama, et blokk kogu aeg peal ja see pole üldse ju hea.
Sai käia diagnostis ja see veateade ära kustutada, peale seda pole probleeme, töötab ideaalselt jälle.
e34-525ix-1993
Re: E34 525IX nelivedu ei toimi !
Ja ma just ostsin ühe 95a ix-i osadeks endale, endal 93a ja juba mõtlesin, et sain selle lanseka peal oleva kobakaga külmaTaksaator kirjutas:Peaks ikka ronima küll. Vähemalt mul masin 01/95 toodetud ja ronib igatpidi, oluline on muidugi rehvi haakumine. Aga kuni 09/93 ja sealt üles on plokeeringu süsteemi ülesehitus vähe erinev. Kuni 09/93 on tagadifri plokeeringu jaoks eraldi agregaat paremal lansekal+aju, aga hiljem süsteemi lihtsustati ja loobuti eraldi süsteemist ja integreeriti ABS pumba pealt toimivaks. Nii et kui juppe otsida peab seda silmas pidama. Põhimõtteliselt oli ikkagi 325iX süsteem lollikindlam ja parem-vahekastis visco, tagadifris visco ja esidiffer vaba, aga vahekasti visco ei lase ka sellel kinnijäämisel tühja lüüa. 525 IX-l vahekasti magnetsidurit pidurdatakse kinni vastavalt veojõu vajadusele taga- või esiratastele. Tavaolekus jaotub veojõud vastavalt 36% ette ja 64% taha, vajadusel astmeliselt 0-100% ühelt teljelt teisele. Seega osutub selle variandiga väga tähtsaks rehvide hea haarduvus, kuna jäika ülekannet kuhugi ei toimu, vaid kõik on sujuv.
Sai paar talve tagasi tagurdatud mingisse lumisesse lohku ja esimene moment tundus et siia jäängi aga siis hakkas masin ratastega toimetama ja astus nagu vana mees välja. Võttis ikka näo irvele küll. Aga meie talvede juures tasub IX eelistada ikka naastu. Linnameestel vast lammelli-on vaiksem.
Aga kas ma siis saan ikka neid osi kasutada oma vanema tüübi 93 a auto peal, kui tarvis peaks tulevikus olema?
e34-525ix-1993