994 pumbakaas 995 pumbale
994 pumbakaas 995 pumbale
kas selline asi on võimalik? mida seda tehes arvestama peaks?
jutt käib siis e34 tds kõrgsurvepumbale e39 pumbakaas.
jutt käib siis e34 tds kõrgsurvepumbale e39 pumbakaas.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Kuna 994 on juba uuema kaanega pump, siis ma olen suhteliselt kindel,- kuid sellegipoolest pead panti ei pane-, et ei sobi. Olen kuulnud ,et 994 pump tervelt on võimalik, kuid selleks tuleb aju ära vahetada. Ennast huvitab ,et mis seal täpsemalt vaja teha on. Kas pump sobib ise ilusti 993, 995 pessa või peab tegema vaheplaadi;kas juhmestikus on veel midagi, mis tuleb ümber teha. Kui SanderK peaks siia kiikama, siis äkki saab vastused.raitz87 kirjutas:kas selline asi on võimalik? mida seda tehes arvestama peaks?
jutt käib siis e34 tds kõrgsurvepumbale e39 pumbakaas.
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
pumba alumine osa on neil ükssama.993 ja 995 kaaned on omavahel vahetatavad.994 kaan on erinev.993 ja 994 alumine osa ükssama.995 pump on võimalik paigaldada 993 asemele vaheplaadi abil.993 ei saa paigaldada 995 asemele.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
[/i]kas selline asi on võimalik? mida seda tehes arvestama peaks?[/i]
On küll võimalik.
Vahetada tuleb DDE, ideaalis ka mootori juhtmestik või vastavalt elektriskeemile täiendused sisse viia.
Paigaldada EWS koos kõige juurde kuuluvaga või otsida DDE-le vastav soft (viimasega pole kursis ja ei tea kas on olemas aga teoreetiliselt võiks olla...)
Kui DDE ja EWS ei tule samalt autolt on vajalik BMW põhise diagnostikaseadme olemasolu.
Rohkem ei viitsi hetkel kirjutada...
P.S. Kui kellelgi peaks olema DDE2.1 masinalt (e34 525 TDS toodetud peale jaanuari kuud 1995 aastal) pärit Kombi coding plug siis oleksin selle proovimisest/ostmisest huvitatud või kui keegi teab muud moodust tahhomeetri õieti tööle saamiseks võib ka sellest julgelt teada anda.
On küll võimalik.
Vahetada tuleb DDE, ideaalis ka mootori juhtmestik või vastavalt elektriskeemile täiendused sisse viia.
Paigaldada EWS koos kõige juurde kuuluvaga või otsida DDE-le vastav soft (viimasega pole kursis ja ei tea kas on olemas aga teoreetiliselt võiks olla...)
Kui DDE ja EWS ei tule samalt autolt on vajalik BMW põhise diagnostikaseadme olemasolu.
Rohkem ei viitsi hetkel kirjutada...
P.S. Kui kellelgi peaks olema DDE2.1 masinalt (e34 525 TDS toodetud peale jaanuari kuud 1995 aastal) pärit Kombi coding plug siis oleksin selle proovimisest/ostmisest huvitatud või kui keegi teab muud moodust tahhomeetri õieti tööle saamiseks võib ka sellest julgelt teada anda.
533 274 38 Andres
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Asi on nii keeruliseks aetud, et enam midagi aru ei saa. Kirjutan lihtsalt:
Plaanis tõsta 92. aasta e34 pealt mootor 97.aasta e39-le. vahetusse läheb karter, õlivõttur, mootorikäpad ja õli-nin õhufiltrikorpus. Siislaskekollektor jääb e34 oma. Mootrit jääb juhtima e39 elekter.
Aga iva ongi selles, et kas e39(994) pealt võetult pumbalt viskan ainult kaane ümber e34 mootorilile(995), või vahetan pumbad tervenisti? Nimelt arvan et e39 pump pole enam kõige esimses nooruses. e34 oma oli hiljuti remonditud ja käivitus paremini. Lihtsam vist pumbad vahetada kui hakata kaantega jamama?!
Plaanis tõsta 92. aasta e34 pealt mootor 97.aasta e39-le. vahetusse läheb karter, õlivõttur, mootorikäpad ja õli-nin õhufiltrikorpus. Siislaskekollektor jääb e34 oma. Mootrit jääb juhtima e39 elekter.
Aga iva ongi selles, et kas e39(994) pealt võetult pumbalt viskan ainult kaane ümber e34 mootorilile(995), või vahetan pumbad tervenisti? Nimelt arvan et e39 pump pole enam kõige esimses nooruses. e34 oma oli hiljuti remonditud ja käivitus paremini. Lihtsam vist pumbad vahetada kui hakata kaantega jamama?!
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Sellise postitusega oleksid sa võinud teemat alustada
Mina sain asjast natuke teistmoodi aru ja seletasin mida on vaja paigaldamaks e39-lt pärit pumbakaant e34 kerega autole
Aga jah sinu jaoks oluline asi, milleks on pumba kaelte diameetrite erinevus on siin ka eelnevalt ära mainitud.
Mina sain asjast natuke teistmoodi aru ja seletasin mida on vaja paigaldamaks e39-lt pärit pumbakaant e34 kerega autole
Aga jah sinu jaoks oluline asi, milleks on pumba kaelte diameetrite erinevus on siin ka eelnevalt ära mainitud.
533 274 38 Andres
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
995 pump ei lähe 994 asemele.995 pumbale saab paigaldada 994 kaane.kui e34 pump paremas korras kui e39 oma siis pole sul muud varianti kui visata kaan ümber.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Omast kogemusest kriipsude märkmine ei töötanud, tegin 4 kohta kriipsud ja sai raudselt samasse kohta paigaldatud kaas, kuid vajas siiski paar mm koputamist (käivitus oli väga pikk).Kuno_T kirjutas:Ja kaant "ei visata ümber", vaid märgitakse kriipsunõelaga pumbale tema asend, pannakse hoolga kriipsu järgi paika. Pärast auto tööle saamist kontroillitakse diagnostikaga, et sooja mootori teoreetiline pritsekogus vastaks tegelikule ja vajadusel justeeritakse kaane asend õigeks.
1. Paned kaane peale joonte järgi.
2. Koputad kaant nii palju, et auto käivitub ja sõidab rahuldavalt.
3. Lähed paned arvuti järgi küttekoguse paika.
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Tere,
vabandan, et teemasse trügin, aga sarnane probleem.
Autoks 95a septembri väljalaskega E34 525tdsA Touring.
Kunagi on minu autole paigaldanud vanema 995 pumba ja DDE2.0 aju. Tegelikult peaks olema sellel autol 994 pump ja DDE2.1 aju. Tahaks paigaldada tagasi 994 pumba (kuna sellel kaanel ei ole kuluvaid kontakte vaid induktiivsidestus) ja DDE2.1 aju (olemas). Kas 994 pumbakaas sobib 995 pumbale? Kas juhtmestik võib samaks jääda? Millised protseduurid veel lisaks tuleks ära teha?
Lisan juurde, et uuem käigukasti aju on ka olemas (95 aasta tdsA-le). Hetkel on peal 92a tdsA käigukasti aju.
tervitustega,
Hendrik
vabandan, et teemasse trügin, aga sarnane probleem.
Autoks 95a septembri väljalaskega E34 525tdsA Touring.
Kunagi on minu autole paigaldanud vanema 995 pumba ja DDE2.0 aju. Tegelikult peaks olema sellel autol 994 pump ja DDE2.1 aju. Tahaks paigaldada tagasi 994 pumba (kuna sellel kaanel ei ole kuluvaid kontakte vaid induktiivsidestus) ja DDE2.1 aju (olemas). Kas 994 pumbakaas sobib 995 pumbale? Kas juhtmestik võib samaks jääda? Millised protseduurid veel lisaks tuleks ära teha?
Lisan juurde, et uuem käigukasti aju on ka olemas (95 aasta tdsA-le). Hetkel on peal 92a tdsA käigukasti aju.
tervitustega,
Hendrik
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Hendrik_R kirjutas:Tere,
vabandan, et teemasse trügin, aga sarnane probleem.
Autoks 95a septembri väljalaskega E34 525tdsA Touring.
Kunagi on minu autole paigaldanud vanema 995 pumba ja DDE2.0 aju. Tegelikult peaks olema sellel autol 994 pump ja DDE2.1 aju. Tahaks paigaldada tagasi 994 pumba (kuna sellel kaanel ei ole kuluvaid kontakte vaid induktiivsidestus) ja DDE2.1 aju (olemas). Kas 994 pumbakaas sobib 995 pumbale? Kas juhtmestik võib samaks jääda? Millised protseduurid veel lisaks tuleks ära teha?
Lisan juurde, et uuem käigukasti aju on ka olemas (95 aasta tdsA-le). Hetkel on peal 92a tdsA käigukasti aju.
tervitustega,
Hendrik
sinu käru võeti lihtsalt hiljem arvele kui toodeti.
Üks selline tds 95a märtsi pill oli vist käis ka minu juurest läbi ja oli ka vanatüübi süsteemiga.
Lisaks on sul vaja 95a auto pealt ews blokki ja võtit ja võtme kontakt rõngast ( Juhustlikult on mul seda komplekti pakkuda ka )
995 pumbale sobib 994 pumbakaan. Juhtmestik jääb sama. Immobilaiserile tuleb eraldi juhe vedada.
DDE 2.1 ja EWS 2 tahavad veel omakorda tutvustamist saada. jne jne..
Ja käigukastiga aju pole ka mõtet vahetada sest seal on ka juhtmesiku erinevus. Aga eks sa ise tead paremini. Selle asemel et tonne kulutada ümber ehitusele ,otsi parem korralik pumba kaan. Mul muidugi üks siuke on üle ka aga see ei tule enne müügiks kui olen veendnud et mu üks projekt hakkab laitmatult toimima.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Mul on suht kindlalt solgitud see süsteem, sest õige käigukasti ajuga kast ei töötanud normaalselt siis kui auto ostsin. Panin vanema kasti aju ja kast toimetab ilusti siiamaani. 994 pumbakaane paneks sellepärast, et on kuulda (jõnksutab) vist et praegune kaan hakkab ära lõppema (teine kaan juba sellel autol kolme aasta jooksul). Kuuldatavasti 994 pumbakaanel seda radade kulumis probleemi ei ole. Kas seda immot on vaja üldse st kas ilma ajusid tutvustamata saab ka hakkama?sinu käru võeti lihtsalt hiljem arvele kui toodeti.
Üks selline tds 95a märtsi pill oli vist käis ka minu juurest läbi ja oli ka vanatüübi süsteemiga.
Lisaks on sul vaja 95a auto pealt ews blokki ja võtit ja võtme kontakt rõngast ( Juhustlikult on mul seda komplekti pakkuda ka )
995 pumbale sobib 994 pumbakaan. Juhtmestik jääb sama. Immobilaiserile tuleb eraldi juhe vedada.
DDE 2.1 ja EWS 2 tahavad veel omakorda tutvustamist saada. jne jne..
Ja käigukastiga aju pole ka mõtet vahetada sest seal on ka juhtmesiku erinevus. Aga eks sa ise tead paremini. Selle asemel et tonne kulutada ümber ehitusele ,otsi parem korralik pumba kaan. Mul muidugi üks siuke on üle ka aga see ei tule enne müügiks kui olen veendnud et mu üks projekt hakkab laitmatult toimima.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Nüüd asi niikaugel, et mootor peal. Mahlad sees ja võiks sõida...
Kuid selline teema, et auto läheb sekundiks-kaheks käima ja siis lööb eelsüüte tule põlema ja sureb ära. Kui kaant maha lüüa ei käivitu. Kui käima läheb siis lööb tuurid ülesse, viidates sellele, et kaas on liiga peal!Kaant rohkem peale ei julge lüüa. Muiduigi on mootoril küljes e34 juhtpihusti(ei tea kas samad asjad e39 omaga, kuid pistik tsipa teine). Kas see ei või asja mõjuatada, mida üldse juhtpihusti teeb?
Kuid selline teema, et auto läheb sekundiks-kaheks käima ja siis lööb eelsüüte tule põlema ja sureb ära. Kui kaant maha lüüa ei käivitu. Kui käima läheb siis lööb tuurid ülesse, viidates sellele, et kaas on liiga peal!Kaant rohkem peale ei julge lüüa. Muiduigi on mootoril küljes e34 juhtpihusti(ei tea kas samad asjad e39 omaga, kuid pistik tsipa teine). Kas see ei või asja mõjuatada, mida üldse juhtpihusti teeb?
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Tõstataks teema jälle üles,
Kas seda immot on vaja üldse st kas ilma ajusid tutvustamata saab ka hakkama (mingi disable variant?)? Kuidas ma saan tuvastada, kas mu autol on EWS blokk olemas, st. kus see asuma peaks?
Asi selles, et mul on 994 lõpuga pumbakaane jaoks aju olemas ja vastav käigukasti aju ka.
Variant 2: Kas 995 pumbakaant annab kuidagi taastada. Millised need kontaktid seal sees on? Nimelt mul vedeleb üks kulunud 995 pumbakaas garaazis, mida saaks nö. renoveerida samal ajal kui auto liigub.
Tervitustega,
Hendrik
Kas seda immot on vaja üldse st kas ilma ajusid tutvustamata saab ka hakkama (mingi disable variant?)? Kuidas ma saan tuvastada, kas mu autol on EWS blokk olemas, st. kus see asuma peaks?
Asi selles, et mul on 994 lõpuga pumbakaane jaoks aju olemas ja vastav käigukasti aju ka.
Variant 2: Kas 995 pumbakaant annab kuidagi taastada. Millised need kontaktid seal sees on? Nimelt mul vedeleb üks kulunud 995 pumbakaas garaazis, mida saaks nö. renoveerida samal ajal kui auto liigub.
Tervitustega,
Hendrik
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Nüüd on 994 kaas peal ja vastav aju ka. Kopeerisime ka DDE ISN numbri EWS-i, aga ikka ei taha käima minna, EWS näitab "burglar alarm". Kas keegi oskab aidata?
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Oot, sa pole seda juba 3 AASTAT käima saanud????
Aga võti ja vastuvõtja on ikka ka samast komplektist? Vastasel juhul üritus.
Aga võti ja vastuvõtja on ikka ka samast komplektist? Vastasel juhul üritus.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Haha...D) @ 3 aastat.
Enne oli vana pumbakaas (995) ja vana aju. Pumbakaas hakkas jamama ja oli käepärast võtta 994 kaas ja vastav aju.
Võti ja EWS on samast komplektist. Mootori aju ja pumbakaas on teise auto pealt. Kusjuures täna hakkasin EWS-st signaalijuhet ajama ja see oli mootori aju poolt pooleks lõigatud. Ühendasin uuesti kokku, aga käima ikka ei läinud. Võibolla on veel veakood ajus ja sellepärast ei lase käivitada. Homme kustutame veakoodid ära ja siis proovime kas läheb käima.
Enne oli vana pumbakaas (995) ja vana aju. Pumbakaas hakkas jamama ja oli käepärast võtta 994 kaas ja vastav aju.
Võti ja EWS on samast komplektist. Mootori aju ja pumbakaas on teise auto pealt. Kusjuures täna hakkasin EWS-st signaalijuhet ajama ja see oli mootori aju poolt pooleks lõigatud. Ühendasin uuesti kokku, aga käima ikka ei läinud. Võibolla on veel veakood ajus ja sellepärast ei lase käivitada. Homme kustutame veakoodid ära ja siis proovime kas läheb käima.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Nii, nüüd mootor käib aga ei saa kütusekogust ilusti paika. Salongi poole pumbakaant toksides käib ilusti, aga tahmab ja pöörded on ~900. Radika poole toksides aga ei taha käia, jõnksutab.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Arvuti näitab viga: "1 fuel adjust mechanism" ja käima ei lähe enam. Kas keegi oskab öelda, mis võiks viga olla?
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Need TDS-id on nii ära soperdatud, et keegi ei saa enam aru midagi...
Sarnast veakoodi annab ka siis, kui pumbaelektroonika ei sobi mootoriajuga, näiteks kui proovid induktiivanduriga 994 pumbakaant 993 või 995 mootoriajuga ristata või vastupidi. Kui viga pole selles, siis on järelikult pumbakaas lihtsalt vigane, äärmisel juhul on viga juhtmestikus või mootoriajus. See on muidu kütusekogust määrav osa pumbas, liigutab kütusekoguse dosaatorit.
Edit: Või äkki andis vale koosluse puhul potensiomeetri veakoodi, kahjuks ei mäleta enam.
Sarnast veakoodi annab ka siis, kui pumbaelektroonika ei sobi mootoriajuga, näiteks kui proovid induktiivanduriga 994 pumbakaant 993 või 995 mootoriajuga ristata või vastupidi. Kui viga pole selles, siis on järelikult pumbakaas lihtsalt vigane, äärmisel juhul on viga juhtmestikus või mootoriajus. See on muidu kütusekogust määrav osa pumbas, liigutab kütusekoguse dosaatorit.
Edit: Või äkki andis vale koosluse puhul potensiomeetri veakoodi, kahjuks ei mäleta enam.
Re: 994 pumbakaas 995 pumbale
Teab keegi öelda kas 993 pumba kaas koos juhtmestiku ja ajuga 994 pumbale on paigaldatav?