E39 probleem xenonitega
- MagnusL
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
E39 probleem xenonitega
Nii probleem on siis järgmine...BMW E39 1998.a. xenon tuled ei liigu ülesse, ega alla, ehk mootorid ei tööta
Kui tuled käima paned, siis tuled tõusevad hästi vähekene ülesse ning kohe langevad alla tagasi jäädavalt. Nii on päris kehv sõita, kuna mulle räägiti, et xenonid pidid ise käima ülesse ja alla poole. Hetkel on aga tuled suhteliselt all, ja on halb sõita. Xenonid peaksid ju ise end koguaeg reguleerima... oleme proovinud ka kas töötavad, hoo pealt blokki pidurdades nii et tuled näitavad kuskile maja seinale, aga tulemus on ikka sama, tuled jäävad madalaks, ega keera ennast ülesse poole... Mida teha??? Äkki on mingid andurid neil, või on mingid mootorid läbi? Äkki saaksite aidata?
Kui tuled käima paned, siis tuled tõusevad hästi vähekene ülesse ning kohe langevad alla tagasi jäädavalt. Nii on päris kehv sõita, kuna mulle räägiti, et xenonid pidid ise käima ülesse ja alla poole. Hetkel on aga tuled suhteliselt all, ja on halb sõita. Xenonid peaksid ju ise end koguaeg reguleerima... oleme proovinud ka kas töötavad, hoo pealt blokki pidurdades nii et tuled näitavad kuskile maja seinale, aga tulemus on ikka sama, tuled jäävad madalaks, ega keera ennast ülesse poole... Mida teha??? Äkki on mingid andurid neil, või on mingid mootorid läbi? Äkki saaksite aidata?
Re: E39 probleem xenonitega
Oot, mis te kihutasite maja seina poole ja siis blokki ?minimaggnus kirjutas:Nii probleem on siis järgmine...BMW E39 1998.a. xenon tuled ei liigu ülesse, ega alla, ehk mootorid ei tööta
Kui tuled käima paned, siis tuled tõusevad hästi vähekene ülesse ning kohe langevad alla tagasi jäädavalt. Nii on päris kehv sõita, kuna mulle räägiti, et xenonid pidid ise käima ülesse ja alla poole. Hetkel on aga tuled suhteliselt all, ja on halb sõita. Xenonid peaksid ju ise end koguaeg reguleerima... oleme proovinud ka kas töötavad, hoo pealt blokki pidurdades nii et tuled näitavad kuskile maja seinale, aga tulemus on ikka sama, tuled jäävad madalaks, ega keera ennast ülesse poole... Mida teha??? Äkki on mingid andurid neil, või on mingid mootorid läbi? Äkki saaksite aidata?
Aga see selleks. Ma arvan, et puru on hoopis reguleervardad, mis hoiavad tuld õiges asendis. Kontrollida saab nii, kui reguleerjurakatest keerata kuuskandiga ühele või teisele poole. Kui tuli hakkab kuskile liikuma (üles või alla), siis need korras. Keerata siis neerude poolset regulli. Teine (tiiva poolne) on kalde jaoks, mida ei pruugi nii lihtsalt silmaga näha. Proovi need ära ja siis saab edasi arutleda.
Kas sul on tehase xenon? Kui jah, siis on silla küljes regull olemas jah, aga kui ise oled külge aretanud, siis ei pruugi neid olla. Kas salongis tulede reguleerimise nupp on? 0-1-2 asend paremal pool rooli? Kui see olemas, siis ei ole sul kindlasti regulli silla küljes.
- MagnusL
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
majaseina jutt küll päris õige pole aga muidu tulede peal on küll mingid regulaaturid, aga kui neid keerata, siis ei juhtu midagi, isegi mägi ära proovitud... tuled ikka samas asendis
Re: E39 probleem xenonitega
Kui käsitsi kõrguse regulaatoreid keerates midagi ei muutunud, siis tõenäoliselt on viga purunenud reguleervarrastes. Aga kuidagi kahtlane et mõlemal tulel üheaegselt vardad katkevad.
Proovi käega liigutada reflektori seda osa kuhu pirn kinnitub (osaliselt kaetud kummist kattega), kui vardad on terved, ei tohi reflektor liikuda.
Kui xenonid tehase poolt paigaldatud, siis on esi ja tagas sillas õõtsade küljes kõrguse andurid (kaasreisija pool ja taga juhi pool), mis saadavad infot auto kõrguse muutuse kohta.
Kui üks nendest anduritest puruks, siis keeratakse tuled nii alla kui võimalik.
Roni masina alla ja vaata üle.
Mis tulest jutt on, kas preFL või FL.
Kas otsingut oled kasutanud
Proovi käega liigutada reflektori seda osa kuhu pirn kinnitub (osaliselt kaetud kummist kattega), kui vardad on terved, ei tohi reflektor liikuda.
Kui xenonid tehase poolt paigaldatud, siis on esi ja tagas sillas õõtsade küljes kõrguse andurid (kaasreisija pool ja taga juhi pool), mis saadavad infot auto kõrguse muutuse kohta.
Kui üks nendest anduritest puruks, siis keeratakse tuled nii alla kui võimalik.
Roni masina alla ja vaata üle.
Mis tulest jutt on, kas preFL või FL.
Kas otsingut oled kasutanud
Re: E39 probleem xenonitega
Ma arvan, et pigem anduri viga. Mul oli ka üks anduritest kutu ja tuled istusid ilusti maadligi
Maja poole kihutamine on küll hea idee
Maja poole kihutamine on küll hea idee
Re: E39 probleem xenonitega
kas ei ole mitte nii, et kui sul on käsitsi tulede reguleerimise nupp salongis, siis ei ole sul sildade küljes mingeid andureid. Ja kui nuppu pole siis on sildade küljes, Kürvalistuja pool ees ja taga ratta küljes regull andurid.
Selle puhul on küll jah, kui 1 neist on läbi, siis keerab tuled täiesti alla. ja isegi kui arvutiga käseks neid liigutada, siis nad korralikult ei liiguks.
Selle puhul on küll jah, kui 1 neist on läbi, siis keerab tuled täiesti alla. ja isegi kui arvutiga käseks neid liigutada, siis nad korralikult ei liiguks.
Re: E39 probleem xenonitega
No, kui on järelapigaldatud xenon, siis võib ükskõik mis ollatopfuel kirjutas:no kui xenon on siis peab olema automaatregull
- MagnusL
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
sellel autol vist üks xenon tuli vahetatud, täpselt ei tea, kuna alles 3kuud meie käes auto olnud(alles ostsime).
Aga kus täpselt need andurid on?
Aga kus täpselt need andurid on?
Re: E39 probleem xenonitega
Tulede sees ka minu teada miskid mootorid( reguleerimisvardaid vahetades nägin), mul oli üks ikka täielikult roostes ja ei töötanud..s.t ei liigutanud tuld. Keerasin ajutiselt käsitsi paika teise tule järgi...ei tea isegi veel mida sellega peale hakata.
Re: E39 probleem xenonitega
Uus BOSCHi mootor on 590.- aga vaevalt tal mõlemad mootorid kinni on. Andurid on ees ja taga õõtsa küljes selliste väikeste kontidega. Arvuti külge paned siis ütleb kohe ära kumb neist läbi on
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
Kas on lihtsalt klambriga õõtsa küljes v on veel midagi?topfuel kirjutas:Uus BOSCHi mootor on 590.- aga vaevalt tal mõlemad mootorid kinni on. Andurid on ees ja taga õõtsa küljes selliste väikeste kontidega. Arvuti külge paned siis ütleb kohe ära kumb neist läbi on
Mingit illustreerivat pilti pole?
Nimelt töllerdas endal see kõrgus regulaatori andur niisama põhja all.Küljest midagi puudu/katki ja ei saa aru mis pidi ta sinna minema peaks.?
Masin pole küll e39 vaid e38
Re: E39 probleem xenonitega
Nr 12 ja Nr 5
E39 kinnituvad mõlemad sellised võruga ümber õõtsa (nr12) e38 on taga mingi natuke teine süteem
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
eem 12 ja 5 on ju kondivardad? pildi järgi nagu kinnituks kuskile kondivarda otsa ja siis poldiga kinni?
Mul enda hetkel klots nii koos ja eriti aru ei saa Pole näind ka kuidas ta seal täpselt istuma peaks.
Mul enda hetkel klots nii koos ja eriti aru ei saa Pole näind ka kuidas ta seal täpselt istuma peaks.
Re: E39 probleem xenonitega
Ei need on nende andurite kondid, mitte stabika omad
Sellised pisikesed u. 10cm pikad. Kinnituvad otsa pidi sinna anduri hoova ja teistpidi õõtshoova külge
EDIT: mingi pildi moodi asja leidsin ka
Sellised pisikesed u. 10cm pikad. Kinnituvad otsa pidi sinna anduri hoova ja teistpidi õõtshoova külge
EDIT: mingi pildi moodi asja leidsin ka
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
Selge suured tänud abi eest.
Õõtsade vahetuse käigus igatahes seda väikest varrast ja klambrit küll seal all enam pold
Homme niikuinii kanalile ja siis pean asja uurima.
Õõtsade vahetuse käigus igatahes seda väikest varrast ja klambrit küll seal all enam pold
Homme niikuinii kanalile ja siis pean asja uurima.
Re: E39 probleem xenonitega
Sa jahud kogu aeg anduritest, oled sa kindel, et sul üldse on need?????minimaggnus kirjutas:sellel autol vist üks xenon tuli vahetatud, täpselt ei tea, kuna alles 3kuud meie käes auto olnud(alles ostsime).
Aga kus täpselt need andurid on?
Ei ole veel küsimusele vastust saanud nagu, et kas sees käsitsi tulede regull lüliti on ??? Kui on, siis ära andureid otsi ja mine osta uued reguleervardad, mure murtud
Re: E39 probleem xenonitega
TarMoH kirjutas:Sa jahud kogu aeg anduritest, oled sa kindel, et sul üldse on need?????minimaggnus kirjutas:sellel autol vist üks xenon tuli vahetatud, täpselt ei tea, kuna alles 3kuud meie käes auto olnud(alles ostsime).
Aga kus täpselt need andurid on?
Ei ole veel küsimusele vastust saanud nagu, et kas sees käsitsi tulede regull lüliti on ??? Kui on, siis ära andureid otsi ja mine osta uued reguleervardad, mure murtud
Seda üritasin nagu minagi oma viimases postis öelda, et kui sees on Regull nupp siis minuarust ei tohiks olla neid andureid, mina vähemalt pole neid näinud sellistel autodel (Kus salongis on tulede reguleerimis nupp)
- MagnusL
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
Noo ma ei tea,, siis ,,, mul pole autos ühtegi reguleerimis nuppu ja värkki, aga seda mis teised kirjutasid võib vaadata kll. Tänud.. Aiame kohekohe kanalipeale, või tegelikult, äkki peaks arvuti laskma taha panna, siis ütleb ju kohe ära mis viga on.
- MagnusL
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 08.11.2010 22:09 48
- Peamine sõiduk: BMW 535d E61/530d E60
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: E39 probleem xenonitega
Tänud... Regullisime, ja üks tuli töötas, teine regull ei töötanud, aga saime kuidagi kinni. Nii et suured tänud!!!Oot, mis te kihutasite maja seina poole ja siis blokki ?
Aga see selleks. Ma arvan, et puru on hoopis reguleervardad, mis hoiavad tuld õiges asendis. Kontrollida saab nii, kui reguleerjurakatest keerata kuuskandiga ühele või teisele poole. Kui tuli hakkab kuskile liikuma (üles või alla), siis need korras. Keerata siis neerude poolset regulli. Teine (tiiva poolne) on kalde jaoks, mida ei pruugi nii lihtsalt silmaga näha. Proovi need ära ja siis saab edasi arutleda.
Kas sul on tehase xenon? Kui jah, siis on silla küljes regull olemas jah, aga kui ise oled külge aretanud, siis ei pruugi neid olla. Kas salongis tulede reguleerimise nupp on? 0-1-2 asend paremal pool rooli? Kui see olemas, siis ei ole sul kindlasti regulli silla küljes.
Re: E39 probleem xenonitega
tervist! et mul e39 96a paigaldatud uuemad (xenonid) tuled ja ilmselt siis reguleer varrastega tuled, kuna salongis on reguleer nupp. ja probleem selles et parempoolne reflektor nagu loksub ja kui tuld pealt reguleerida siis ei mõika midagi kui siis õige vähe. et kas võib olla probleem varrastes? ette tänades!
Re: E39 probleem xenonitega
tõenäoliselt varras või vardad katki
Re: E39 probleem xenonitega
seda peab lähemalt uurima, aga kui on nende viga siis kust ma neid leida võiks ja kui keeruline on vahetus või kas see on üldse võimalik? ja miks need vardad puruks lähevad, on nad siis nii nõrgast materjalist või midagi.
Re: E39 probleem xenonitega
Suht kindel,et varras/vardad katki. Uuemad tuled, ehk facelifti rõngad? Seal saab neid vahetada, aga siis tuleb tuli lahti sulatada. Neid facelift tule variante oli ka vist kaks, üks mida saab lahti sulatada ja teine mida ei saa (olenes liimist millega kinni pandud). Vardaid sai minuteada kellegikäest ka siit foorumist , või siis ebayst. Ajapikku need vardad lihtsalt lähevad katki.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 probleem xenonitega
Siinkohal uuriks, ega keegi seda tööd ei tahaks ette võtta? Huvilisi oleks kindlasti palju ja kui keegi seda teinud on siis nädalavahetusel nokitsemise eest raha saada, pole ju ka paha Iseasi, kas viitsimist on.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 probleem xenonitega
Kas järelturu tuledel DEPO nt. on samasugused regul.vardad mis originaalidel ?
Re: E39 probleem xenonitega
Ei hakanud uut teemat tegema kuna endal sama autoga sama probleem, et tuled näitavad vaid maksimum 5-6m nina ette. Tegu samuti xenonide ja angel eyes tuledega. Kui käsitsi proovida tulesid tagant liigutada siis mõlemad loksuvad, kas see tähendab et need reguleerimisvardad katki? Kui panna tuled põlema siis reguleerib mõlemat tuld algul ülesse ja alla aga mõlemad jäävad ikkagi väga alumisse asendisse. On kellegi mõnda linki anda äkki kus oleks illustreeriva materjaliga näidatud kuidas nende varraste vahetamine käib?