Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Nimelt et panin auto tööle,,,,läksin poodi ja Siis tuli mingi kärsakas salongi,tulin autost välja,vaatan kapotti all tuleeb tossu. Tegin lahti ,Selline vaatepilt ,et püksid on õliga koos(sealt tuligi seda kärssu) ja kohe mõnusalt õlised.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
klapikambrikaanevahelt vast viskas välja, tihend tuleks ära vahetadaja karteri tuulutus ära puhastada.protas kirjutas:Nimelt et panin auto tööle,,,,läksin poodi ja Siis tuli mingi kärsakas salongi,tulin autost välja,vaatan kapotti all tuleeb tossu. Tegin lahti ,Selline vaatepilt ,et püksid on õliga koos(sealt tuligi seda kärssu) ja kohe mõnusalt õlised.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
toivoku kirjutas:klapikambrikaanevahelt vast viskas välja, tihend tuleks ära vahetadaja karteri tuulutus ära puhastada.protas kirjutas:Nimelt et panin auto tööle,,,,läksin poodi ja Siis tuli mingi kärsakas salongi,tulin autost välja,vaatan kapotti all tuleeb tossu. Tegin lahti ,Selline vaatepilt ,et püksid on õliga koos(sealt tuligi seda kärssu) ja kohe mõnusalt õlised.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
Kas plokkikaan ei pruugi siis tuksis olla?
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
protas kirjutas:toivoku kirjutas:klapikambrikaanevahelt vast viskas välja, tihend tuleks ära vahetadaja karteri tuulutus ära puhastada.protas kirjutas:Nimelt et panin auto tööle,,,,läksin poodi ja Siis tuli mingi kärsakas salongi,tulin autost välja,vaatan kapotti all tuleeb tossu. Tegin lahti ,Selline vaatepilt ,et püksid on õliga koos(sealt tuligi seda kärssu) ja kohe mõnusalt õlised.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
Kas plokkikaan ei pruugi siis tuksis olla?
Endal oli samasugune juhus dets algul. Karterituulutus kinni - tekkis mootorisse surve - lõi klapikambritihendi puruks ning õli tilkus väljalaske peale. See omakorda lõi suitsu salongi
Mina vahetasin ära tihendi, tuulutuse, õli ja siiamaani toimib kõik normaalselt
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
ok, eks vahetan ka ära,loodan et kõik läheb hästi
Tänan kõiki nõuande eest
Tänan kõiki nõuande eest
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Kus asub karteri tuulutus Üldse? ja mida täpsemalt tuleb puhastada?? ja kuidas?
Sorry sellise lolli küsimuse pärast
Sorry sellise lolli küsimuse pärast
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Karterituulutus selline vigur, mida iseenesest pole mõtet eriti puhastada vaid see tuleb ära vahetada. UM'is maksis see viiimati kuskil 900+ krooni. Soovitatav on ka voolikud ära vahetada, aga seda tuleb täpsemalt uuurida, kui kinni on. Kui ise pole sellega kokku puutunud, siis vast ei tasu ise näppima hakata ja tuleks mõne töömehe juurde viia.
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Kui membraan terve, siis võib proovida puhastada. Aga sa ei pruugi kaant (pildil ümmargune osa) tervelt maha saada, ettevaatlikult tuleb tegutseda ja soojas ruumis, siis vast saab tervelt kätte, vabatahtlikult ta tulla ei taha. Kui karteri tuulutusklapp väga vana, siis seal sees olev membraan läheb aja ja kuumuse mõjul hapraks ja siis ei aita muu kui uus klapp.
Voolikud tuleb siis uued osta kui nad vigased on. See voolik mis klapist õlivarda külge läheb on tavaline õlikindel voolik ja selle võib ka mujalt osta kui esindusest. Voolik mis klapist mootorisse läheb on tõenäoliselt umbes ja seal aitab puhastamine.
Siit saab aimu kuidas klappi vahetada.
Voolikud tuleb siis uued osta kui nad vigased on. See voolik mis klapist õlivarda külge läheb on tavaline õlikindel voolik ja selle võib ka mujalt osta kui esindusest. Voolik mis klapist mootorisse läheb on tõenäoliselt umbes ja seal aitab puhastamine.
Siit saab aimu kuidas klappi vahetada.
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
vahur_s kirjutas:Kui membraan terve, siis võib proovida puhastada. Aga sa ei pruugi kaant (pildil ümmargune osa) tervelt maha saada, ettevaatlikult tuleb tegutseda ja soojas ruumis, siis vast saab tervelt kätte, vabatahtlikult ta tulla ei taha. Kui karteri tuulutusklapp väga vana, siis seal sees olev membraan läheb aja ja kuumuse mõjul hapraks ja siis ei aita muu kui uus klapp.
Voolikud tuleb siis uued osta kui nad vigased on. See voolik mis klapist õlivarda külge läheb on tavaline õlikindel voolik ja selle võib ka mujalt osta kui esindusest. Voolik mis klapist mootorisse läheb on tõenäoliselt umbes ja seal aitab puhastamine.
Siit saab aimu kuidas klappi vahetada.
A kust saaks üldse(tõmmata või URL) selliseid jooniseid BmW Remondi kohta?? või siis üleüldse BMW jooniseid..
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Varuosade kohta saab jooniseid http://www.realoem.com , remondimanuale saab näiteks siit tõmmata: http://www.bimmerwerkz.com/forum , 5 seeria omad asuvad siin: http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 8-e34-e39/
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Mirko kirjutas:Varuosade kohta saab jooniseid http://www.realoem.com , remondimanuale saab näiteks siit tõmmata: http://www.bimmerwerkz.com/forum , 5 seeria omad asuvad siin: http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 8-e34-e39/
Suured Tänud
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Bmw online TIS (tehnoloogilise informatsiooni süsteem), seal on põhilised remondi asjad ära toodud.
Bentley E39 remondimanuaal on pm TIS'i edasiarendus, sealt leiab mõningaid asju mis TIS ei leia. Mirko poolt antud lingilt saab praegu üksnes I osa mis sisaldab remondi õpetusi, II kus elektri asjad sees, seda pole vist keegi veel sisse viitsinud skaneerida.
Bentley E39 remondimanuaal on pm TIS'i edasiarendus, sealt leiab mõningaid asju mis TIS ei leia. Mirko poolt antud lingilt saab praegu üksnes I osa mis sisaldab remondi õpetusi, II kus elektri asjad sees, seda pole vist keegi veel sisse viitsinud skaneerida.
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Mul oli sama teema umbes, et viisin töökotta ja seal öeldi kärsa peale, et vahetame klapikambrikaane tihendi ära, vahetati ära kuid kärss jäi ikka alles, siis viskasin ise ka auto alla pilgu peale ja alt oli hirmus õlikord, lasin karteri tihendi ära vahetada kuid noh olen üritanud puhastada õlist kuid ei saa aru kust lekib või midagi, sest õli kulu on endiselt suur.
Kas peaksin ka ette võtma karterituulutuse kontrolli või on hoopis mingi muu jama?
Kas peaksin ka ette võtma karterituulutuse kontrolli või on hoopis mingi muu jama?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Nagu Kuno juba kirjtuas siis õlifiltri korpuse vahelt kipuvad ka need mootorid lekkima. Selgita välja kust sul see õli tilgub ja mille peale ta kärssama läheb.suss kirjutas:Mul oli sama teema umbes, et viisin töökotta ja seal öeldi kärsa peale, et vahetame klapikambrikaane tihendi ära, vahetati ära kuid kärss jäi ikka alles, siis viskasin ise ka auto alla pilgu peale ja alt oli hirmus õlikord, lasin karteri tihendi ära vahetada kuid noh olen üritanud puhastada õlist kuid ei saa aru kust lekib või midagi, sest õli kulu on endiselt suur.
Kas peaksin ka ette võtma karterituulutuse kontrolli või on hoopis mingi muu jama?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Õlifiltri korpus on teiselpool mootorit.toivoku kirjutas: Nagu Kuno juba kirjtuas siis õlifiltri korpuse vahelt kipuvad ka need mootorid lekkima. Selgita välja kust sul see õli tilgub ja mille peale ta kärssama läheb.
Seega sealt vl.kollektori peale tilkumine on välistatud.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Tere!
Öelge palun mis olexid need sümptomid peale õli kadu,et saaks öelda karteri tuulutus vigane!?
Kuna endal on nii et(e39 2.0 110kw) mootor töötab ilusti, aga sööb õli.. ja väga januliselt..Välisel vaatlusel on mootor kuiv.
Õhtul jätan auto seisma ja hommikul tööle minnes viskab õlipahmaka sumpsist väla. aga niisma kohal seistes töötades kõik ok. Kl.kambri kaane tihendi vahelt on näha õli laike(tihend oli just paigaldatud uus).
Saab kuidagi kontrollida et tuulutus tuksis??
Öelge palun mis olexid need sümptomid peale õli kadu,et saaks öelda karteri tuulutus vigane!?
Kuna endal on nii et(e39 2.0 110kw) mootor töötab ilusti, aga sööb õli.. ja väga januliselt..Välisel vaatlusel on mootor kuiv.
Õhtul jätan auto seisma ja hommikul tööle minnes viskab õlipahmaka sumpsist väla. aga niisma kohal seistes töötades kõik ok. Kl.kambri kaane tihendi vahelt on näha õli laike(tihend oli just paigaldatud uus).
Saab kuidagi kontrollida et tuulutus tuksis??
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
See ei ole enam tuulutuse viga. Sul valgub õli mootorisse sisse ja käivitusel põleb see kohe ära. Krt, ma ei mäleta, mis selle asja nimi oli, mis seda põhjustas.... äkki keegi targem tuletab mulle meelde... Äkki oli õlirõngaste süü? igaljuhul pole see tuulutuse viga.
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Alex61 masinal klapisääre tihendid vanad ja elastsuse kaotanud, ei pea enam õli kinni ja seega jõuab osa õlist silindritesse.
Soovitan kiiremas korras ära lasta vahetada, suure õlikoguse läbikäimine katist on kati surm.
See tüüpiline sümptom kui klapisääre tihendi ära on.Õhtul jätan auto seisma ja hommikul tööle minnes viskab õlipahmaka sumpsist välja.
Soovitan kiiremas korras ära lasta vahetada, suure õlikoguse läbikäimine katist on kati surm.
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Nu jah võib ka nii olla, aga asi veel selles et see juhtus põhimõteliselt üle öö.. üxs päev oli korras ja järgmine päev hakkas suitsema käimapanemisel.. või siis lihtsalt olid need kl.sääretihendid omadega nii õhtal juba?
Igastahes on see vahetus suur töö
Aga ikkagi, kuidas väljendub probleem k.tuulutusega et kui umbes on? (mis juhtuma peaks või mis juhtub)
Igastahes on see vahetus suur töö
Aga ikkagi, kuidas väljendub probleem k.tuulutusega et kui umbes on? (mis juhtuma peaks või mis juhtub)
BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Re: Selline asi siis juhtus(kas plokkikaan tuksis?)
Mul näiteks hakkas mootor siristama hääle järgi (nagu linnukesed laulaksid kapoti all )
Teiseks lööb ta ilmselt mingi hetk esimesena klapikambrikaane tihendi või karteri tihendi puruks..esimese puhul siis juhtub,et õli läheb väljalaske peale ja kõik kohad kärsakat täis
Ja kui selliseid sümptoneid pole veel juhtunud siis õlikorgi maha keerates on kuulda ,et hakkab undama
Kuskil bimmerfesti saidil jäi silma ka katsetus,mingi lapike peale ja tõmbab vaakumisse
Teiseks lööb ta ilmselt mingi hetk esimesena klapikambrikaane tihendi või karteri tihendi puruks..esimese puhul siis juhtub,et õli läheb väljalaske peale ja kõik kohad kärsakat täis
Ja kui selliseid sümptoneid pole veel juhtunud siis õlikorgi maha keerates on kuulda ,et hakkab undama
Kuskil bimmerfesti saidil jäi silma ka katsetus,mingi lapike peale ja tõmbab vaakumisse