E60, millise mootorivarianti soovitate!
E60, millise mootorivarianti soovitate!
Tere,
Teemaks on soetada üks E61 kerega universaal. Hinnaklass alla 20 000 euro. Millist mootorivarianti soovitate ( diisel, bensiin, kubatuur), millise mootoriga kaasnevad millised probleemid jne. Mis on üleüldse sellisest hinnaklassist auto põhiprobleemid, püsihoolduskulud jne.
Paluks arvamust inimestelt kes on selle mudeliga kokku puutunud ning omavad konkreetset kogemust.
Aitäh kõigile ette.
Aarne
Teemaks on soetada üks E61 kerega universaal. Hinnaklass alla 20 000 euro. Millist mootorivarianti soovitate ( diisel, bensiin, kubatuur), millise mootoriga kaasnevad millised probleemid jne. Mis on üleüldse sellisest hinnaklassist auto põhiprobleemid, püsihoolduskulud jne.
Paluks arvamust inimestelt kes on selle mudeliga kokku puutunud ning omavad konkreetset kogemust.
Aitäh kõigile ette.
Aarne
Viimati muutis Zibit, 28.02.2011 17:47 08, muudetud 1 kord kokku.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Kui läbisõit aastas pole väga suur, soovitaks ikkagi bensiinimootorit.
Töömaht on juba maitse asi, kas tahad lihtsalt BMW märgiga autot või autot, millega BMW moodi ka sõita saab.
Töömaht on juba maitse asi, kas tahad lihtsalt BMW märgiga autot või autot, millega BMW moodi ka sõita saab.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
diisel/pena valik oleneb sellest, palju sõita on vaja. diisliga jamamist kõvasti rohkem reeglina.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Kiiresti sõitmine ei ole eesmärk, leiab kasutamist eelkõige pereautona. Rõhuks eelkõige ökonoomsusele ning jooksvate kulude madalusele.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
No "madal" on iga inimese jaoks suhteline. Samas jooksvad kulud on E60 pigem mitte madalad minu silmis ..Zibit kirjutas:Kiiresti sõitmine ei ole eesmärk, leiab kasutamist eelkõige pereautona. Rõhuks eelkõige ökonoomsusele ning jooksvate kulude madalusele.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
3.0D Enne ostmist teha UMs põhjalik test, saab teada ka pihustite korrasoleku. Kui läbisõit alla 100k, siis ei tohiks turbo/pihustite probleemi olla. Üldjuhul võid iga mootoriga ämbrisse astuda. Ise proovisin mitmeid, kui otsustasin diisli kasuks. Ja kui tuleb ka soov kihutada, siis saab aju ümber programeerida, mis siis võrdub 200kw ja 600nm.
530d
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Universaal kannab mudelinimetust E61, aga see selleks ...e60/61 on suht õrnakesed igasugu anduritele ja elektroonikale (just esimese otsa omad), samuti on kõik sillahoovastik suurelt jaolt sama e39-ga ja kolisema hakkavad ka sama kiiresti, roolilatt annab kolinale vaid hoogu juurde. Mootorid 2,5d ja 3,0d (M57N) probleeme on siin foorumites palju lahatud. Bensukad tunduvad vastupidavamad (omal kogemus puudub). Kui otsid taga ökonoomsust, siis vast 2,0d (oli vist M47N)...põriseb küll natsa valjumalt, kuid hooldus/kindlustus/kütusekulu ilmselt odavam ja vagun autoga nii kui nii striitreissima ei lähe 20000€ eest peaks täna saama juba 05/06a. masina ja loodame, et sealsed sünnivead ka eemaldatud juba.Zibit kirjutas:Kiiresti sõitmine ei ole eesmärk, leiab kasutamist eelkõige pereautona. Rõhuks eelkõige ökonoomsusele ning jooksvate kulude madalusele.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
20k eest kasutatud pemm ja madalad kulud on imho üksteist välistavad kahjuks.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
mina mõtlen nii.
diisel - potentsiaalne kulukas remondiartikkel
turbo
pumbad 2tk
kübemefilter
pihustid
sisselaskekollektori klapid ei ole M57N puhul vist enam probleemiks
bensiin - potentsiaalne kulukas remondiartikkel
r6, v8 vanos
r6, v8 valvetronicu detailid (R6 tuli valvetronic 07/2004)
kuni 20k EUR auto on üle 5a vana ja valik väga kesine. selle raha eest leida korralikult hoitud isendit on keeruline. seega kindlasti R6 bensiin kui diisel.
diisel - potentsiaalne kulukas remondiartikkel
turbo
pumbad 2tk
kübemefilter
pihustid
sisselaskekollektori klapid ei ole M57N puhul vist enam probleemiks
bensiin - potentsiaalne kulukas remondiartikkel
r6, v8 vanos
r6, v8 valvetronicu detailid (R6 tuli valvetronic 07/2004)
kuni 20k EUR auto on üle 5a vana ja valik väga kesine. selle raha eest leida korralikult hoitud isendit on keeruline. seega kindlasti R6 bensiin kui diisel.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Kõige pommi kindel mootor on M54 ja 2,2 l seda toodeti E60 peal mingi 2005 aastani E61 peal ei tea kas sinna üldse pandigi.Nendest diislitest tuleks suure kaarega mõõda vaadata , mingi tahma filter maksab juba 25000 oli vist kroonis, vahetada tuleb mingi 200000 km. järel .
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Kahjuks on need pöördsiibrid sisselaske kolles ka sellel (M57N) probleemiksraimo_r kirjutas:mina mõtlen nii.
diisel - potentsiaalne kulukas remondiartikkel
turbo
pumbad 2tk
kübemefilter
pihustid
sisselaskekollektori klapid ei ole M57N puhul vist enam probleemiks
bensiin - potentsiaalne kulukas remondiartikkel
r6, v8 vanos
r6, v8 valvetronicu detailid (R6 tuli valvetronic 07/2004)
kuni 20k EUR auto on üle 5a vana ja valik väga kesine. selle raha eest leida korralikult hoitud isendit on keeruline. seega kindlasti R6 bensiin kui diisel.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
vanose remont väga kosmos ei ole hinna poolest õnneks. m54 vist küll õlijoodik, aga see ehk ka parandatav.
aga diisliga jah peab 30k tagataskus olema alati
aga diisliga jah peab 30k tagataskus olema alati
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
M54 õlijoodik on 2,5 ja3,0 mootorid ei ole veel kuulnud et kellelgi 2,2 õli sõõks, vanose jaoks on uum soft.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Selle raha eest saab juba uuema N52B30, ehk isegi 200kw variandi. M54 tasub selles hinnaklassis kindlasti ära unustada, eriti veel 2,2l.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
See 2.2 on lahja jah kuid pommikindel, kas N52 juba Valvetronik ei ole , sellega igav juba ei hakka.MartenL kirjutas:Selle raha eest saab juba uuema N52B30, ehk isegi 200kw variandi. M54 tasub selles hinnaklassis kindlasti ära unustada, eriti veel 2,2l.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Väiksema läbisõiduga tasuks vast ikka bensukat eelistada, kuigi endal on diisel.
Diisili probleemid:
- väntvõlli otsas olev leevendiga rihmaratas
- roolilatt
- kübemefilter
- lisaks muud diisite tavapärased riskid...turbo, eelsüüteküünlad jne
Facelifti järgsetel 3,0l diislitel sisselaskes olevad pöördklapid mureks siiski ei tohiks olla, kuna neid lihtsalt enam ei ole (vähemalt 525d 145kw).
Diisli kasuks räägib muidugi uskumatu ökonoomsus, mida selline laev suudab pakkuda. Maanteel 525d 145 kw pole probleem saavutada 5,0 l/100km ja seda ka talvel. Seega kui ikka vähegi sõidumõnu tahad diislist saada, siis ära 2,0l võrri võta.
Diisili probleemid:
- väntvõlli otsas olev leevendiga rihmaratas
- roolilatt
- kübemefilter
- lisaks muud diisite tavapärased riskid...turbo, eelsüüteküünlad jne
Facelifti järgsetel 3,0l diislitel sisselaskes olevad pöördklapid mureks siiski ei tohiks olla, kuna neid lihtsalt enam ei ole (vähemalt 525d 145kw).
Diisli kasuks räägib muidugi uskumatu ökonoomsus, mida selline laev suudab pakkuda. Maanteel 525d 145 kw pole probleem saavutada 5,0 l/100km ja seda ka talvel. Seega kui ikka vähegi sõidumõnu tahad diislist saada, siis ära 2,0l võrri võta.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Kütusekulust saab esindusliku (realistliku) ülevaate Spritmonitorist
Näiteks 525d keskmine kütusekulu 8,02 l/100 km (valimi suurus 145 autot)
Näiteks 525d keskmine kütusekulu 8,02 l/100 km (valimi suurus 145 autot)
Sõidurõõm
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Huvitav kui vastupidav see 2,0 diisel mootor on?
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Mingi paarkuud tagasi oli TM e60/e61 bmw-st artikkel,kus oli pikalt juttu sellest autost kasutatud peast.
Nemad seal pigem soovitasid diislit rohkem, kuna bensiinimootoritega pidi ka probleeme olema. Katsun selle artkli ülesse otsida ja siis panen need faktid sealt kirja siia.
Ise ma valiks 530d
Nemad seal pigem soovitasid diislit rohkem, kuna bensiinimootoritega pidi ka probleeme olema. Katsun selle artkli ülesse otsida ja siis panen need faktid sealt kirja siia.
Ise ma valiks 530d
Audi A6 3.0tdi
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
TM artikkel on siin ja selle põhjal tundub igati OK auto olevat http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2011 ... derID=2142
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Jõudsid ette minustJarlo kirjutas:TM artikkel on siin ja selle põhjal tundub igati OK auto olevat http://www.tehnikamaailm.ee/est/tm/2011 ... derID=2142
Audi A6 3.0tdi
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Seal ainult diislist kirjutab ja kui palju vigu ette tuleb diislitel, siis küll ei kutsu diislit soetama, kuid kiidab M54 bensiini mootoreid.Leopold661 kirjutas:Mingi paarkuud tagasi oli TM e60/e61 bmw-st artikkel,kus oli pikalt juttu sellest autost kasutatud peast.
Nemad seal pigem soovitasid diislit rohkem, kuna bensiinimootoritega pidi ka probleeme olema. Katsun selle artkli ülesse otsida ja siis panen need faktid sealt kirja siia.
Ise ma valiks 530d
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
V8-test libiseb ka väga kiirelt jutt üle.
Ju siis pole midagi hullemat mainida.
Ju siis pole midagi hullemat mainida.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Tere,
Endal bensiinikas 2,5 vaarsti 2 aastat juba, odomeetril u 230 tuh ja siiani ei saa midagi halba öelda.
20 kilo eest muidugi juba valikut on, nii et edu otsimisel.
Endal bensiinikas 2,5 vaarsti 2 aastat juba, odomeetril u 230 tuh ja siiani ei saa midagi halba öelda.
20 kilo eest muidugi juba valikut on, nii et edu otsimisel.
Viimati muutis turist, 30.06.2011 18:50 08, muudetud 1 kord kokku.
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Olen omanud E60-61 mudelied erinevaid umbes 6 tk,samuti X5, 730-i, mootorid 2,5 või 3,0 diisel, nii 120kw, 130 kw, 160 kw, 170kw.
Pole autodega küll mingied erilisi muresid olnud, vaheta õli õigel ajal ja ära osta autot mille läbisõit on rohkem kui 400 tuhat.
Ja siit foorumist ära küll oota mingit tarka juttu.
Pole autodega küll mingied erilisi muresid olnud, vaheta õli õigel ajal ja ära osta autot mille läbisõit on rohkem kui 400 tuhat.
Ja siit foorumist ära küll oota mingit tarka juttu.
X5 E70 3,5D, X5E70, F11
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
See kere pole lihtsalt "rahvaauto" staatusesse jõudnud veel tänu kõrgele soetushinnale. Seetõttu on ka inimeste kogemuste baas antud mudeliga piiratud mahuga.visla kirjutas:Ja siit foorumist ära küll oota mingit tarka juttu.
tel. 51 949 859
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Milleks sellist jama nüüd kirjutada? Selge on see, et siit foorumist pole vast ükski seda mudelit omale poest uuest peast soetanud? Ja seoses sellega on igasugu kasutatud auto soetamine paras loterii. Kellel peab see vastu korralikult aastakese, kellel hakkavad jamad juba järgneval nädalal. Visla, kaua sa neid isendeid muidu endal omasid? Kui neid iga paari kuu tagant vahetada, siis võib nii juhtuda, et ei jõuagi midagi p*rsse minna! Minu arust on siin teemas selle mudeli omajatelt tulev tagasiside põhiprobleemide kohta vägagi adekvaatne.visla kirjutas:Olen omanud E60-61 mudelied erinevaid umbes 6 tk,samuti X5, 730-i, mootorid 2,5 või 3,0 diisel, nii 120kw, 130 kw, 160 kw, 170kw.
Pole autodega küll mingied erilisi muresid olnud, vaheta õli õigel ajal ja ära osta autot mille läbisõit on rohkem kui 400 tuhat.
Ja siit foorumist ära küll oota mingit tarka juttu.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Mis asi siin jama on. Ausaltöeldes sellepärast siin ei tasugi sõna võtta, sest hakkab tulema sellist juttu nagu viimane postitus. Olen 530-ga sõitnud 240 tuhat km, maha. Korra tehtud turbole remonti ja vahetatud kollektor ja eelsüüte küünlad+relee, ei midagi muud. Auto oli 55 tuhat sõitnud kui omale sain ja tuttav sõidab tänapäevani, kellade peal 350 tuhat ees. Seega kui oled endale ostnud 400 tuhat sõitnud auto, siis tulebki remontida seda.
X5 E70 3,5D, X5E70, F11
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Minul olnud 530d nüüd 2,5 aastat,ls on 305000 ostes oli 212000 kellal,vahetatud on kaks korda väljalaske kollektor,teistkorda lasin panna juba eelmise 142 kw malmist kollektori,pöördsiibrid võtsin kohe välja kui ostsin,paagisisene pump suri ka ära see ka vahetatud,õhulugeja vahetatud,sillajupid mis kulunud ka vahetatud,elekti probleeme minul esinenud ei ole ja üldiselt olen väga rahul selle diisliga,järgmiseks valiks kindlasti sama mootori kuna minusilmis on ta ennast juba kordades tõestanud eelmine auto oli ka 530d aga siis 135 kw
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: E60, millise mootorivarianti soovitate!
Aga võrreldes e39-saga,kuidas on vastupidavus?rustisan kirjutas:Minul olnud 530d nüüd 2,5 aastat,ls on 305000 ostes oli 212000 kellal,vahetatud on kaks korda väljalaske kollektor,teistkorda lasin panna juba eelmise 142 kw malmist kollektori,pöördsiibrid võtsin kohe välja kui ostsin,paagisisene pump suri ka ära see ka vahetatud,õhulugeja vahetatud,sillajupid mis kulunud ka vahetatud,elekti probleeme minul esinenud ei ole ja üldiselt olen väga rahul selle diisliga,järgmiseks valiks kindlasti sama mootori kuna minusilmis on ta ennast juba kordades tõestanud eelmine auto oli ka 530d aga siis 135 kw
Audi A6 3.0tdi