Mure siis selline: Ükspäev vedasin oma touringuga haagissuvilat plus veel neli inimest autos kokku, retk oli siis kuskil 90 kiltsa,45 sinna ja 45 tagasi. Esialgu ei tulnud isegi sellepeale, et haagissuvila oli ikka paras kolakas, see pikem versioon vähe nendest haagistest. Ja konksu peale surus ikka parasjagu kilosid, alles hiljem sain aru, et see ikka lubatust kõvasti kõvasti raskem.
Peale reisi siis ilma haagiseta sõitma ja lugu järgmine, auto taguosa pole enam eriti stabiilne, vahepeal nagu viskab vähe ühelepoole ja siis teiselepoole, ja hakkab nagu kiikuma vasakule,paremale, suuremal kiirusel. Pm. selle haagisega, plus veel kahe inimesega taga oli taguosa ikka täielikult põhjas kinni mulle tundus, ja vahepeal ikka jõnksutas päris korralikult, arvestades eesti teedega .
Et küsimus siis selline targematele meestele, et mis ta mul seal tagasillas ära lõhkuda võis, mingid puksid vms ?? Iseenesest oli taguots autol enne ka suht maas, sõber arvas, et tänu sellele et mul on taga nivoo amordid, ja õliks on punane atf, et sellega ei pidavat eriti toimima nivoo süsteem.
Ootaksin siis targemate meeste nõuandeid ja soovitusi, kõik nõuanded on teretulnud
Ette tänades Raido.
K: e34 touring, auto tagaosa ebastabiilne
- raidoraido
- Huviline
- Postitusi: 205
- Liitunud: 02.07.2010 12:51 36
K: e34 touring, auto tagaosa ebastabiilne
---Bensiiniga pestakse pintsleid, diisel teeb jõudu--- 2.5 TDSA
- janar275
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 12.03.2006 12:52 22
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Rapla
Re: K: e34 touring, auto tagaosa ebastabiilne
siis võisid amordid ise viga saada mingid puksid ei tohiks vist eriti mõjuda põhi mõtteliselt taga ots seisab ju vedrude ja amortide najal üleval ja kui veel nivo amordid siis päris hea põnts.
E34 524TD 90a; E36 318i 91a;AUDI 100 2.6 93a; E39 528i 96a; E34 525TDS 95a;E39 530d 02a.
- metallic525
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 21.03.2008 21:27 32
- Peamine sõiduk: BMW 520i
- Asukoht: rapla
Re: K: e34 touring, auto tagaosa ebastabiilne
raske koormaga minu sedaanil juhtus nii.et amort tuli tuppa.amordi ylemine kummipadi millega keresse kinnitub oli sodi.sõidurõõm pärast täpselt nagu sinulgi. tagasillakanduri puksid on ka nõrgad aga tunda annavad kiiretes kurvides,nende lõhkumine võttis ka oluliselt kauem(2a.pidasid poolpehmed vastu,käru vean tihti).ülejäänud puksid on tugevamad kui õõtsa metallosa.seega pakun,et amordipuksid.
The Hell Was Full, So I Am Back!
Re: K: e34 touring, auto tagaosa ebastabiilne
amordipuksid võivad tõesti olla, kuigi mingit paremale vasakule kiikumist see nüüd küll põhjustada ei tohiks.
üldiselt on seal 3 asja. amordipuksid, suured tagasilla kanduri puksid (päris raske on visuaalselt tuvastada nende korrasolekut) ja siis kaheksad või koerajalad, kuidas keegi neid niemtab. ujumist ja ebastabiilsust peaksid pigem põhjustama just need 2 viimast asja.
vedrud, amordid ise ikka on terved veel peale seda kru vedamist?
üldiselt on seal 3 asja. amordipuksid, suured tagasilla kanduri puksid (päris raske on visuaalselt tuvastada nende korrasolekut) ja siis kaheksad või koerajalad, kuidas keegi neid niemtab. ujumist ja ebastabiilsust peaksid pigem põhjustama just need 2 viimast asja.
vedrud, amordid ise ikka on terved veel peale seda kru vedamist?
- p2tu
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 04.03.2011 03:29 21
- Peamine sõiduk: bmw 525i 141kw
- Asukoht: Pärnumaa
Re: K: e34 touring, auto tagaosa ebastabiilne
mul on sama jama olnud kül sedaanil aga siiski.möödasõidud olid suht võimatud kuna auto tagumine ots läks sinna kus ise tahtis vahetasin tagasilla suured puksid ära ja oligi jälle ok.
e34 525i 141kw----e34 535ia 155kw
minu tel.55557912
minu tel.55557912
Re: K: e34 touring, auto tagaosa ebastabiilne
Pakun et viga amordipuksis..endal olnud kunagi e34 touring ja sellel sama lugu .. hakkas ujuma maanteel kuna üks amordipadi oli täiesti sodi.
E34 varuosadeks http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=56&t=93054
BMW 530d Touring
BMW 530d Touring