Probleem siis järgmine,et käisin ylevaatusel ja heitgaasid paigast ära.
tyhikäigul
möödetud/lubatud
co 0,45/0,50
hc 186/100
2000p/m
co 0,46/0,30
hc 79/100
lambda-1,02
15000km tagasi vahetatud katalysaator.Uued kyynlad,öhufilter,lambda andur.Ja arvuti ei anna mitte mingeid veakoode.Äkki kellelgi mingisugused soovitusi kus viga vöiks olla.
Ette tänades:Arvo
Bmw 523 1996 heitgaasid
Re: Bmw 523 1996 heitgaasid
muidugi igaksjuhuks võid katsetada teist lambdat ka, ega need ka alati uuest peast 100% ei ole
Re: Bmw 523 1996 heitgaasid
Mölemad lambdad arvutiga kontorllitud.Yks oli puruks see sai vahetatud aga seis ikka täpselt sama.Tkaba kirjutas:muidugi igaksjuhuks võid katsetada teist lambdat ka, ega need ka alati uuest peast 100% ei ole
Re: Bmw 523 1996 heitgaasid
Kas mootor ikka korralikult pöördesse aeti? Ja kas alla läks universaal katt ning selle katiga esimene ülevaatus? Mul oli sama jama et diagnostis näitas kõik ok kuid ülevaatusel oli ikka üle piiri universaalkatiga. Viimane kord sõitsin ennem ülevaatust ca 50 km ja päris palju sai tuuritatud ning ülevaatuse ajal sai kah asja alla normi korralikult puhtaks peale tuuritamist. Ehk siis äkki on probleem et katt ei hakka korralikult tööle?
Lisaks kas viskab ka sumpast benahaisu või suitsu?
HC-d tõstab:
lisaõhk sisselaskes, vahelejätud süütes, hõre mootor, valed vedelikud põlemiskambris(jahutusvedelik, õli), vale süüde(varajane), kehv bensiin, kütuselisandid jne. Diagnostis mootori töötemp oli korras, nukvõllid paigas?Probleeme võib olla palju
Ehk siis jälgi kõigepealt auto käitumist...mootori tühikäiku, edasiminekut ning mootori jõuomadusi, mis sumpast välja tuleb jne.
Lisaks kas viskab ka sumpast benahaisu või suitsu?
HC-d tõstab:
lisaõhk sisselaskes, vahelejätud süütes, hõre mootor, valed vedelikud põlemiskambris(jahutusvedelik, õli), vale süüde(varajane), kehv bensiin, kütuselisandid jne. Diagnostis mootori töötemp oli korras, nukvõllid paigas?Probleeme võib olla palju
Ehk siis jälgi kõigepealt auto käitumist...mootori tühikäiku, edasiminekut ning mootori jõuomadusi, mis sumpast välja tuleb jne.
Re: Bmw 523 1996 heitgaasid
Kas klapisääre tihendid on korras, õli ei kao? Kui klapisääre tihendid ära on, siis osa õlist jõuab silindrisse ja ajab heitgaaside näidud paigast.
Re: Bmw 523 1996 heitgaasid
vahur_s kirjutas:Kas klapisääre tihendid on korras, õli ei kao? Kui klapisääre tihendid ära on, siis osa õlist jõuab silindrisse ja ajab heitgaaside näidud paigast.
Klapisääretihendid tunduvad olevat korras sumbutist öli suitsu ei tule ja öli ei kao.
Re: Bmw 523 1996 heitgaasid
vassu kirjutas:Kas mootor ikka korralikult pöördesse aeti? Ja kas alla läks universaal katt ning selle katiga esimene ülevaatus? Mul oli sama jama et diagnostis näitas kõik ok kuid ülevaatusel oli ikka üle piiri universaalkatiga. Viimane kord sõitsin ennem ülevaatust ca 50 km ja päris palju sai tuuritatud ning ülevaatuse ajal sai kah asja alla normi korralikult puhtaks peale tuuritamist. Ehk siis äkki on probleem et katt ei hakka korralikult tööle?
Lisaks kas viskab ka sumpast benahaisu või suitsu?
HC-d tõstab:
lisaõhk sisselaskes, vahelejätud süütes, hõre mootor, valed vedelikud põlemiskambris(jahutusvedelik, õli), vale süüde(varajane), kehv bensiin, kütuselisandid jne. Diagnostis mootori töötemp oli korras, nukvõllid paigas?Probleeme võib olla palju
Ehk siis jälgi kõigepealt auto käitumist...mootori tühikäiku, edasiminekut ning mootori jõuomadusi, mis sumpast välja tuleb jne.
Universaal kat on all jah.Poovisin seda ka et korralikult kuumaks aga ei aitad see ka.Sumpast midagi yle liikselt ka ei tundu tulevat.Mootor töötab korralikult tyhikäik korras ja jöudu tundub ka olevat kui vörraelda söbra sama mootoriga autot siis minek sama.Öli ja jahutusvedelikku ei kao ka kuskile.Auto läheb järgmine nädal uuesti diagnosti siis vaatab mootri töötemperatuuri,syyte asendi ja nukkvölli asendi yle.Kas katti muidu vöib mingi leeklambi või mingi sellise asjaga kuumutada ?