E34 535 ei ole jõudu.
E34 535 ei ole jõudu.
Ma kirjutan natuke oma probleemist, võibolla oskab keegi aidata, või on kellelgi kogemusi sellise asjaga, nimelt siis kui sai see 3,5 kokku pandud uuesti tundus kohe et see ei liigu päris nii nagu ta peaks, vahepeal paar päeva oli aga auto 100% teine, oli tunda et selline minek peakski tal olema, siis aga hakkas jälle vaikselt ära kaduma, hetkel siis jälle seis selline, et alguses on ergas aga näiteks teise käiguga gaas keskelt kuni lõpuni vajutada, kogub kiirust ja pöördeid jõle vaikselt, jõudu ei ole ja kohati ka puterdab, sai käidud diagnostis ja seal ei leitud mingit viga, öeldi et küünlad on ainult veidi hädised, vahetasin need ära kuid ei mitte midagi, iseenesest kompressioonid on ilusti võrdsed ja kõrged, peale sai ka uus nukk ja klapid ilusti regullitud, seega nagu mehhaaniline viga see ei saa olla, seega pakuks mõnda andurit. Vahepeal mõõtsin ka kütusesurveid ja kõik oli ok, käivitamisel 7 bari ja töö ajal hoidis ühtlaselt ca 3bar. Ise kahtlustaks kas vända andurit (on ka pikk käivitus) õhulugejat või aju. Samas jälle diagnost anduri ega õhulugeja häireid ei näidanud. Natuke aega olen sõitnud nüüd pihustite puhastus vahendiga kuid ka see ei muuda midagi, ühesõnaga mõistus on suhteliselt otsas ja ei oska enam kuskilt seda viga otsida
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Kütuserõhk tundub just kõrge olevat, 3bar peaks olema sõites täisgaasiga täiskoormusel....
Re: E34 535 ei ole jõudu.
huvitav jah kuidas sa selle 7bari sealt kätte said, kuskohast sa seda mõõtsid?
pump ise peaks muidu küll 7bari lööma umbes (enda pump lööb nii ning üks töökorras pump mida sai mõõdetud, täpselt samamoodi) aga rõhuklapp hoiab ikka survet kuskil 3bari juures.
aga iseenesest on mul täpipealt sama probleem. auto liigub ja mootor töötab väga hästi, kuid midagi oleks nagu puudu just põhjagaasiga liikudes...täpselt sama, mis kirjeldasid, et teise käigu lõpp jääb nagu tukkuma.
mul on tehtud veel selline asi nagu cat delete, mida alguses kahtlustasin (umbes katalüsaatorid). tõsi küll selle vastu rääkis heitgaaside testi täiesti perfektne tulemus (CO=0). igatahes see asja ei muutnud.
ise kahlustan veel klappide ajastust, et äkki on keegi näiteks keti ühe hamba võrra valesti peale ajanud. seda peab kontollima. klapid ise on regullitud speci järgi.
teine asi, mida peaks uurima on vända andur (viimasel ajal samuti natuke pikk käivitus tekkinud).
need pihustite puhastus vahendid vist pigem ajavad pihustid pekki kui mingit reaalset kasu toovad, mina selliseid vedelikke vabatahtlikult eriti mootorisse kallata ei sooviks
kas sul lambda andur on all ja töökorras?
pump ise peaks muidu küll 7bari lööma umbes (enda pump lööb nii ning üks töökorras pump mida sai mõõdetud, täpselt samamoodi) aga rõhuklapp hoiab ikka survet kuskil 3bari juures.
aga iseenesest on mul täpipealt sama probleem. auto liigub ja mootor töötab väga hästi, kuid midagi oleks nagu puudu just põhjagaasiga liikudes...täpselt sama, mis kirjeldasid, et teise käigu lõpp jääb nagu tukkuma.
mul on tehtud veel selline asi nagu cat delete, mida alguses kahtlustasin (umbes katalüsaatorid). tõsi küll selle vastu rääkis heitgaaside testi täiesti perfektne tulemus (CO=0). igatahes see asja ei muutnud.
ise kahlustan veel klappide ajastust, et äkki on keegi näiteks keti ühe hamba võrra valesti peale ajanud. seda peab kontollima. klapid ise on regullitud speci järgi.
teine asi, mida peaks uurima on vända andur (viimasel ajal samuti natuke pikk käivitus tekkinud).
need pihustite puhastus vahendid vist pigem ajavad pihustid pekki kui mingit reaalset kasu toovad, mina selliseid vedelikke vabatahtlikult eriti mootorisse kallata ei sooviks
kas sul lambda andur on all ja töökorras?
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Proovisin külge uut lambdat, sellest mitte midagi paremaks ei muutunud ja seda arvasin ma ka enne sest põhjagaasiga lambda niikuinii ei toimeta, see idee käis ka läbi peast et äkki vända andur, et säde läheb nõrgaks jne jne aga pole kuskilt prooviks võtta tervet andurit ja uut ei raatsi ka osta ilma et ma oleks kindel et selles viga on ja selle 7 bar ma mõõtsin surve voolikust ehk see mis pump lööb. Samamoodi olen ka vaadanud üle nuka, et ega see paigast ära ei ole, ka see on täiesti paigas.
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
jah, lambda osas sul täitsa õigus tegelikult. ma mõtlesin küll rohkem seda, et kas andur üldse on küljes või mitte...aga samas ega ta jah ei tohiks põhjagaasi puhul mingit tähtsust omada isegi juhul kui see küljest ära on ühendatud.
üks variant võib ehk olla veel see, et kuigi kütusesurve iseenesest on paigas, siis näiteks filter on väga umbes ja/või pumba enda tootlikkus on jäänud liiga nõrgaks. muidugi idee poolest peaks seda olema siis ikkagi ka põhjagaasi aegsest kütusesurve jälgimisest näha...aga minul see näiteks ei muutunud mitte kõssugi (kui siis natuke vist tõusis). kell oli kapoti peale toodud ja ei andnud mitte kohapeal talda vaid täiskoormusega kiirendus teise käiguga.
vända andurit peaks saama mingil määral diagnoosida. tal peaks vist olema takistus ~500ohmi klemmide vahel, aga seda tuleks üle kontrollida...eile midagi lugesin asja kohta, kuid päris kindel ei ole, et see õige number.
kas jagaja kaant oled ka uurinud oma masinal?
muidu seda varianti oled ka kaalunud, et äkki see mootor ei tõmbagi rohkem? ma ikka olen selle peale mõelnud, samas nii erinevad mõõtmised kui enda kõhutunne ja kogemus teiste sarnaste masinatega ütlevad, et tõesti nagu oleks midagi puudu
üks variant võib ehk olla veel see, et kuigi kütusesurve iseenesest on paigas, siis näiteks filter on väga umbes ja/või pumba enda tootlikkus on jäänud liiga nõrgaks. muidugi idee poolest peaks seda olema siis ikkagi ka põhjagaasi aegsest kütusesurve jälgimisest näha...aga minul see näiteks ei muutunud mitte kõssugi (kui siis natuke vist tõusis). kell oli kapoti peale toodud ja ei andnud mitte kohapeal talda vaid täiskoormusega kiirendus teise käiguga.
vända andurit peaks saama mingil määral diagnoosida. tal peaks vist olema takistus ~500ohmi klemmide vahel, aga seda tuleks üle kontrollida...eile midagi lugesin asja kohta, kuid päris kindel ei ole, et see õige number.
kas jagaja kaant oled ka uurinud oma masinal?
muidu seda varianti oled ka kaalunud, et äkki see mootor ei tõmbagi rohkem? ma ikka olen selle peale mõelnud, samas nii erinevad mõõtmised kui enda kõhutunne ja kogemus teiste sarnaste masinatega ütlevad, et tõesti nagu oleks midagi puudu
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Jagaja kaas on tip topp, täna panin külge teise vända anduri ja asi muutus erksamaks, ja ka pöördesse läheb paremini, aga **** midagi on ikka veel puudu, ta peaks liikuma paremini kindlasti, sest vahepeal tekkis mul see tõmme, ma ei tundnud oma autot enam äragi ja siis vaikselt kadus jälle ära, kütuse filter on muidugi vahetatud eelmine aasta ja noh ma ei usu et see nii kiiresti umbe läheb, kütusesüsteem ka kuskilt ei leki, kuna hoiab ilusti survet üleval see probleem muutub juba naljakaks, ma ei tea kaua ma juba seda viga otsinud olen
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
peab omal ka vända andurit uurima siis, hea teada
küttefilter nii kiiresti umbe minna ei tohiks. aga jah kui sul see probleem niimoodi vahelduva eduga ise lahendub siis tundub pigem mingi elektroonika jama. ei tahaks küll uskuda samas, et aju sellist asja tekitab...aga krt teab. pigem küll ehk siis kontaktid/klemmid kuskil, mis ehk vahepeal annavad natuke paremini ühendust ja vahepeal halvemini. minul näiteks on üks auto, mis peale kuivasid ilmasid ja päikesepaistet läheb käima, aga peale niisket ja vihmast ilma ei lähe
peale juhtmete jäävadki veel ju põhimõtteliselt ainult erinevad sensorid ja mõõturid siis. vända andur, gaasiasendi andur, õhulugeja...miskit on seal vist veel, aga hetkel ei tule meelde.
no tegelikult me saaksime näiteks proovida õhulugeja vahetust minu auto pealt kui tarvis...minu auto on hobikas, igapäevaselt ma sellega ei sõida.
küttefilter nii kiiresti umbe minna ei tohiks. aga jah kui sul see probleem niimoodi vahelduva eduga ise lahendub siis tundub pigem mingi elektroonika jama. ei tahaks küll uskuda samas, et aju sellist asja tekitab...aga krt teab. pigem küll ehk siis kontaktid/klemmid kuskil, mis ehk vahepeal annavad natuke paremini ühendust ja vahepeal halvemini. minul näiteks on üks auto, mis peale kuivasid ilmasid ja päikesepaistet läheb käima, aga peale niisket ja vihmast ilma ei lähe
peale juhtmete jäävadki veel ju põhimõtteliselt ainult erinevad sensorid ja mõõturid siis. vända andur, gaasiasendi andur, õhulugeja...miskit on seal vist veel, aga hetkel ei tule meelde.
no tegelikult me saaksime näiteks proovida õhulugeja vahetust minu auto pealt kui tarvis...minu auto on hobikas, igapäevaselt ma sellega ei sõida.
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Kui on tõesti võimalik, siis oleks väga tänulik kui saaks proovida.
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Kuno_T, kas vihjad sellele, et tagasivool võib olla kuidagi umbes või liiga vähe läbi lasta? Samas loogika nagu ütleks, et siis peaks tõusma rõhk selles 3 bari peale reguleeritud süsteemi osas ehk pihustitel.
Kas juhul kui seda 0.5l tootlikkust tagasivoolust ei näe on tulemuseks liiga rikas segu suurematel pööretel?
"Pumba rõhku teda sulgedes ei tohi mõõta!"
mis sellest siis nii katastroofilist juhtub? eeldusel muidugi, et see mõõtmine toimub väga lühiajaliselt, ütleme mitte rohkem kui 3 sekundi jooksul. ma eeldan, et mootor sellise aja peale siiski veel üle ei kuumene ja mähised sisse ei põle.
ise võtsin pumba paagist välja ja mõõtsin sedamoodi, kell siis otse pumba väljundis...muidugi ma ei lasknud pumbal seal pikalt uriseda, vaid vaatasin näidu ära ja võtsin juhtme maha. huvitav on veel see, et peale mõõtmist ja pumba tagasi installimist teeb ta töötades natuke vähem salongi kostuvat häält kui enne.
Kas juhul kui seda 0.5l tootlikkust tagasivoolust ei näe on tulemuseks liiga rikas segu suurematel pööretel?
"Pumba rõhku teda sulgedes ei tohi mõõta!"
mis sellest siis nii katastroofilist juhtub? eeldusel muidugi, et see mõõtmine toimub väga lühiajaliselt, ütleme mitte rohkem kui 3 sekundi jooksul. ma eeldan, et mootor sellise aja peale siiski veel üle ei kuumene ja mähised sisse ei põle.
ise võtsin pumba paagist välja ja mõõtsin sedamoodi, kell siis otse pumba väljundis...muidugi ma ei lasknud pumbal seal pikalt uriseda, vaid vaatasin näidu ära ja võtsin juhtme maha. huvitav on veel see, et peale mõõtmist ja pumba tagasi installimist teeb ta töötades natuke vähem salongi kostuvat häält kui enne.
Re: E34 535 ei ole jõudu.
See, et küttesegu põhjagaasiga liiga rikkaks läheb võib küll tõsi olla, sest vaatasin küünalt ja just kõige ilusam ta ei olnud, kuidagi tumedavõitu, seega täna õhtu lähen garaasi ja mõõdan selle tootlikuse ära tagasivoolust, kuid miks see segu nii rikkaks siis läheb põhjagaasiga, oleks loogiline et kuna mul pole lambdat siis tänu sellele, aga täiskoormusel lambda ju ei sekku.
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
no minu mõte oli, et segu võib olla liiga rikas tänu tagasijooksu ebapiisavale läbilaskele...sest kui sealt ei mahu piisavalt palju kütet ajaühikus läbi siis peaks nagu tõusma ka reguleeritud osa kütuserõhk, mis omakorda tähendab, et pihusti pritsib silindrisse liiga palju kütust kuna pihusti lahtiolekuaeg on ikka sama (lambdaga ju seda ei reguleerita täisgaasi peal, nagu isegi ütlesid).
samas rõhukell peaks seda siis ju näitama ka...aga palju see kütuserõhk täisgaasil täpselt olema peab?
samas rõhukell peaks seda siis ju näitama ka...aga palju see kütuserõhk täisgaasil täpselt olema peab?
Re: E34 535 ei ole jõudu.
heh, täiesti tüüpiline jutt sinu poolt...miks ma ei imesta?! jube hea on öelda - "tee omale selgeks" see ja teine asi. oskad äkki täpsemalt ka soovitada/juhendada, mismoodi ma neid põhiparameetreid omale "selgeks tegema" võiksin hakata? parameetrid on numbrilised väärtused, tunnusjoon on graafik, kas ma võtan pumba kätte ja vaatan seda pingsalt ning kirjutan siis arvud paberile nagu mõni selgeltnägija?
pump on elektrimootor, ei midagi eriti ebatavalist. elektrimootor on mähis, kust vool läbi käib. jah, elektrimootorit võib lühiajaliselt ka "lühistada", midagi muud ei juhtu kui et vool läheb suureks ja mähises eraldub tavapärasest suurem hulk sooja. siinkohal aga tuleks veel mainida, et nö. otsast survet mõõtes selle pumba mootor seisma ei jää, vaid käib siiski ringi. minumeelest oli sel mingisugune möödajooks juba külge ehitatud.
pump on elektrimootor, ei midagi eriti ebatavalist. elektrimootor on mähis, kust vool läbi käib. jah, elektrimootorit võib lühiajaliselt ka "lühistada", midagi muud ei juhtu kui et vool läheb suureks ja mähises eraldub tavapärasest suurem hulk sooja. siinkohal aga tuleks veel mainida, et nö. otsast survet mõõtes selle pumba mootor seisma ei jää, vaid käib siiski ringi. minumeelest oli sel mingisugune möödajooks juba külge ehitatud.
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Pumpadel ongi sisse ehitatud ülerõhu klapp, mis avaneb umbes 8 bar juures. Midagi hullu ei tohiks juhtuda kui otse pumbalt mõõta, lihtsalt ükski remondijuhend ei kirjelda sellist mõõtmistfiziks kirjutas:siinkohal aga tuleks veel mainida, et nö. otsast survet mõõtes selle pumba mootor seisma ei jää, vaid käib siiski ringi. minumeelest oli sel mingisugune möödajooks juba külge ehitatud.
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Mina mõõtsin nii tootlikkust 0 takistusega ehk siis lihtsalt liitrit minutis kopsikusse kui ka max survet nö. suure takistusega. Mida ma teada saan? Jah, justnimelt neid kahte asja saangi, et pump suudab pumbata ja tekitada vajaliku rõhu. Ja muideks Kuno, need 2 asja ongi pumba põhiparameetrid, mida koduste vahenditega reaalne mõõta on! Tootlikkuse graafikut kõikvõimalike erinevate voolutakistuste korral välja joonisama hakata pole minul aega ega tahtmist. Poleks mul sellega ka suurt midagi teha.
"arendab töörõhul ettenähtud tootlikkust" vot kahjuks ei olnud mulle teada, milline see töörõhul ettenähtud tootlikkus olema peab ning kuskilt ma seda infot ei leidnud. Sinul võibolla on kordades parem ligipääs vastavatele ametlikele materjalidele, aga ei tasu eeldada, et nii on ka kõigil teistel.
Minu "õpetamise" asemel kirjutab härra Kuno_T ehk siia ilusti välja kõik need õiged protseduurid ja õiged parameetrid ja muud õiged numbrid, mis selle auto kütusesüsteemi ja mõõtmist puudutavad...olen kindel, et sul on see info olemas, aga vot kirja panna miskipärast ei raatsi, ainult targutada. Kahjuks mingit kasu sellest sinu soigumisest siin ei kasva. Küsisin sinu käest paar posti tagasi väga konkreetse küsimuse...kas uhkus ei lubanud sellele vastata või milles probleem?
re1go, räägib PS's sellest õhulugejaga katsetamisest vb natuke, et kus ja kuidas ja milla täpsemalt
"arendab töörõhul ettenähtud tootlikkust" vot kahjuks ei olnud mulle teada, milline see töörõhul ettenähtud tootlikkus olema peab ning kuskilt ma seda infot ei leidnud. Sinul võibolla on kordades parem ligipääs vastavatele ametlikele materjalidele, aga ei tasu eeldada, et nii on ka kõigil teistel.
Minu "õpetamise" asemel kirjutab härra Kuno_T ehk siia ilusti välja kõik need õiged protseduurid ja õiged parameetrid ja muud õiged numbrid, mis selle auto kütusesüsteemi ja mõõtmist puudutavad...olen kindel, et sul on see info olemas, aga vot kirja panna miskipärast ei raatsi, ainult targutada. Kahjuks mingit kasu sellest sinu soigumisest siin ei kasva. Küsisin sinu käest paar posti tagasi väga konkreetse küsimuse...kas uhkus ei lubanud sellele vastata või milles probleem?
re1go, räägib PS's sellest õhulugejaga katsetamisest vb natuke, et kus ja kuidas ja milla täpsemalt
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Jah, sisene hulk ei ole päris 0, aga ega see polegi praegu niiväga oluline. Tahtsin mõõta, mis surve on pump võimeline üldse veel üles lööma, ütleme siis väga suure voolutakistuse tingimuses. Eks see max surve mõõdetud tulemus siiski annab aimu ka pumba seisukorrast, kuna mul oli ligikaudselt teada, et nö. uuel osal peaks see olema kuskil 7-8 bari. Lisaks oli mul tarvis kaht ühesugust pumpa millegi alusel võrrelda. On üsna selge, et näiteks väga kulunud pump ei suudaks enam kuigi suurt survet näidata...kuigi ta võib veel olla suuteline väiksema (minimaalse) voolutakistuse puhul piisavalt suurt kogust läbi pumpama.
Kas tagasijooksu tootlikkus 0,5l/min peaks siis olema mõõdetud tagant paagi juurest? Ja mis tingimustes see 0,5l sealt nüüd siis voolama peab...kas piisab kohapeal tühikäigul põksutades mõõtmisest?
Kas regulaator peab töörõhu hoidma kriipsu pealt paigas absoluutselt IGAS olukorras, olgu siis tühikäik või põhjagaasiga kiirendamine? Või on teatav rõhu tõus (~0.5bar) kiirendamisel normaalne nähtus?
Ning veel, millised järeldusi ja otsuseid võib siis näiteks teha selle põhjal kui tagasijooksu tootlikkus on oletame 0,4 või üsna täpselt 0,5? Mis oleks täiesti korras süsteemi puhul see number juhul kui 0,5 on minimaalne...kuskil 1 liiter minutis?
Kas tagasijooksu tootlikkus 0,5l/min peaks siis olema mõõdetud tagant paagi juurest? Ja mis tingimustes see 0,5l sealt nüüd siis voolama peab...kas piisab kohapeal tühikäigul põksutades mõõtmisest?
Kas regulaator peab töörõhu hoidma kriipsu pealt paigas absoluutselt IGAS olukorras, olgu siis tühikäik või põhjagaasiga kiirendamine? Või on teatav rõhu tõus (~0.5bar) kiirendamisel normaalne nähtus?
Ning veel, millised järeldusi ja otsuseid võib siis näiteks teha selle põhjal kui tagasijooksu tootlikkus on oletame 0,4 või üsna täpselt 0,5? Mis oleks täiesti korras süsteemi puhul see number juhul kui 0,5 on minimaalne...kuskil 1 liiter minutis?
Re: E34 535 ei ole jõudu.
See 0,5 bar rõhu tõus peabki täisgaasil olema, see on tingitud vaakumi kadumisest sisselaskes täielikult avatud segusiibri korral. Samasugune rõhu kasvamine peab toimuma ka siis kui tühikäigul töötaval mootoril vaakumvoolik laht võtta rõhuregulaatori küljest.fiziks kirjutas:Või on teatav rõhu tõus (~0.5bar) kiirendamisel normaalne nähtus?
Need rõhutestid käivad juhendite järgi seisva mootoriga, tootlikkuse koha pealt ei oska öelda.. Aga põhimõtteliselt on tulemused seisva ja töötava mootori puhul erinevad, sest seisva mootori puhul puudub vaakum, mis rõhuregulaatorit mõjutaks. TIS ütleb justkui, et tootlikkus peaks olema lausa 875cm3 poole minuti jooksul, pump installitud ja surve 3 bar, protsessist endast aga juttu pole
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Niisiis eile sai mõõdetud palju see tootlikus siis on minutis ja tagasivoolust mootes tuli veidi üle poole liitri 17 sekundiga, saan ma siis sellest midagi järeldada voi viga diagnoosida?
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
selle järgi peaks igal juhul siis kõik korras olema küttesüsteemiga.
millise koha pealt täpsemalt sa vooliku lahti võtsid?
ise olen hetkel suvilas...võtan ehk õhulugeja tallinna kaasa ära tulles. loodetavasti saab selle suht lihtsa vaevaga kätte kas oled muidu proovinud enda õhulugejat juba kuidagi diagnoosida ka? üks oluline asi veel, kas oled heitgaase mõõtmas käinud (koos tulemustega paberil muidugi)? sealt võib üht kui teist teada saada selle kohta, kas segu on näiteks liiga lahja/rikas mingitel vastavatel pööretel jne.
millise koha pealt täpsemalt sa vooliku lahti võtsid?
ise olen hetkel suvilas...võtan ehk õhulugeja tallinna kaasa ära tulles. loodetavasti saab selle suht lihtsa vaevaga kätte kas oled muidu proovinud enda õhulugejat juba kuidagi diagnoosida ka? üks oluline asi veel, kas oled heitgaase mõõtmas käinud (koos tulemustega paberil muidugi)? sealt võib üht kui teist teada saada selle kohta, kas segu on näiteks liiga lahja/rikas mingitel vastavatel pööretel jne.
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Käisin diagnostis jah ja mingit õhulugeja viga ei diagnoositud, heitgaasid olid nii ja naa, kuna mul põhimõtteliselt on tühi toru kus vahel on ainult reso. rõhku mõõtsin regulaatori otsikust mis läheb tagasivoolu.
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
TIS programm pakkus vähese võimsuse kohta ainult kütusega seonduvaid jamasid, nimelt peamine asi seesama kütuse surve regulaator, seda sai testida nii, et aretad surveahelasse kolmiku ja manomeetri, paned auto tühikäigul käima, manomeeter peaks näitama ca 3 bar. ja siis ära võtma selle regulaatori küljest vaakumi, siis peaks rõhk tõusma 0,4-0,5 bar. siis kõik on korras, kui rõhk ei tõuse on vigane kas seesama vaakum volla või ise regulaator, mina mõõtsin selle taktikaga ja kõik oli korras:D ehk siis jälle on ideed otsas.
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Eile keerasin maha pihustid, panin nad lati otsa ja kontrollisin kuidas nad pihustavad, enne seda aga märkasin et esimese silindri pihusti otsa plastik võru oli mõraga ja kild turritas, nagu ma aru sain siis vist see võru suunab kütust nii et see pihustuks ilusti laiali, ühesõnaga see on defektiga, ja kui hakkasin testima neid siis selgus et see sama pihusti ei tööta ka korralikult, vahepeal tekkis koht kus ta üldse ei pihustanud või pihustas üli õrnalt ja üldiselt pihustas ta ka teistest kuidagi vähem, seega ma arvan et olen saanud oma probleemile lahenduse, kui ma leian nüüd kuskilt uue pihusti ja saaks siis proovida, siis saan siia kirjutada kas oli sellest kasu midagi või ei.
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
sellise asja vaatlemiseks peaks ju mikroskoopi omama
pihustite puhastusse viimine oleks ilmselt mõistlikum idee antud juhul. ei tea küll palju uued pihustid maksavad, aga ilmselgelt neid ummist tellima minna just eriti odav lõbu ei saa olla. vast mingi 300-400eurine laks täisjooksu puhul ikka...nii vana auto puhul nagu ei näe mõtet sellisel investeeringul.
ise toimiks esialgu nii, et otsiks foorumist ühe pihusti ja lihtsalt asendaks selle mittetoimiva. kasvõi niisama katsetamiseks. kui pihusti leidmisega hätta jääd siis võin aidata ilmselt hädast välja
pihustite puhastusse viimine oleks ilmselt mõistlikum idee antud juhul. ei tea küll palju uued pihustid maksavad, aga ilmselgelt neid ummist tellima minna just eriti odav lõbu ei saa olla. vast mingi 300-400eurine laks täisjooksu puhul ikka...nii vana auto puhul nagu ei näe mõtet sellisel investeeringul.
ise toimiks esialgu nii, et otsiks foorumist ühe pihusti ja lihtsalt asendaks selle mittetoimiva. kasvõi niisama katsetamiseks. kui pihusti leidmisega hätta jääd siis võin aidata ilmselt hädast välja
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Leidsin Carwayst 2 uut pihustit hinnaga 5 euri tükk, mingit muutust see asjasse ei toonud:(
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Eelmine nädal kontrollisin veel mootori ketil märke et kas kõik on paigas ja tundus et kokkupanekul on saanud 1 hammas valesti, tõstsin siis keti 1hamba võrra edasi ja auto sõitis jälle nagu unistus, ergas ja väga hea kiirendusega, seda lõbu oli ainult 3eks päevaks nüüd olukord endine, kas see võis olla kokkusattumus või on ikkagi viga ketiga seotud. See asi muutub juba koomiliseks.
Lowlifer
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E34 535 ei ole jõudu.
Kontrolli ketti uuesti huvi pärast. Vbla on nt väntvõllil hammasratta kiil murdunud vms.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E34 535 ei ole jõudu.
kui ikka kohe peale keti õigeks ajamist oli asi tuntavalt parem (ja midagi muud ka to lhetkel ei teinud/muutnud) siis kokkusattumus see nüüd küll olla ei saa.
veel oleks oluline teada, et kuidas see olukord endiseks pöördus? kas 3 päeva oli unistus ja siis neljandal päeval järsku oli jälle sama jama laksust? või muutus olukord taas halvaks tasapisi ja peaeagu märkamatult?
eero point on päris huvitav, samas ma ei kujuta hästi ette kui reaalne selline kiilu murdumine saaks olla. siis peaks ikka midagi olema veel enne valesti kokku pandud minumeelest...
veel oleks oluline teada, et kuidas see olukord endiseks pöördus? kas 3 päeva oli unistus ja siis neljandal päeval järsku oli jälle sama jama laksust? või muutus olukord taas halvaks tasapisi ja peaeagu märkamatult?
eero point on päris huvitav, samas ma ei kujuta hästi ette kui reaalne selline kiilu murdumine saaks olla. siis peaks ikka midagi olema veel enne valesti kokku pandud minumeelest...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E34 535 ei ole jõudu.
On nähtud.
Seda et kiilust ainult väike könt alles ja seda ka et üldse pole. Kiil vbla kunagi halvasti pandud ja tasapisi loksutab ja lõhub seal kuni jagu saab.
Seda et kiilust ainult väike könt alles ja seda ka et üldse pole. Kiil vbla kunagi halvasti pandud ja tasapisi loksutab ja lõhub seal kuni jagu saab.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E34 535 ei ole jõudu.
See j6ud ei kadunud jarsku ara, vaid tasapisi, ja umbes 3 paeva parast oli taielikult kadunud ja keti m2rgid vaatasin yle ja k6ik olid paigas ilusti, huvi parast t6stsin keti veel 1 hamba edasi, kaivitus ilusti ja tyhikaik oli korras pole veel j6udnud s6itu teha kuna keretood on pooleli ja istmeid pole sees aga kui esimese s6idu teen siis kirjutan kas asi laks jalle paremaks v6i mitte.
Lowlifer
Re: E34 535 ei ole jõudu.
klapid ja asjad on sul korralikult regullitud muidu?
anna jah teada, mis saab, mind huvitab see asi sest mul omal ka mingi pisut sarnane kala.
anna jah teada, mis saab, mind huvitab see asi sest mul omal ka mingi pisut sarnane kala.