E39 häda häda otsa
E39 häda häda otsa
Tere! Oman siis suhteliselt katkist masinat (99a 530d 135kw Touring). Nimelt viimase kuu aja jooksul tekkinud hulgaliselt palju vigu.
Alustuseks lõpetas mootor kiire käivitamise ära- tööle läks ainult külmast peast ja soojast peast pikalt käiates. Nüüd saab ainult Go Stardi (eetriga) tööle. Teine mure on see, et miski vilin on tekkinud, ei tea kas käigukasti või turbosse, tekib üle 2k pöörde kiirendades. Igatahes ilmselt tänu sellele sureb mootor välja üle 2500 pöörde vajutades, kui vedu taga (jää peal läks ilusti pöördesse). Kohapeal läheb pöördesse ilusti, vahepeal ainult 4k pööret, teinekord 4500 pööret välja...
Järgmine mure on see, et lakkas põlemast spido, ABS, ASC jnejne. Vahepeal töötab, vahepeal ei tööta. Tahaks teada, et kui vahepeal funktsioonid toimivad, siis kas ABS aju on siiski terve või katki? Ja kui terve, siis kui anduri ära vahetan kas on vaja diagnostikas nullida arvutiga veakood, et tööle hakkaks või piisab vaid anduri külgepanekust ja peaks töötama?
Kuna mul on kiirustundlik roolivõimendi, siis kas ABS andur võib mõjutada seda, et rool on väga raske kohapeal? Ja kas kütuseseieri lollitamine (kiirendades koguse vähenemine, pidurdades koguse suurenemine) võib ka selle veaga seotud olla?
Kolmas mure on see, et järsku kadus raadio ja kompuuter ära. Spidoplokis ei tööta enam kaugtulede näiduk, suunatuled ja veateateid enam ei näita. Vahepeal ilmuvad tagasi, siis jälle kaovad ära kõik. Millest see võib tingitud olla? Kaitsmed on üle vaadatud ja kõik OK.
Neljas mure: Kuna autol õhkkompressorid, siis ükshetk hakkas suvaliselt tagaosa üles-alla loopima (üks pool vahepeal täiesti üleval, teinepool täiesti). Mida võiks seal kahtlustada?
Ja miinuskraadide saabudes läks tagaosa normaalkõrgusele ning ei ole end enam liigutanud. Mis seal võib viga olla?
Ette tänades,R
Alustuseks lõpetas mootor kiire käivitamise ära- tööle läks ainult külmast peast ja soojast peast pikalt käiates. Nüüd saab ainult Go Stardi (eetriga) tööle. Teine mure on see, et miski vilin on tekkinud, ei tea kas käigukasti või turbosse, tekib üle 2k pöörde kiirendades. Igatahes ilmselt tänu sellele sureb mootor välja üle 2500 pöörde vajutades, kui vedu taga (jää peal läks ilusti pöördesse). Kohapeal läheb pöördesse ilusti, vahepeal ainult 4k pööret, teinekord 4500 pööret välja...
Järgmine mure on see, et lakkas põlemast spido, ABS, ASC jnejne. Vahepeal töötab, vahepeal ei tööta. Tahaks teada, et kui vahepeal funktsioonid toimivad, siis kas ABS aju on siiski terve või katki? Ja kui terve, siis kui anduri ära vahetan kas on vaja diagnostikas nullida arvutiga veakood, et tööle hakkaks või piisab vaid anduri külgepanekust ja peaks töötama?
Kuna mul on kiirustundlik roolivõimendi, siis kas ABS andur võib mõjutada seda, et rool on väga raske kohapeal? Ja kas kütuseseieri lollitamine (kiirendades koguse vähenemine, pidurdades koguse suurenemine) võib ka selle veaga seotud olla?
Kolmas mure on see, et järsku kadus raadio ja kompuuter ära. Spidoplokis ei tööta enam kaugtulede näiduk, suunatuled ja veateateid enam ei näita. Vahepeal ilmuvad tagasi, siis jälle kaovad ära kõik. Millest see võib tingitud olla? Kaitsmed on üle vaadatud ja kõik OK.
Neljas mure: Kuna autol õhkkompressorid, siis ükshetk hakkas suvaliselt tagaosa üles-alla loopima (üks pool vahepeal täiesti üleval, teinepool täiesti). Mida võiks seal kahtlustada?
Ja miinuskraadide saabudes läks tagaosa normaalkõrgusele ning ei ole end enam liigutanud. Mis seal võib viga olla?
Ette tänades,R
Re: E39 häda häda otsa
mitte, et ma noriks, aga aru ma ei saa, miks pealinna inimesed ei taha diagnostiku juurest läbi minna. Oleks endal vaid selline luksus.
Re: E39 häda häda otsa
Oli arvata, et selline küsimus tuleb. Eelmine nädal oli aeg kinni pandud- diagnostikul polnud sobivat pistikut ning järgmises ei osatud midagi välja lugeda. Homme või ülehomme lähen, kuid oleks hea natuke eelinformatsiooni koguda.
Re: E39 häda häda otsa
See, et soojalt ei käivitu on ehk pumba pea probleem.
See eeter selline imelik asi, vanasti öeldi et palju ei tohi kasutada "ehmatab mootori ära", kui tõsi see on ei tea.
See eeter selline imelik asi, vanasti öeldi et palju ei tohi kasutada "ehmatab mootori ära", kui tõsi see on ei tea.
Re: E39 häda häda otsa
ei ole veel kuulnud et 3,0 oleks pumba peaga probleeme see oli rohkem 525 te probleem.
Re: E39 häda häda otsa
Esimese vea põhjus tõenäoliselt kas rõhuregulaator või pihusti.
Re: E39 häda häda otsa
Diagnostikas käidud, vahetusse läks 3 pihustit ning rõhuregulaator. Just täpselt nagu pakkusite.Ott6 kirjutas:Esimese vea põhjus tõenäoliselt kas rõhuregulaator või pihusti.
Maki ja kompuutriga endiselt probleem. Pole nood enam tükk aega pilti ette võtnud ning sai vahetatud süüteluku pistik/põhi vms. Umnes minut aega töötasid kõik agregaadid (raadio, kompuuter jne) kuid järsku läks uuesti kotti ning lisaks süttis armatuuri ka Airbag-i tuli.
___
Samuti tahaks teada kas ABS aju on läbi, kui spidomeeter ja ASC/ABS vahepeal töötavad ideaalselt?
Re: E39 häda häda otsa
Vaheta tagumine vasak ABSi andur ära. Minul sellega probleemid lõppesid. forsist sain anduri ja töötanud juba umbes aasta probleemideta.
E70 35d 2012a
Re: E39 häda häda otsa
Mul oli sama probleem ja la'bi oli nn pu'ropadrun. Katsu kas peale ka'ivitamist aku + klemm tuliseks ei la'he.Roger kirjutas:Diagnostikas käidud, vahetusse läks 3 pihustit ning rõhuregulaator. Just täpselt nagu pakkusite.Ott6 kirjutas:Esimese vea põhjus tõenäoliselt kas rõhuregulaator või pihusti.
Maki ja kompuutriga endiselt probleem. Pole nood enam tükk aega pilti ette võtnud ning sai vahetatud süüteluku pistik/põhi vms. Umnes minut aega töötasid kõik agregaadid (raadio, kompuuter jne) kuid järsku läks uuesti kotti ning lisaks süttis armatuuri ka Airbag-i tuli.
___
Samuti tahaks teada kas ABS aju on läbi, kui spidomeeter ja ASC/ABS vahepeal töötavad ideaalselt?
BMW - Boevaja Mašina Võmogatelei (Väljapressijate Lahingumasin)
Re: E39 häda häda otsa
Aku + klemm kusjuures lõpetab töö tõesti ära pidevalt, siiamaani pole aru saanudki nagu miks nii. Aga tänud, saab jälle ühe mure korda.
Re: E39 häda häda otsa
Siis sama viga. Ise ostsin lammutusest klemmi ja tuttav elektrik tegi taga istme alla muhvi vahele la"ks 40 EURi maksma, aga UM is tahavad u"le 200EURi klemmi eest + to"o".Kui paned tavalise klemmi ei hakka airbagid tooleRoger kirjutas:Aku + klemm kusjuures lõpetab töö tõesti ära pidevalt, siiamaani pole aru saanudki nagu miks nii. Aga tänud, saab jälle ühe mure korda.
BMW - Boevaja Mašina Võmogatelei (Väljapressijate Lahingumasin)