E39 küünalde vahetus
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
E39 küünalde vahetus
Tekkis selline küsimus,et täna peale küünalde vahetust auto lihtsalt ei läind enam käima,tee mis tahad!isegi ei lubanud!Peale paariaku tühjaks käiamise hakkas vaikselt lootust andma kui siiski mitte midagi!käisin küsisin igaltpoolt nõu aga keegi aidata ei osand!Vahepeal oli asi nii lootusetu,et oli vaikselt plaan kuskile diagnosti vms minna!Auto nüüd seisis oma 4h ja huvipärast käisin proovisin ja laksust läks käima?? Autoks e39 528i
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
algul arvasin ka et tõmbas täis seega sai vahepeal seista lastud(20min),aga ei midagi,ta naq koguaeglubas st tahtis käima minna aga miski asi ei last!samas vahepeal ei teind pikalt ühtki piuksu!hetkeseisuga töötab kõik täitsa hästi!seppa kirjutas:Äkki mingit moodi tõmbas küttet täis !
Pärast seismist läks ju kohe käima ,äkki süütelukk jamab,või olid piibujuhtmed lahti ja käiamisel tõmbas kohe täis ?
Küünlad õiged!Viljar kirjutas:Kas küünlad on ikka õiged?
Pakun Sulle 99% põhjuse. Ilmselt väsinud klapikambrikaane rõngastihendid, mis iga küünla pesa ümber asuvad. Kui need väsinud, koguneb küünla auku õli, kui keerad küünla välja, valgub õli silindrisse. Paned uued küünlad peale, annad võtit ja täis ta ongi, õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi, mis tõttu ka sädet ei pruugi tekkida kompresiooni all.
Vaata vanad küünlad üle, kui need õlised, on viga selles ja tihend tuleb vahetada. Kui pikalt nii edasi sõita, lähevad peeti esmalt piibud ja ajapikku ka poolid.
Vaata vanad küünlad üle, kui need õlised, on viga selles ja tihend tuleb vahetada. Kui pikalt nii edasi sõita, lähevad peeti esmalt piibud ja ajapikku ka poolid.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
kui käima ei saand peale pikkakäivitust,keerasin uuesti küünlad ja poolid küljest ära ja õli ega muud vedelikku küünlaküljest küll ei avastanuddantee kirjutas:Pakun Sulle 99% põhjuse. Ilmselt väsinud klapikambrikaane rõngastihendid, mis iga küünla pesa ümber asuvad. Kui need väsinud, koguneb küünla auku õli, kui keerad küünla välja, valgub õli silindrisse. Paned uued küünlad peale, annad võtit ja täis ta ongi, õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi, mis tõttu ka sädet ei pruugi tekkida kompresiooni all.
Vaata vanad küünlad üle, kui need õlised, on viga selles ja tihend tuleb vahetada. Kui pikalt nii edasi sõita, lähevad peeti esmalt piibud ja ajapikku ka poolid.
homme peale pikemat sõitu keeran korra uuesti paar küünalt maha ja vaatan mis toimub!Vanad küünlad oli lihtsalt nii ära põlend et hakkas vaikslt turtsuma!õli sealt pealt ei avastand aga mingit sodi oli küll sinna külge põlenud!
leidsid koha tarka panna, pakuks et mootori õlis piisavalt tahmaineid, mis elektrijuhi moodustavad. Kui enne ei teadnud siis nüüd tea! Ja kui trahvodest rääkida, siis seda õli ei maksaks võrrelda mootoriõliga, mis hinna võrdluses kordades odavam. Trahvoõlil nõutavad omadused on elektrijuhtimatus ja jahutus. Üldiselt teemaks e39 mitte käivitumine peale küünalde vahetust või mis?ruut kirjutas:Huvitav miks küll elektrivõrgu trafod õliisolatsiooniga on (mähised "õlitünnides") ega ometi seetõttu, et õli hästi elektrit juhib.dantee kirjutas:õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi
Mul jääb arusaamatuks ,-- klapikambrikaane rõngastihendid.dantee kirjutas:Pakun Sulle 99% põhjuse. Ilmselt väsinud klapikambrikaane rõngastihendid, mis iga küünla pesa ümber asuvad. Kui need väsinud, koguneb küünla auku õli, kui keerad küünla välja, valgub õli silindrisse. Paned uued küünlad peale, annad võtit ja täis ta ongi, õli ju ei põle, kuid elektrit juhib kuradima hästi, mis tõttu ka sädet ei pruugi tekkida kompresiooni all.
Vaata vanad küünlad üle, kui need õlised, on viga selles ja tihend tuleb vahetada. Kui pikalt nii edasi sõita, lähevad peeti esmalt piibud ja ajapikku ka poolid.
Äkki ikka plokitihend ?
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: E39 küünalde vahetus
teema oli küll lukus aga pms mul oli sama viga! autoks 523i 96a. ja mul tekkis see tühja koha pealt! lihtsalt seisis mingi 4-5 h peale 10meetrist sõitu. ja käima sain peale pikka jamamist nii et tallusin gaasipedaali nagu hullumeelne( üles alla hästi kiiresti)! uurimise ajal kaa kiskusin küünlad maha ja puhastasin jne! olid kaa väga mustad. järgmine nädal võtan uuesti küünlad maha! vaatan kas on mustaks läinud jälle!
Seisame võidu!