525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas keegi on kunagi tds-il selle etteandepumba sõela üleüldse eemaldanud ka?kas see pumpa ei lõhu?
siis vist oleks nii et kui peaks natuke sodi paagis olema, läheb see otse filtrisse?
siis vist oleks nii et kui peaks natuke sodi paagis olema, läheb see otse filtrisse?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas keegi on kunagi tds-il selle etteandepumba sõela üleüldse eemaldanud ka?kas see pumpa ei lõhu?
siis vist oleks nii et kui peaks natuke sodi paagis olema, läheb see otse filtrisse?
siis vist oleks nii et kui peaks natuke sodi paagis olema, läheb see otse filtrisse?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See sõel on pumba otsas ikka asja pärast, kuna see töötab jämefiltrina. Ära võetakse see ainult puhastamise ajaks.
tel. 51 949 859
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aak kirjutas:Oma kogemusest ja siit foorumist loetu põhjal julgen öelda et umbes 99% tõenäosusega on põhjuseks paagisisese pumba otsatihend ja/või seal kõrval asuv O-rõngastihend.kevyn kirjutas:Minu autol siis selline probleem, et samamoodi, kui kütet on sinna 17l kanti siis sureb poole sõidu pealt välja. Käiguga tööle tõmmates või pikalt käiates saab auto jälle ilusti käima. Alles vahetatud paagi sisene pump ja pihustite juures olev väljavoolu toru. Pihustite sissevoolus ilmselt ka asi olla ei saa, kuna siis ta ju praeguse külmaga ei käivituks üldse. Võibolla on varem mainitud siin teemas, kuid polnud aega kogu teemat läbi lugeda...
Milline on paagipumba otsatihend. Rõngastihendist saan aru see on seal toru otsas mis lükkab kütet ette. Aga see otsatihend?
Bmw e46 330d 150+kw
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Bmw e30 328turbo 142+ kw
Bmw e46 330i turbo :)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Rõngastihendi all mõtlen seda rohelist rõngast:WRL kirjutas:Milline on paagipumba otsatihend. Rõngastihendist saan aru see on seal toru otsas mis lükkab kütet ette. Aga see otsatihend?
Ja pumba otsatihendi all seda oranži kummist jullat mis on pumba otsas:
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ainult filtrite puhastamine ajutine teema ma puhastasin omal baagi kah ära et pill liikuma jääks.
BMW is a lifestyle
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Külmad ilmad käes.
Kui vana diisel ei taha hommikul kuidagi käima minna, siis suures hädas võib proovida kõrgsurvepump kuuma veega üle valada. Eelmisel aastal paar korda kasutasin seda nõksu ühe tds-i peal, aitas küll.
Ehk on abiks kellelegi
Kui vana diisel ei taha hommikul kuidagi käima minna, siis suures hädas võib proovida kõrgsurvepump kuuma veega üle valada. Eelmisel aastal paar korda kasutasin seda nõksu ühe tds-i peal, aitas küll.
Ehk on abiks kellelegi
..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui paagis on kütust üle 20 liitri ja ikka õhku vahele imeb ning kütus tagasi langeb, siis milles võib probleem olla?
Kas see etteandepumba roheline tihendi vahelt tõmbab siis ka õhku, kui üle 20 liitri paagis?
Etteandepump on eelmise omaniku poolt veetud otse vist süüte peale vms, et suriseb küll, aga vb lihtsalt ei tööta?
Kas see etteandepumba roheline tihendi vahelt tõmbab siis ka õhku, kui üle 20 liitri paagis?
Etteandepump on eelmise omaniku poolt veetud otse vist süüte peale vms, et suriseb küll, aga vb lihtsalt ei tööta?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Njah....kaks viimast hommikut siis on see läbipaistev toru täitsa tühi olnud.....peab hakkama õhtul lahkama.
Kütet paagis on olnud pea pool paaki.
Kütet paagis on olnud pea pool paaki.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sama siin. Tõmbab sõidu ajal ka õhku vahele, täna jäin tee äärde. Käiamise peale sain tööle uuesti. Kütust pool paaki.Holari kirjutas:Njah....kaks viimast hommikut siis on see läbipaistev toru täitsa tühi olnud.....peab hakkama õhtul lahkama.
Kütet paagis on olnud pea pool paaki.
Kas sul mootori töötamise ajal on seal voolikus õhumulle ka näha? Et tulevad nagu paagi poolt.
Pean üritama tagant paagi etteandepumba süsteemi üle vaadata. Vahetan igaks juhuks selle O-tihendi ka ära.
----------------
Samas, vb paneb see näidik ka villast ja kütusekulu metsik? (et ikkagi vb alla 20liitri paagis?)
Millest võib tulla muidu metsik kütusekulu?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
seda ma ei ole veel vaadanud, teen selle selgeks, kas sõidu ajal on sees õhk.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vahest on ka nii olnud et peale filtri vahetamist hakkab sellist nalja tegema. Siis tuleb filter üle kontrollida kas tihend õieti või ei ning samas olen näinud et filtri jalg on viga saanud või mõrades. Poole baagiga ei tohiks etteande pumba poolt õhumulle tulla aga on olemas selline variant et pumba pealmise plast kaane ja pumba vahelisest torust lekib õhku süsteemi.
BMW is a lifestyle
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ostsin Laagri- ja tihendikeskusest selle 7x1,5mm tihendi ära ka igaks juhuks. Lähiajal proovin üleüldse jah selle paagipoolse torusüsteemi üle vaadata. Samuti uurin kapoti alla filtri juurest, kuigi tundub nagu enne filtrit tulema paagi poolt.
Tänud soovituste eest.
---------
Kas TDS'il alumine jahutussüsteemi lõdvik peabki külm olema? (kõrvalistujapoolne ning see osa radikast ka jahedam) Ülemine lõdvik aga soe. Mootor temp hoiab hästi, sooja tuleb salongi kenasti, survet süsteemis pole, keema ei lähe. Kas oleks vaja millegi pärast muretseda?
Tänud soovituste eest.
Tühikäigul tiksudes tuleb mul ka õhumulle nagu. Et saad pmst selle järgi ka vaadata.Holari kirjutas:seda ma ei ole veel vaadanud, teen selle selgeks, kas sõidu ajal on sees õhk.
---------
Kas TDS'il alumine jahutussüsteemi lõdvik peabki külm olema? (kõrvalistujapoolne ning see osa radikast ka jahedam) Ülemine lõdvik aga soe. Mootor temp hoiab hästi, sooja tuleb salongi kenasti, survet süsteemis pole, keema ei lähe. Kas oleks vaja millegi pärast muretseda?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tühikäigul pole vast mulle, katkusin tasane maha ja vaatasin, mis värk on. Selgus, et kõige salongipoolsem pihustiümbert oli märg ja ülevoolu toru tundus lovkam, näksasin otsa ära ja panin tagasi, eks hommikul ole nàha. Muidugi pumba ümbert oli samuti niiske,seda vast tihenditest. peab nende vahetuse kah ettevõtja mingiaeg.Kuna see, et toru tühjaks jooksis, juhtus üleöö, siis selle viimase kaela seda ajada ei saa, kuskil ikka kehv ühendus. panin kütet kah pea kolmveerand paaki, juu näeb. Üks,mis imelik, siis sellel ei tööta ettekande pump nii, nagu tavaliselt. Paagi saan sõita täitsa nulli, aga, kui süüdet keeran, siis kütet üles ei pumpa, pean käiama. Panen vist nii, et hakkab ikka tööle, kui tarvis.
Vana auto, nu..i ikka jagub:)
Vana auto, nu..i ikka jagub:)
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mure järgmine:
Nv auto käivitus üsna kehvasti, aga kuna aku on alles hiljuti ostetud, lasi n.ö kedrata ja sai auto käima, kahtlustati eelsüüteküünlaid.
Nüüd aga eile õhtul eelsüüteküünlad vahetatud, mootor oli veel niipalju soe, et käivitus normaalselt, sai linna peal veel ringi vuratud.
Ja oh sa imet, täna hommikul auto enam ei käivitu, ketra palju tahad aga isegi ei luba.
Milles võib viga olla?
Nv auto käivitus üsna kehvasti, aga kuna aku on alles hiljuti ostetud, lasi n.ö kedrata ja sai auto käima, kahtlustati eelsüüteküünlaid.
Nüüd aga eile õhtul eelsüüteküünlad vahetatud, mootor oli veel niipalju soe, et käivitus normaalselt, sai linna peal veel ringi vuratud.
Ja oh sa imet, täna hommikul auto enam ei käivitu, ketra palju tahad aga isegi ei luba.
Milles võib viga olla?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Holari kirjutas:tühikäigul pole vast mulle, katkusin tasane maha ja vaatasin, mis värk on. Selgus, et kõige salongipoolsem pihustiümbert oli märg ja ülevoolu toru tundus lovkam, näksasin otsa ära ja panin tagasi, eks hommikul ole nàha. Muidugi pumba ümbert oli samuti niiske,seda vast tihenditest. peab nende vahetuse kah ettevõtja mingiaeg.Kuna see, et toru tühjaks jooksis, juhtus üleöö, siis selle viimase kaela seda ajada ei saa, kuskil ikka kehv ühendus. panin kütet kah pea kolmveerand paaki, juu näeb. Üks,mis imelik, siis sellel ei tööta ettekande pump nii, nagu tavaliselt. Paagi saan sõita täitsa nulli, aga, kui süüdet keeran, siis kütet üles ei pumpa, pean käiama. Panen vist nii, et hakkab ikka tööle, kui tarvis.
Vana auto, nu..i ikka jagub:)
Nii, nüüd oli paagis rohkem kütet ja hommikul poolest pöördest...kütet kolmveerand paaki.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Panen enda mure ka siis kirja. Ei tea milles probleem olla võib. Autoks on 325tds, kõige õigema koha peale vb ei kirjuta, aga mootor peaks 525tds-iga sama olema. Nimelt täna hommikul käivitades, keeran võtit, eelsüüde käiba ära jne, keeran stareri peale, aga mitte midagi ei toimu, ei mingit kolksu ega praksu. Ennem on ka sama anomaalia olnud, aga siis peale 5 mintsast ootamist käivitub nii, kagu poleks mitte midagi viga olnud. Kuid täna oli nii, et ei läinud üldse käima, isegi mitte nööriotsas. Algul kahtlustasin starteri harjasid, kuid ilmselt nendes viga ei ole.
Ise väga miskit teha ei oska. Äkki on mootorile lisa mass vaja vedada? Või oskab keegi midagi muud soovitada?
Ise väga miskit teha ei oska. Äkki on mootorile lisa mass vaja vedada? Või oskab keegi midagi muud soovitada?
- djerocdrah
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 23.05.2007 21:47 30
- Asukoht: igal pool kus vaja
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selliste kylmadega nagu praegu tulevad auto vead välja. Kehvake starter/eelsyyde/suvine kytus/vahetamatta kytuse filter/paks öli/vanaks jäänud aku/kontrollimatta jahutusvedelik.
BMW is a lifestyle
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Eelsüüte küünlad alles vahetatud, kütuse filter eelmisel nädalal, kütus on hea, öli vb on paks... Ennemalt starter tõmbas mootori sirinal ringi, aku viga ei saa olla ja suvel oli plokikaane vahetus, koos sellega uus õli ja jahutusvedelik.djerocdrah kirjutas:Selliste kylmadega nagu praegu tulevad auto vead välja. Kehvake starter/eelsyyde/suvine kytus/vahetamatta kytuse filter/paks öli/vanaks jäänud aku/kontrollimatta jahutusvedelik.
See anomaalia on mul ennem ka olnud, aga harva, et starteri asendisse keerates ei tee midagi, isegi tuled ei lähe tumedamaks, mitte misgi ei näita tarbimist.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Täna vedas ennast käima, sõitsin ja siis ühtäkki enam pöörded üle 2000 ei lähe, ok, sõitsin poodi ja ostsin filtri, auto poe ees töötas, hakkasin ära sõitma ja läks korralikult.....sulatas mingi klimbi lahti? Loodan
Meeldivat talveilma
Holari
Meeldivat talveilma
Holari
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii, etteandepumba sõel oli paksult sodi täis, pmst umbes. Puhastasin sõela ära ning panin uue O-tihendi. Nüüd enam tõhikäigul õhumulle ei tulnudwtf kirjutas: Sama siin. Tõmbab sõidu ajal ka õhku vahele, täna jäin tee äärde. Käiamise peale sain tööle uuesti. Kütust pool paaki.
Kas sul mootori töötamise ajal on seal voolikus õhumulle ka näha? Et tulevad nagu paagi poolt.
Pean üritama tagant paagi etteandepumba süsteemi üle vaadata. Vahetan igaks juhuks selle O-tihendi ka ära.
Loodan, et enam mingit jama sõidu ajal ei korralda. Eks näis.
Viimati muutis wtf, 03.02.2012 08:42 33, muudetud 1 kord kokku.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kontrolli üle mootori mass. kui tegu 95 või uuema masinaga võib ka immo(võtme) kala ollaatzzza kirjutas: Ise väga miskit teha ei oska. Äkki on mootorile lisa mass vaja vedada? Või oskab keegi midagi muud soovitada?
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul ka e39 tds-ga käivitus jama. Möödunud laupäeva hommikul kävitus -18 esimesest laksust. Paagis ala 20 liitrit kütust. Päeva toimetused tehtud ja õhtul jätsin sõidust tulles seisma. Jäi 10 liitrit veel paaki. Seisis jutti 36 tundi.ENAM POLE KÄIMA SAANUD. Ok, äkki eelsüüte küünlad(aasta tagasi vahetatud). -21 kraadiga pole neid eriti mõnus kontrollida aga maha nad said. Kõik kontrollitud ja töötavad(vool tuleb küünaldeni).Lappasin uuesti kokku.
Sügisel vahetatud kütusefilter ja mootoriõli.Aku on ka ok. Starterit kedrates viskab tagant suitsupahvakaid.
Läbipaistavas kütusevoolikus õhumulle ei ole. Pumpa ei kahtlustaks kuna sõitis viimati 20 liitriga probleemideta. Mida veel näppida, proovida?
Sügisel vahetatud kütusefilter ja mootoriõli.Aku on ka ok. Starterit kedrates viskab tagant suitsupahvakaid.
Läbipaistavas kütusevoolikus õhumulle ei ole. Pumpa ei kahtlustaks kuna sõitis viimati 20 liitriga probleemideta. Mida veel näppida, proovida?
4x6=1x nädalas
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas e39 525tds-il on ka pumba või filtri juures mingisugune soendus?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas TDS-i puhul ongi see normaalne, kui Webastoga jahutusvedelik üle 60 kraadi kütta, siis käivitamine saab olema väga vaevaline. Sellise temperatuuriga hõõgküünlaid ei rakenda ning kütusekogus käivitamisel on kah väiksem, kui päris külma mootoriga. Samas kui Webasto pole mootorit jõudnud üle 60 kraadi veel kütta, ütleme näiteks 59 kraadini, siis käivitub peale lühikest eelsoojendust koheselt.
Tegemist ei saa olla kulunud kõrgsurvepumba probleemiga, kuna see sai möödunud aastal vahetatud. Pealegi ei saa pump kuidagi kuum olla, kuna mootor pole töötanud.
Kas peab tõesti "aju" lollitama hakkama vale temp. näidu saatmisega?
Tegemist ei saa olla kulunud kõrgsurvepumba probleemiga, kuna see sai möödunud aastal vahetatud. Pealegi ei saa pump kuidagi kuum olla, kuna mootor pole töötanud.
Kas peab tõesti "aju" lollitama hakkama vale temp. näidu saatmisega?
tel. 51 949 859
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
MikkM kirjutas:Kas e39 525tds-il on ka pumba või filtri juures mingisugune soendus?
On soojendus filtrijala sees aga mul hoopis küsimus kuidas seda testida et töötab ikka
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kaua ta kütab 60 kraadini, kas aku ei hakka siis otsa lõppema juba. Starter korras? Mõlemad ja ka teada tuntud uimase käivitumise põhjustajad, eriti soojast peast.PeeterA kirjutas:
kas 60 kraadi on pumba jaoks veel piisavalt külm?
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Praeguste külmadega(-22kraadi) kütab ta mootori jahutusvedeliku umbes 20 minutiga üle 60 kraadi. See on ilmselt sellepärast, kuna aku säästmise nimel salongipuhurit ma ei rakenda. Koos puhuriga läheks oluliselt kauem aega.
"Aju" saab aru, et mootor on juba soe, seega jäävad külmkäivituse(temp. alla 60 kraadi) protseduurid ära. Reaaalselt see aga tingib pika starteri käiamise(5 sekundit vähemalt)
"Aju" saab aru, et mootor on juba soe, seega jäävad külmkäivituse(temp. alla 60 kraadi) protseduurid ära. Reaaalselt see aga tingib pika starteri käiamise(5 sekundit vähemalt)
Sellepärast ma oma probleemist siia kirjutasin, kuna ei oska seisukohta võtta. Tahtsin lihtsalt teada, kas ka teistel Webasto-ga TDS-i omanikel samasugune probleem esineb.erikred kirjutas:kas 60 kraadi on pumba jaoks veel piisavalt külm?
tel. 51 949 859
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
minul eberiga soojendades oli sama moodi, aku veits väsinud ja starter ka originaal. Samas mul keerutas salongi ventikat kah. Kui veel küünlaid tahtis siis läks plärts käima, soojemana tahtis ka vähemalt 5 sekki ketramist. Tutika aku ja starteriga oli hoopis teine tera. Proovi testitks käivatada nii et stardiga akulaadija on küljes.
Kui ta jahutusvedeliku 60 kraadini kütab siis võib ju eeldada et plokk ja seal küljes olev pump saavutavad enamvähem sama tempi. Ehk on ikka mingi pumba kala, siis peaks külma vee trikk aitama ??
terv
erich
Kui ta jahutusvedeliku 60 kraadini kütab siis võib ju eeldada et plokk ja seal küljes olev pump saavutavad enamvähem sama tempi. Ehk on ikka mingi pumba kala, siis peaks külma vee trikk aitama ??
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mul küsimus,et E39 tdsil peaks olema kütte filtri jalg soojendusega? Kas seda soojendatakse juba siis kui süüde sees, või kui auto käib ja huvitav mis temperatuuril see "soojendi" üldse rakendub? Lihtsalt puht huvist.