E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
djrayon
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.01.2012 15:24 36
Asukoht: Rakvere / Tallinn

E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas djrayon »

Terv!

Kaks probleemi.
Mida teha kelladega millel tahho + temp + economizer ei tööta? Economizer vahest liigub lõppu ja jääb sinna seisma, enamasti mitte. Sama on temp.-ga. Vahest "töötab", aga enamasti ei tööta ega liigu kuhugile.


Kuna tegu on '90 520 ATM kastiga siis mida teha, et vahetada kellasid? On kellelgi pakkuda? Mulle tundub, et suvaline manuaalkasti spido sobib. Lihtsalt tulevab ära võtta alumine ATM/Manual blokk (keskmine) ja panna vajalik - kas siis manu või atm.

Igatahes ... ootan soovitusi ja kui kellelegi teada-töötav kelladeblokk siis palun andke teada.

Teiseks.

Kuna tundub, et ATM kellad (pirnid rohkem) käivad autoga koos, siis kuidas vahetada seal pirne (2x läbi. D pirn ja E pirn)
Pilt
Täis resos: http://i40.tinypic.com/1z3tphz.jpg

Kellad ilma käigukasti blokita (usun, et kõik kes oskavad mind selles aidata, teavad milline see välja näeb):
Pilt
iti-miis
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46
Deere88
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 11.10.2011 17:41 05

Re: E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas Deere88 »

Täitsa huvitav!
ootan ise ka põnevusega mida keegi vastab, sest ise olen samasuguse mure ees.
520 ATM ja taho, ecko ja temp ei tööta, ainult vahel teevad kerge tukse ja see on ka kõik...
Ülejäänud tulukesed ja seierid toimivad!
Juba lapsepõlves õpitud esivedu imeb :P
djrayon
Huviline
Postitusi: 64
Liitunud: 08.01.2012 15:24 36
Asukoht: Rakvere / Tallinn

Re: E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas djrayon »

Deere88 kirjutas:Täitsa huvitav!
ootan ise ka põnevusega mida keegi vastab, sest ise olen samasuguse mure ees.
520 ATM ja taho, ecko ja temp ei tööta, ainult vahel teevad kerge tukse ja see on ka kõik...
Ülejäänud tulukesed ja seierid toimivad!
ATM pirnid kõik töötavad? K.a. Drive ja Economy
iti-miis
Opel Astra F GSI -> Vectra A, BMW 520 E34 -> Opel Vectra C Cosmo Elite -> BMW 530d E39 M -> Opel Corsa D Cosmo (ökorakett)
Ostaks esiistmed E46
Deere88
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 11.10.2011 17:41 05

Re: E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas Deere88 »

djrayon kirjutas:
Deere88 kirjutas:Täitsa huvitav!
ootan ise ka põnevusega mida keegi vastab, sest ise olen samasuguse mure ees.
520 ATM ja taho, ecko ja temp ei tööta, ainult vahel teevad kerge tukse ja see on ka kõik...
Ülejäänud tulukesed ja seierid toimivad!
ATM pirnid kõik töötavad? K.a. Drive ja Economy

Jepp kastituled Töötavad kõik ilusti ilma mingisuguse viperduseta ;)
Juba lapsepõlves õpitud esivedu imeb :P
Kasutaja avatar
anderh
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 09.06.2011 21:41 01
Asukoht: Haapsalu / Helsinki

Re: E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas anderh »

Mingi kohalik elektrimees või tinutaja võib sul uued dioodid sinna sisse tinutada. Ise pole mõtet näppima hakata neid kui ei pea ennast piisavalt pädevaks selle töö jaoks. Mul oli sama mure. 10 euri eest tehti korda.
BMW 520iA E34 R6 95kW
Kasutaja avatar
Mikk__M
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 25.04.2009 06:38 37
Asukoht: Põltsamaa

Re: E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas Mikk__M »

Asi ei pruugi üldse olla kellaplokis. Tahho ja "tujurikkuja" tulevad ühe ja sama aju otsa pealt. Tempi kohta lambist ei tea. Peaks skeemi vaatama aga ma ei viitsi praegu hakata programmi käima vedama. Asi võib hoopis olla juhtmestikus. Räägin kogemusest. Meil oli alles sees 1 E32, millel sama probleem. Tahho ja tujurikkuja ei tööta. Probleem tuli välja armatuuri alt tulemüüri seest läbi minemise kohalt. Ja probleem ise lihtne. Juhe katki. Soovitan soojalt vaadata üle juhtmestik. Igasugu asju võib juhtuda. Tehke kindlaks aju ots. Ja edasi lihtne mööda juhet testriga kolama. Kui signaal kellaplokini tuleb siis peab edasi vaatama. Ja kindel pole ju seegi, et aju ise kannatada pole saanud. Ossiga saab ju seda välja tulevat signaali mõõta. Ja kokkuvõtteks. Ma ei usu, et kellaplokis viga üldse on. Oleks ainult tahho või ainult ekonomaiser, siis ehk veel aga ka eelneva jutu põhjal on kuri kahtlus, et viga on mujal.
Tel: 58348320
Deere88
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 11.10.2011 17:41 05

Re: E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas Deere88 »

Mikk__M kirjutas:Asi ei pruugi üldse olla kellaplokis. Tahho ja "tujurikkuja" tulevad ühe ja sama aju otsa pealt. Tempi kohta lambist ei tea. Peaks skeemi vaatama aga ma ei viitsi praegu hakata programmi käima vedama. Asi võib hoopis olla juhtmestikus. Räägin kogemusest. Meil oli alles sees 1 E32, millel sama probleem. Tahho ja tujurikkuja ei tööta. Probleem tuli välja armatuuri alt tulemüüri seest läbi minemise kohalt. Ja probleem ise lihtne. Juhe katki. Soovitan soojalt vaadata üle juhtmestik. Igasugu asju võib juhtuda. Tehke kindlaks aju ots. Ja edasi lihtne mööda juhet testriga kolama. Kui signaal kellaplokini tuleb siis peab edasi vaatama. Ja kindel pole ju seegi, et aju ise kannatada pole saanud. Ossiga saab ju seda välja tulevat signaali mõõta. Ja kokkuvõtteks. Ma ei usu, et kellaplokis viga üldse on. Oleks ainult tahho või ainult ekonomaiser, siis ehk veel aga ka eelneva jutu põhjal on kuri kahtlus, et viga on mujal.
Okei..aga näiteks täna hommikul süüdet sisse keerates hakkasid kellad tööle ja nad töötasid kõik...ja kui hiljem sõitu läksin siis jälle enam ei töötand. Kummaline ongi see et nad hakkasid kõik kolm korraga tööle ja korraga lakkasid töötamast? Kas mingi massi jama ei või olla??
Juba lapsepõlves õpitud esivedu imeb :P
Kasutaja avatar
Mikk__M
Huviline
Postitusi: 282
Liitunud: 25.04.2009 06:38 37
Asukoht: Põltsamaa

Re: E34 spido katki ning kuidas vahetada ATM spido pirne

Postitus Postitas Mikk__M »

Rahu nüüd. Bold tekst ei ole vajalik. Sul võib õigus olla. Võib olla ka massiprobleem. Aga kõige lihtsam on ju esiteks juhtmetele tester peale visata ja välistada see võimalus. Ja vahel töötab-vahel ei tööta, võib vabalt olla nii massi, kui ka signaalijuhtme probleem. Alusta kuskilt otsast.
Tel: 58348320
Vasta