525TDS jahutuse probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
mingijamaon
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 11.07.2012 20:08 23
Peamine sõiduk: BMW 525 TDS e39

525TDS jahutuse probleem

Postitus Postitas mingijamaon »

Autoks 525TDS e39 aastast 98. Probleem selles, et peale auto ostmist sain u 500 km sõita ja korra hakkas temperatuur tõusma. Tundus, et tosooli vähe, valasin juurde, probleem kadus. Peale seda sain sõita u 2000 km ja sama jama jälle. Sõita on saanud kah pikki otsi- kuni 300km ilma peatusteta ja ei kuumenenud kordagi üle. Nüüd eelmine nädal kiirteel stabiilselt 120 km/h ja järsku hakkas kuumaks minema. Punasesse ei lasknud, jäin kohe seisma, avasin kapoti ja paisuoaagist voolas meeletult tosooli välja. Nagu auto uuesti käivitasin, hakkas temperatuur silmnähtavalt langema. Valasin tosooli normi uuesti ja jätkasin sõitu, kuna temperatuur oli normi tagasi läinud. U 5 km sõitu ja hakkas jälle kiirelt tõusma. Suretasin jälle kohe välja ja käivitasin u 20 sekundit hiljem ja temperatuur hakkas kohe langema ja oli u 30 sekundiga tagasi normis. Mis selle asja põhjuseks võib olla. Paljud on õelnud, et plokikaas või tihend. Tühipöördel tiksub auto nagu kell, nii sooja kui ka külma mootoriga, õli ei võta, sutisu välja ei aja, õli on puhas ja 2500km tagasi vahetatud. Käivitub nii sooja ja külmaga "laksust". Ühtegi vedelikku (peale selle tosooli välja pressimise korra) ei leki. Kas kuskil õhk sees? Veepump? Termostaat? Radiaatori sidur? Kliimaseade ja kõik muud jutud töötavad tõrgeteta. Endal mõistus suht otsas, pole enne diislid omanud ja nagu aru olen saanud siis 525TDS ei ole kõige mõistlikum valik. Aga milles asi võib olla??? Tahaks auto korda saada........ Kui keegi oskab midagi välja pakkuda, siis palun andke teada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kasutaja avatar
MehisM
Huviline
Postitusi: 2042
Liitunud: 29.06.2008 14:55 31
Asukoht: Tallinn.

Re: 525TDS jahutuse probleem

Postitus Postitas MehisM »

Enam kui kindel, et plokikaan või tihend omadega õhtal !
E34 535d M57N & E34 M5
Vasta