525d 2001a. Suur probleem!
525d 2001a. Suur probleem!
Nonii juhtus siis selline asi, et sõitsin mööda maanteed hakkasin möödasõitma poolemööda sõidupealt käis pauk. jätsin auto tee äärde seisma kapott lahti ja vaatepilt oli siis selline, et sisselaske kollektorilt juhipoolt vahesees ja oli parajalt õli ka mootoriruumi sealt pritsind
sisselaskekollektor:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Küsimus teile mis selle võis põhjustada ja kuidas edasi toimida?
Veel nii palju ka, et võtsin selle sisselaske mootorilt maha ja 6-st klapist 1oli vigane aga kõik alles nii, et sisse ei kukkund midagi!
sisselaskekollektor:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Küsimus teile mis selle võis põhjustada ja kuidas edasi toimida?
Veel nii palju ka, et võtsin selle sisselaske mootorilt maha ja 6-st klapist 1oli vigane aga kõik alles nii, et sisse ei kukkund midagi!
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Kas see juhtus sul täna Aruküla ligidal?
Kui nii siis sõitsin parasjagu mööda kui üht hõbedast E39-t puksiirile tõmmati.
Kas on aru saada kuskohast see õli tuli?
Tasub ehk turbo üle vaadata, või lõi õlivarda toru alt pesast välja kui kolle viltu lükkas... ja sealt pritsis midagi...
Kui nii siis sõitsin parasjagu mööda kui üht hõbedast E39-t puksiirile tõmmati.
Kas on aru saada kuskohast see õli tuli?
Tasub ehk turbo üle vaadata, või lõi õlivarda toru alt pesast välja kui kolle viltu lükkas... ja sealt pritsis midagi...
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Aruküla ligidal jah...
Õli pritsis, siis selle sisselaske kaanevahelt pmst kütusefiltrikopsikule ja mootoriruumi "tagaseina" võib siis öelda, et ühenurga pritsis sealt täis nii palju kui jõudis käiva mootoriga pritsida, aga õlivarda toru tuli kah millegipärast lahti, aga alles siis kui auto juba majaette jõudis ja ma seal kapoti all askeldasin. minuteada, see nii lihtsalt ei tohiks lahti tulla?(tahtsin vaadata õlitaset ja tõmbasin seda kergelt ja ära ta tuli)
Õli pritsis, siis selle sisselaske kaanevahelt pmst kütusefiltrikopsikule ja mootoriruumi "tagaseina" võib siis öelda, et ühenurga pritsis sealt täis nii palju kui jõudis käiva mootoriga pritsida, aga õlivarda toru tuli kah millegipärast lahti, aga alles siis kui auto juba majaette jõudis ja ma seal kapoti all askeldasin. minuteada, see nii lihtsalt ei tohiks lahti tulla?(tahtsin vaadata õlitaset ja tõmbasin seda kergelt ja ära ta tuli)
Viimati muutis vahur_s, 18.08.2012 21:23 03, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Vahetult eelnevat postitust pole mõtet tsiteerida, kasutame ikka VASTA nuppu!
Põhjus: Vahetult eelnevat postitust pole mõtet tsiteerida, kasutame ikka VASTA nuppu!
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
sealt umbes lõi, siis vahe sisse. Sisse vaadates oleks nagu mingid 2pikka polti ülesse löönd ja korralikult seest õline ka. (seda ma ei tea kas peabki olema õline seest)
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Sisselaske kolles õli olla ei tohiks, sinna satub üldjuhul (on ka muid võimalusi aga üldjuhul) läbi turbo see õli.
Punase ringiga on kirjeldatud just see koht kuhu kinnitub poldiga ka õlivarda toru minu mäletamist mööda ja kui see polt ära võtta siis tuleb see õlivarda toru imelihtsalt ploki seest välja (seal mingi o-rõngas ainult tihendab/takistab teda).
Nagu aru saan siis ta lõi sul sisselaske kollektori puruks sealt ringiga tähistatud koha pealt?
Kui pauk ära käis kas ta suri sul välja või jätsid ise mootori seisma, kas proovisid teda hiljem käivitada?
Kas siis põhimõtteliselt kiirendamisel tekkinud turbo rõhk lõi kolle puruks... aga miks....?
Punase ringiga on kirjeldatud just see koht kuhu kinnitub poldiga ka õlivarda toru minu mäletamist mööda ja kui see polt ära võtta siis tuleb see õlivarda toru imelihtsalt ploki seest välja (seal mingi o-rõngas ainult tihendab/takistab teda).
Nagu aru saan siis ta lõi sul sisselaske kollektori puruks sealt ringiga tähistatud koha pealt?
Kui pauk ära käis kas ta suri sul välja või jätsid ise mootori seisma, kas proovisid teda hiljem käivitada?
Kas siis põhimõtteliselt kiirendamisel tekkinud turbo rõhk lõi kolle puruks... aga miks....?
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Ringiga tähistatud kohapealt lõi lahti jah. Pauk käis ära jäin teeäärde ja suretasin ise välja aga uuesti käivitada ei ole üritand siiamaani. Kas see turborõhk võis sellepärast äkki katki lüüa, et üks liblikklapp oli seal sees vigane? Kas võib sellest tingitud olla?
Viimati muutis vahur_s, 18.08.2012 21:24 42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Vahetult eelnevat postitust pole mõtet tsiteerida, kasutame ikka VASTA nuppu!
Põhjus: Vahetult eelnevat postitust pole mõtet tsiteerida, kasutame ikka VASTA nuppu!
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
nii nüüd siis kõigerealsem põhjus teada mida ka pakkusid Carway-töötajad. Jäi üks klappkinni tekkis ülerõhk ja lõi lahti(hea, et mootorisse ei löönd klappi). Tänud vastajale
Teema lukku!
Teema lukku!
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Pöördklapp jah neid tervelt 6tükki ja mul oli õhtal 1:( . Eks nüüd tuleb äkki kohe osta see ilma klappideta variant milleks vaevata ennast nendeklappidega kui müügil on mõlemad klappidega ja klappideta.InterFace kirjutas:Ehk siis pöördklapp? Need saatanad tuleks esimesena eemaldada kui ostetakse auto millel need olla võivad.
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Need klapid tuleb ise välja võtta,see ei ole midagi keerulist,selle pärast autot valima hakata küll ei ole mõtet.Targo19 kirjutas:Pöördklapp jah neid tervelt 6tükki ja mul oli õhtal 1:( . Eks nüüd tuleb äkki kohe osta see ilma klappideta variant milleks vaevata ennast nendeklappidega kui müügil on mõlemad klappidega ja klappideta.InterFace kirjutas:Ehk siis pöördklapp? Need saatanad tuleks esimesena eemaldada kui ostetakse auto millel need olla võivad.
E60
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Sa said valesti aru. Kuna ma pean nüüd tänu sellele paugule uue kollektori ostma, siis pakuti carways klappidega ja klappideta varianti, ehk ma mõtlesin selleall, et tuleb osta see kollektor millel neid klappe juba ei ole , siis pole ka mõtetut nö lisalammutamist ..
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Endal oli täpselt sama asi ja lõi ka väljalaske kollektori praguliseks ning õli välja. Mul läks peale seda ikkagi käima aga turbo oli kadunud. Põhjuseks arvati samuti turbo ülerõhk ning hiljem arvati et turbole võis selle ülerõhu tekidada umbes karteri tuulutuse filter. Nii et soovitan seda lasta kontrollida, eriti veel kui sõites ka sinine suits järel oli/on.
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Keegi võiks natuke valgustada kus see karteri tuulutus on
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Jubin nr. 15 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ead_cover/" onclick="window.open(this.href);return false;. Karteri tuulutus filter.
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
See istub ka siis koonuse sees nagu òlifilter? Kas ma pean sisselaske ka maha keerama vòi on see sama lihtne kui õlifiltri vahetus ?
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
täpselt sama küsimus, et kas kollektor tuleb maha kiskuda?
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
kuskil oli teema ka selle kohta, et kuidas seda vahetada aga ei suutnud leida.
selle jubina asukohast oled aru saanud kus see asub?
ühesõnaga asub ta klapikambri kaane sees salongi poolses otsas, kollektorit maha pole vaja võtta aga kui ma nüüd ei eksi siis on vaja õhupuhasti kaas ära võtta ja siis oli vaja lahti lasta veel pihusti juhtmete punt (3 kruvi) ja keerad juhtme pundi kõrvale. ja siis juba saadki sellele filtri korpusele ligi, seal oli ka vist 3 polti, kui uus filter käepärast on siis näed mis seal vahetada tuleb
nüüd ei tea kumb filter sul seal on aga kui on see vildist junn siis tasub see vahetada plastikust elemendi vastu
hinnavahet neil ei olnud
vildist selline 11 12 7 793 164 räägitakse et tuleb vahetada iga 30 000km tagant
ja plastikust 11 12 7 799 366 räägitakse et see on hooldusvaba (tegelikult vist E60 jubin)
pane koodid google otsingusse siis näed pilte millised need on ja see plastikust junn sobib sinna nagu valatult, ei ole vaja muretseda kas ikka sobib, endal vahetasin ka uuema vastu ringi.
selle jubina asukohast oled aru saanud kus see asub?
ühesõnaga asub ta klapikambri kaane sees salongi poolses otsas, kollektorit maha pole vaja võtta aga kui ma nüüd ei eksi siis on vaja õhupuhasti kaas ära võtta ja siis oli vaja lahti lasta veel pihusti juhtmete punt (3 kruvi) ja keerad juhtme pundi kõrvale. ja siis juba saadki sellele filtri korpusele ligi, seal oli ka vist 3 polti, kui uus filter käepärast on siis näed mis seal vahetada tuleb
nüüd ei tea kumb filter sul seal on aga kui on see vildist junn siis tasub see vahetada plastikust elemendi vastu
hinnavahet neil ei olnud
vildist selline 11 12 7 793 164 räägitakse et tuleb vahetada iga 30 000km tagant
ja plastikust 11 12 7 799 366 räägitakse et see on hooldusvaba (tegelikult vist E60 jubin)
pane koodid google otsingusse siis näed pilte millised need on ja see plastikust junn sobib sinna nagu valatult, ei ole vaja muretseda kas ikka sobib, endal vahetasin ka uuema vastu ringi.
Viimati muutis RAINER S, 23.08.2012 21:14 10, muudetud 1 kord kokku.
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
http://mukerji.co.uk/2010/03/13/e46-330 ... placement/" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin on ka kerge fotoseeria...see on küll näide e46 baasil, aga point on sama ! 30 minuti vahetus pidi olema!
Siin on ka kerge fotoseeria...see on küll näide e46 baasil, aga point on sama ! 30 minuti vahetus pidi olema!
Mercedes- Benz V250 - 2016
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
kollektor läks katki mingil muul põhjusel, mitte mingil juhul tangentsiaalklapi pärast. võtke kollektor kätte ja saate ise aru.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Mis mõttes carways vaatati seda kolekdorit ja öeldi et just selle pärast lõi katki et ùks klapp oli kinni jäänud.
Et seda juhtub kogu aeg ja iga nädal helistab keegi ja jahib kollet kuna katki lõõnud.
Minu arvates päris loogiline ka ju et klapp kinni ja rõhk ei pääse välja.
Et seda juhtub kogu aeg ja iga nädal helistab keegi ja jahib kollet kuna katki lõõnud.
Minu arvates päris loogiline ka ju et klapp kinni ja rõhk ei pääse välja.
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Ja nùùd uus kolle peal ilma klappiteta variant ja auto korras, siia maani.
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Kuulake mehed Patriku juttu, http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php? ... 2&start=30 allpool on paar pilti kollektorist. Kes saab aru, see saab, et viga nendes siibrites pole. Lõhki löömise põhjus on mujal.
When it doesn´t blow it sucks
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Minu soovitus on lasta auto ōhumassisüsteem üle kontrollida et uuesti katki ei läheks.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Ok usun, et patrik jama ei aja aga lihtsalt imelik, et se carway vend sellist sousti mulle jahus siis.
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Ja kuida seda kontrollida?patrik kirjutas:Minu soovitus on lasta auto ōhumassisüsteem üle kontrollida et uuesti katki ei läheks.
E39 525d 120kw 2001a(müüdud) Peugeot 4007 2010 2.4 , E36 318is coupe M-tech, BMW x5 3.0d 160kw 2004, BMW 535d 200kw 2005
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: 525d 2001a. Suur probleem!
Helista ja lepi aeg kokku minuga,kontaktid profiilis
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520